nazdarek tak napisu neco o teto gume. Jednak ji nazul ted Joe dopredu, kdyz dal dopredu 21" a tak jsem si rekl ze to zkusim taky kdyz to tak vychvalil a musim souhlasit super guma ted na podzim a pak na jaro.
Co se tykla mych dojmu prvnich 35km co sem jel asfalt to bylo teda dost zajimavy hlavne zatacky . A pak na dalsich 85 km v lese to bylo luxus v kombinaci ze zadni E09 v Dakaru sem si to dost uzil a zvlada i ledove plochy a zamrzly kaluze - pekne to krupalo
Dneska jsme jel nazpatek po asfaltu a uz bylo poznat ze je "zajeta". Jinak jak psal Pivo od 120km/h je uz jizda dost hadovita
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jenom doplnim - mam na ni najetych tak 5000km na F650GS Dakar, koncem srpna jsem byl v Bosne (3000km), takze se vystridaly vsechny povrchy (dalnice, asfalt, polnacky). Korektne nafoukana je na ceste uplne v klidu, rychlosti normalne dosahovane mimo dalnice zvlada v klidu a na dalnici ve stabilnich 120km/h byla taky v poradku. V terenu za sucha vyborna, ve vlhku velmi dobra (obcas trochu ustreli, ale chyti se), v mazlavem blate se zalepi, na to je tam proste moc spuntu. to uz by chtelo treba EF-02.
Vzorek je hustotou a rozlozenim spuntu velice podobny E-09, spunty jsou ale vyssi a smes je myslim mekci.
Pro mne je na Dakaru v to kombinaci se zadni C-02 vyborna dvojice pro hopsani po polnackach. Kamos ji mel v te Bosne na KTM 990 Adventure a pri podstatne vetsim vyuzivani dynamickych schopnosti motorky ty spunty na XT-644 trochu trhal. Nikdy ne cely spunt, proste kousek horni plochy spuntu sel pryc. Ale to je predpokladane, neberu to jako minus, proste prilis silna prilis tezka motorka.
Jinak jeste oprtoti predni E09 ma jendak jak jsi napsal jednak spunty vyssi a hlavne trocha vetsi ze to nejsou takovy spendliky a tim si myslim , ze i vic vydrzi.
Máte někdo nějaké nové poznatky k této pneu? hlavě mě zajímá předek 21. v plánu mám Rumunsko, Ukrajina, sematam kolem komína polňačky. chci zkusit vyměnu za E-07
Ja ju jezdim a super jen pokud nemas tlumic rizeni nabo dost tezkou motorku tak rychlosti nad 130 jsou celke rodeo. Myslim si ze na tvoji africe to bude oki a jeste dost se zubati pri pouzivani predni brzdy. Jinak Pivo ma na ni najeto 12tis.km coz je na spuntovku super vykon.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Brian1986 napsal:
Máte někdo nějaké nové poznatky k této pneu? hlavě mě zajímá předek 21. v plánu mám Rumunsko, Ukrajina, sematam kolem komína polňačky. chci zkusit vyměnu za E-07
SUPER kompromis v provedení off-on za nevěřitelné peníze. Po přezutí je trošku nervozní nad 120 km/h. Poté se udělá ploška a jezdil jsem s ní i 160 km/h v rámci testu, je to však zbytečné. Nájezd na těžkém enduru typu GS při špatném zacházení kolem 6 - 7 tkm. Kolega dal 12 tkm na dvanáctce, ale byla už jak pilový kotouč. V současné době jezdím C-23, což je ryzí ostré enduro. Mile mne začíná po sednutí překvapovat jak na suchu, tak na mokru. Zatím nájez asi 1 tkm. Bohužel je to rozměr 80/90/21. Ale je to výchozí materiál pro novou E-09 na předek. Bylo by to SUPER.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
schrek napsal:
Ja ju jezdim a super jen pokud nemas tlumic rizeni nabo dost tezkou motorku tak rychlosti nad 130 jsou celke rodeo. Myslim si ze na tvoji africe to bude oki a jeste dost se zubati pri pouzivani predni brzdy. Jinak Pivo ma na ni najeto 12tis.km coz je na spuntovku super vykon.
Ty ji máš v 90/90 21 ???
Guma na off není špatná, ale na silnici nevhodná. A brzdit jen zadní brzdou není v provozu zrovna to pravý ořechový, ta přední brzda má daleko větší účinnost než zadek na 800gs.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
Ja ju jezdim a super jen pokud nemas tlumic rizeni nabo dost tezkou motorku tak rychlosti nad 130 jsou celke rodeo. Myslim si ze na tvoji africe to bude oki a jeste dost se zubati pri pouzivani predni brzdy. Jinak Pivo ma na ni najeto 12tis.km coz je na spuntovku super vykon.
Ty ji máš v 90/90 21 ???
Guma na off není špatná, ale na silnici nevhodná. A brzdit jen zadní brzdou není v provozu zrovna to pravý ořechový, ta přední brzda má daleko větší účinnost než zadek na 800gs.
Proč bych brzdil zadní? Jen se do té přední pořádně opři:-). Ne je to rozměr 100/90/21.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
ano presne rozmer 100/90/21 a diyk nasemu sirokymu rafku 2,15 to na to idealne sedne, jinak ted sem si to nechaval zapsat do TP at mam vsechno v cajku a jak to tak byva zapomel jsme na gumu 80/90/21 to zas bude mit v HelpReg ze me radost
Jinak o tech brzdach to je jasny ze ma vetsi ucinek, ja jen rikam ze diky predni silne brzde se rychleji sjizdi a prodlouzit zivotnost muzes tim , ze proste nebudes tak brzit predni ne ze vubec
Upravil schrek dne 22.03.2014 08:40
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Info pro ty, kteří na XT644 jezdí a jezdit by chtěli: Podle informace pana Špaňhela z Mitasu byl tento dezén stažen z nabídky a z rozhodnutí výrobního ředitele se nebude vyrábět. Toto rozhodnutí souvisí s celkovým záměrem majitele resp. většinového vlastníka (nejmenovaná slovinská firma) utlumit výrobu resp. ji omezit jen na stěžejní typy. Nevím do jaké míry byl dosavadní sortiment zúžen(zajímal jsem se jen o XT644 protože jsem chtěl rozšířit TP o tuto pneu), ale možná je tu někdo, kdo má k Mitasu a jeho interním informacím blíž a mohl by lépe referovat a informovat fórum o aktuální situaci?
Upravil Kloss dne 05.05.2015 09:47
Tak Ruda rikal ze to pozjistuje. Pro jistotu jsem ale nakoupil 3 kousky co mel muj dodavatel. Uvidime byla by to skoda dobra guma.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak jak jsem zjistil XT 644 opravdu končí. Kdyby někdo chtěl, mám doma poslední kus skladem. V neděli jedu do Kranje (Mitas-Sava) zjistím proč.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
S výrobou je KONEC, není zájem ze stany zákazníka. Pokusím se stahnout nějakou gumu z centr. skladu. Dám vědět. Jinak poslední kus co mám fyzicky doma budu odesílat.
Upravil joe dne 21.05.2015 16:22
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Velka skoda jinak nechapu ten nezajem posledni varka udelana v 2014/uz je rozebrana. Skoda velka skoda super alternativa k E09. Pokid sezenes jeste nejaky beru i 2-3.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Lidicky nezoufejme dnes se ke me dostala informace, ze na jaro je chystan novy vzorek pneumatiky nahrazujici XT644 a to nová pneu E-13 90/90-21 54R RALLY STAR TT dezen viz obrazek, takze se tesim
schrek napsal:
Lidicky nezoufejme dnes se ke me dostala informace, ze na jaro je chystan novy vzorek pneumatiky nahrazujici XT644 a to nová pneu E-13 90/90-21 54R RALLY STAR TT dezen viz obrazek, takze se tesim