Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
No vidis a me treba KTM absolutne neoslovila. Po 10 letech jezdeni jen na litrech- K6,7,8,9 atd. jsem v GS nasel pohodu a uzivam si to. Budme radi,ze se dela takova spousta typu motorek a na nas je,aby jsme si vybrali tu kteta nam vyhovuje. Hawk
Upravil Airspeed dne 06.10.2013 08:29
Jezdil jsem na ní taky a jede fakt skvěle - to se musí nechat. Ale byl jsem totálně zklamaný ze zpracování - fakt jako od Číňanů. Při jízdě po polní cestě se všechno chvělo a třepalo jako drahej pes, otevírala se sama od sebe přihrádka na drobnosti, zásuvka na 12V. Motorka měla najeto cca 7000km - hadice od chladiče vykazovaly známky "zpuchření" (to jsem ještě u půl roku staré motorky nezažil). Ale jízda fakt parádní. Já se rád svezu a omrknu i "konkurenci", abych byl pořád v "obraze". To zpracování mě fakt dostalo (myslím záporně).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Nej v čem?
KTM a BMW bych nesrovnával, jsou to rozdílné motorky v kategorii, která je nesmyslně široká a na slovo "cenduro" jsem alergický
Cenduro (cestovní enduro) je dnes skoro vše. Firmy do této kategorie zařadí i čistou silničku. To nemá význam komentovat.
A na tvoji otázku, proč mění lidi stroje? Protože chtějí změnu, chtějí vyzkoušet něco jiného, nesedí jim průběh výkonu motoru, jízdní vlastnosti,...
BMW není ideální motorka, je pouze univerzální I já bych na GSA měl rád pár věcí jinak, ale kvůli tomu si nebudu kupovat třeba KTM nebo jinou motorku
Upravil 3X dne 06.10.2013 14:02
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
tak ta sama vybava asi uplne ne, ze?
navic LC stoji full palba cca 450.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
tak ta sama vybava asi uplne ne, ze?
navic LC stoji full palba cca 450.
co má bávo navíc?
jo, cena šla už asi trochu dolů než na jaře..
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Nori, řešilo by TOHLE tvůj problém v rozhodování ... ?? mrkni hlavně na krouťák a kde začíná... 125 Nm od 2.000 otáček...
Použito: SR-Racing kompletní výfuk, R1200S škrtící klapky, Edelweiss DOHC vačkový set, klika se zdvihem 79mm + 105mm vrtání s kovanými písty (obojí Rehcing), ale mají i moc pěkný výsledky bez Big-Bore kitu.
Melizoy přiložený následující obrázek:
[53.78Kb]
Upravil Melizoy dne 06.10.2013 20:16
Wer später bremst, fährt länger schnell.
kejda napsal:
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
tak ta sama vybava asi uplne ne, ze?
navic LC stoji full palba cca 450.
co má bávo navíc?
jo, cena šla už asi trochu dolů než na jaře..
kupoval jsem jako jeden z prvnich.
ad. vybava.. minimalne LED svetlo, nevim jak to ma s dynamickym podvozkem... tempomat uz lze priobjednat?
ovladani navi z riditek asi taky neni.. atd.
jako mne se ta KTMa MOC libi.. ale stejnou vybavu imho nema.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
tak ta sama vybava asi uplne ne, ze?
navic LC stoji full palba cca 450.
co má bávo navíc?
jo, cena šla už asi trochu dolů než na jaře..
kupoval jsem jako jeden z prvnich.
ad. vybava.. minimalne LED svetlo, nevim jak to ma s dynamickym podvozkem... tempomat uz lze priobjednat?
ovladani navi z riditek asi taky neni.. atd.
jako mne se ta KTMa MOC libi.. ale stejnou vybavu imho nema.
Nemá led hlavní světlo, denní led svícení jo, elektronický podvozek má taky, tempomat není a nebude. Ovládani navi taky ne. Ovšem tyhle tři věci neudělají těch 80 tisíc...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
a cena 382 tisíc, výbava max., v ceně velký kryt motoru, hyvřívané hefty, velké plexi a padáky...
Bohužel LC v té samé výbavě je o 100 tisíc víc...
A jede fakt super...
tak ta sama vybava asi uplne ne, ze?
navic LC stoji full palba cca 450.
co má bávo navíc?
jo, cena šla už asi trochu dolů než na jaře..
kupoval jsem jako jeden z prvnich.
ad. vybava.. minimalne LED svetlo, nevim jak to ma s dynamickym podvozkem... tempomat uz lze priobjednat?
ovladani navi z riditek asi taky neni.. atd.
jako mne se ta KTMa MOC libi.. ale stejnou vybavu imho nema.
Nemá led hlavní světlo, denní led svícení jo, elektronický podvozek má taky, tempomat není a nebude. Ovládani navi taky ne. Ovšem tyhle tři věci neudělají těch 80 tisíc...
tempomat prej ma bejt...
---
tech 80 litru ti udela vse ostatni.. nizsi teziste, radove propracovanejsi detaily, zpracovani atd.
jako pomer cena/vykon imho KTM lepsi asi nema.
Upravil hicks dne 06.10.2013 20:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele koukam na 1190.. ma to sice WPcka, ale ma to NORMALNI ESU NE, ne ty dynamicky tlumice jako LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi jo. Já myslím, po 10000 km v rusku, že podvozkově je na tom kačena rozhodně lépe. Tvrdší sedlo, méně pohodlná, kupodivu perfektně ovladatelná na místě. Otočíš ji kolem nohy...Brzdy super.
Co ovšem má KTM i LC společné, jsou ty dementní široké pneu. Rozhodně bych ocenilk klasický enduro rozměr. Jinak Trailatacky jsou lepidla, motorka jede do zatáček úplně sam. Teď mám ovšem TKC...
Upravil kejda dne 06.10.2013 20:21
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Zkoušel jsem ji na Travel Eventu u Českého Šternberka.Pouze necelých 30 minut,na okresce,kde jsem jel poprvé a opatrně a přesto jsem byl hotovej. YouTube Video
Upravil Nori dne 06.10.2013 20:26
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
A konečně 2 tripy, který se nenulují v tisícovce...sice blbost, ale potěší
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Asi jo. Já myslím, po 10000 km v rusku, že podvozkově je na tom kačena rozhodně lépe. Tvrdší sedlo, méně pohodlná, kupodivu perfektně ovladatelná na místě. Otočíš ji kolem nohy...Brzdy super.
Co ovšem má KTM i LC společné, jsou ty dementní široké pneu. Rozhodně bych ocenilk klasický enduro rozměr. Jinak Trailatacky jsou lepidla, motorka jede do zatáček úplně sam. Teď mám ovšem TKC...
hele ja 1190 nekritizuju, mne se nahodou DOST libi.
nicmene tys na 12ce nemel Dynamickou ESA, coz je totalne jinej tlumic.
ad 10 000km v rusku.. no jasne, zlaty USD, navic ve WP
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
A konečně 2 tripy, který se nenulují v tisícovce...sice blbost, ale potěší
to ma LCcko taky. Tam si nastavis ktery polozky budes mit v operativnim menu. Jsou tam toho mraky, od ruznejch spotreb atd.
ja cestovat na vychod, tak telelever asi nemam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
A konečně 2 tripy, který se nenulují v tisícovce...sice blbost, ale potěší
to ma LCcko taky. Tam si nastavis ktery polozky budes mit v operativnim menu. Jsou tam toho mraky, od ruznejch spotreb atd.
ja cestovat na vychod, tak telelever asi nemam.
Rusko úplně v pohodě. Sice občas skončil asfalt a další se objevil třeba až po 300 km, vnitrozemí nad Ladožským jezerem, ale jinak dobrý.
Na starých 12 ty tripy nebyly, teď už je nový LC samozřejmě má.
Poznáš rozdíl mezi tím dynamickým tlumičem a normálním? Je to asi jako adaptivní tlumiče na autech, ne?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
nicmene tys na 12ce nemel Dynamickou ESA, coz je totalne jinej tlumic.
na dorazech jsem teda nebyl je tam dost prostoru. Na staré 12 jsem jednou vymetl díru a na zaprášené trubce vidlice bylo vidět, že šla nadoraz
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Mám 1190 Adv. cca 2 měsíce ... asi takhle, GS je pro lidi, co chtěj klidně cestovat ...
Jak tě tak znám, vystříadal si X supersportů, tahal si to po zádech atd... - perfektní videa z historie
KTM je takovej mix sportu a endura, jestli máš porád sportovní jízdu v krvi, tak se s tebou vsadim, že do pár měsíců jde GS z baráku, výkon u KTM, spotřeba, podvozek ... mě ta motorka jenom překvapuje ) najeto zatím 3 tisíce, nevyměnim ji další 3-4 roky za nic jinýho !!!
Eshop: http://www.doplnk... Facebook: http://www.facebo...m/radispce