Ahoj,
mám problém na GS r. 06.
Po každém zapnutí zapalování jsou stav celkových i denních km 0. Přesněji celkové ukazují ---- a po rozjetí začnou počítat. Při jízdě normalně přibývají, ale po vypnutí zapalování a opětovném zapnutí je zase nula. Nesetkali jste se nekdo s tímto?
Prosím o pomoc.
kubishta napsal:
Ahoj,
mám problém na GS r. 06.
Po každém zapnutí zapalování jsou stav celkových i denních km 0. Přesněji celkové ukazují ---- a po rozjetí začnou počítat. Při jízdě normalně přibývají, ale po vypnutí zapalování a opětovném zapnutí je zase nula. Nesetkali jste se nekdo s tímto?
Prosím o pomoc.
mas prichciplou baterku?
sviti ti service?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Baterka je tam nová a i kdyby nebyla, neměla by na to mít žádný vliv ne?
A jak to myslíš s tím, jestli mi svítí servis? Kontrolka servisu na 650 žadná není.
MarekHK napsal:
Už se tu myslím něco podobnýho řešilo. A jestli si to dobře pamatuju tak to bylo pojistkou. Koukal si na ně?
Už někdy loni tu měl jeden stejný problém. Ale ve vláknu to skončilo tím, že to bude někde v tachu, protože psal, že s někým ty budíky přehodil a tam to fičelo normálně. A ještě předtím kontroloval kabely i pojistky a vše ok. Takže se to týká pouze budíků. Byl jsem v Cartecu v Ostravě a tam mi nedokazali pomoct, že s tímhle tam ještě nikdo nebyl, ale že to nejspíš bude taky v budíkách. Takže co s tím? Kupovat jen kvůli tomu nové tacho, kde jsou najete už nějaké kilometry za cca 4 litry mě příjde nesmysl. Spíš by to chtělo někoho, kdo by proměřil jestli tam není spálená nějaký kondík na desce, nebo tak.
kubishta napsal:
Už někdy loni tu měl jeden stejný problém. Ale ve vláknu to skončilo tím, že to bude někde v tachu, protože psal, že s někým ty budíky přehodil a tam to fičelo normálně. A ještě předtím kontroloval kabely i pojistky a vše ok. Takže se to týká pouze budíků. Byl jsem v Cartecu v Ostravě a tam mi nedokazali pomoct, že s tímhle tam ještě nikdo nebyl, ale že to nejspíš bude taky v budíkách. Takže co s tím? Kupovat jen kvůli tomu nové tacho, kde jsou najete už nějaké kilometry za cca 4 litry mě příjde nesmysl. Spíš by to chtělo někoho, kdo by proměřil jestli tam není spálená nějaký kondík na desce, nebo tak.
Možná blbost, ale stálá šťáva ti do těch budíků jde? Chrastí ti v nich, když chcípneš moto?
No bez štávy v budikách , by toho asi nešlo víc, než jen načítání km. Jinak skutečně tu měl někdo stejný problém a snad to mělo být pojistkou....Pokud máš možnost tak s někým ty budíky prohod na chvíli a budeš mít jistotu. Nebo zkus najít na netu treba K-servis v Praze a zeptej se jestli s tim nemaj zkušenosti. Pár budíku z bmw už tam prý měli.
JarinHK napsal:
No bez štávy v budikách , by toho asi nešlo víc, než jen načítání km. Jinak skutečně tu měl někdo stejný problém a snad to mělo být pojistkou....Pokud máš možnost tak s někým ty budíky prohod na chvíli a budeš mít jistotu. Nebo zkus najít na netu treba K-servis v Praze a zeptej se jestli s tim nemaj zkušenosti. Pár budíku z bmw už tam prý měli.
To nemusí být tak docela pravda, budíky jedou na 15ku (spínanou šťávu), 30 (stálá šťáva) v nich drží paměť, kalibruje rafiky (chrastění při chcípnutí) a jedou z ní hodiny.
kubishta napsal:
Už někdy loni tu měl jeden stejný problém. Ale ve vláknu to skončilo tím, že to bude někde v tachu, protože psal, že s někým ty budíky přehodil a tam to fičelo normálně. A ještě předtím kontroloval kabely i pojistky a vše ok. Takže se to týká pouze budíků. Byl jsem v Cartecu v Ostravě a tam mi nedokazali pomoct, že s tímhle tam ještě nikdo nebyl, ale že to nejspíš bude taky v budíkách. Takže co s tím? Kupovat jen kvůli tomu nové tacho, kde jsou najete už nějaké kilometry za cca 4 litry mě příjde nesmysl. Spíš by to chtělo někoho, kdo by proměřil jestli tam není spálená nějaký kondík na desce, nebo tak.
Možná blbost, ale stálá šťáva ti do těch budíků jde? Chrastí ti v nich, když chcípneš moto?
Když vypnu zapalování zhruba půl minuty jde slyšet takové tikání a pak to přestane.
JarinHK napsal:
No bez štávy v budikách , by toho asi nešlo víc, než jen načítání km. Jinak skutečně tu měl někdo stejný problém a snad to mělo být pojistkou....Pokud máš možnost tak s někým ty budíky prohod na chvíli a budeš mít jistotu. Nebo zkus najít na netu treba K-servis v Praze a zeptej se jestli s tim nemaj zkušenosti. Pár budíku z bmw už tam prý měli.
Pojistky pod sedlem jsou všechny dobré a myslím si, že kdyby byla nějaká vypálená, nejelo by počítání km vůbec. Pokud byste vedeli o někom z okolí Ostravy, kdo by měl v plánu třeba na zimu budíky sundávat, budu rád za každe info. A ten K- servis je zač co? Nějak jsem o tom nic nenašel.
Jde o to, jak moc velký okolí Ostravy si představuješ. Budíky mám zrovna dole, ale jsem z Brna. Nicméně to co popisuješ stejně svědčí na to, že problém je v nich. Otázkou je, jak je v nich ten celkový stav uchováván. Resp. co je tam za paměť, jestli je tam RAM s nějakým akumulátorem, baterií nebo kondenzátorem a nebo je tam nějaký druh EEPROM. Rozdělaný jsem to nikdy neměl, tak netuším. Podle toho co tam je, bude problém buď v té paměti (v případě EEPROM) nebo v tom prvku co zajišťuje napájení při odpojení palubního napětí (v případě RAM). Kdyby to byl nějaký zásadnější problém, tak by to podle mě nepočítalo ani když moto jede. Tohle ale rozhodně nebude práce pro motoservis, ale spíš pro nějakého elektrotechnika.
puchyyla napsal:
Jde o to, jak moc velký okolí Ostravy si představuješ. Budíky mám zrovna dole, ale jsem z Brna. Nicméně to co popisuješ stejně svědčí na to, že problém je v nich. Otázkou je, jak je v nich ten celkový stav uchováván. Resp. co je tam za paměť, jestli je tam RAM s nějakým akumulátorem, baterií nebo kondenzátorem a nebo je tam nějaký druh EEPROM. Rozdělaný jsem to nikdy neměl, tak netuším. Podle toho co tam je, bude problém buď v té paměti (v případě EEPROM) nebo v tom prvku co zajišťuje napájení při odpojení palubního napětí (v případě RAM). Kdyby to byl nějaký zásadnější problém, tak by to podle mě nepočítalo ani když moto jede. Tohle ale rozhodně nebude práce pro motoservis, ale spíš pro nějakého elektrotechnika.
Brno by nebyl problém, záleží spíš na tom, jak dlouho budeš mít budíky dole. Jedná se mi o to, at to připojím na jiné GS nebo někdo své budíky na mé GSo at mám stopro jistotu, že závada je jen v budících a ne v kabeláži, nebo řídící jednotce. Podle toho bych pak jednal dál. A jaký máš rok? Myslím že tež někdo říkal, že nejdou hodit budíky z jednosvíce na dvou a naopak.
Nějakou dobu dole ještě asi budou, do kdy přesné ale nevím. Rád bych to sice dal už do kupy, ale nějak neni čas. Mam dvousvíc. Zkusil bych klidně tvoje budíky na mou moto. Kdyby náhodou nějakým (i když netuším jakým) způsobem tvoje moto ty budíky nulovala, tak bych ty svoje nerad vyčistil :-) To by se ale poznalo z toho, jestli by ty tvoje fungovali normálně nebo ne.Klidně ti to i odzkoušim, když to třeba po někom pošleš. Dokud to mam rozhozený, tak neni problém.
Já to ted nemužu najít. Je to firma, která se zabývá těmahle opravama.Zkus jim napsat mail. Ten Ti dám k-servis@email.cz
Mám také tacho v opravě.Do dvou dnů Ti odpovědí. Jinak na odzkoušení jdou použít i ze staršího modelu. (jen cukají otáčky na tachu).
JarinHK napsal:
Já to ted nemužu najít. Je to firma, která se zabývá těmahle opravama.Zkus jim napsat mail. Ten Ti dám k-servis@email.cz
Mám také tacho v opravě.Do dvou dnů Ti odpovědí. Jinak na odzkoušení jdou použít i ze staršího modelu. (jen cukají otáčky na tachu).