Kluci, nevíte někdo zda se dá u koncovky Remus Revolition podle čísla homologace někde dohledat zda je koncovka určena pro kat nebo bez katu? Koupil jsem tuto koncovku ale zvukově s katem to není o moc lepší jak origo fuk. Tak zvažuju koupi svodů bez katu protože má kamarád na 1150gs tu samou koncovku ale s Y svodem a ten zvuk je kuwa lepší....hlubší a prdlavější. Samo se teď bavím o kocovce ze které je vyndána tlumivka.
Na fuku mám homologační č.RV1N(e4)2232(9) ale nikde nemůžu najít o jakou koncovku se jedná. Nerad bych koupil svody a zjistil že ta koncovka je na kat. Za každou radu budu vděčný.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Nedá. Už jsem to jednou někomu zjišťoval. Každý prodejce si mohl objednat jeden nebo druhý typ. Podle některých prý mezi nimi neexistoval rozdíl - to je ale blbost. Podle mě to bez katu půjde v obou případech dobře, spíš je problém kdybys měl kat a dal tam tu druhou. Nebál bych se toho a koupil to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT, díky moc za info. Ještě dotaz, může se něco podělat když budu jezdit takhle nějakou dobu? Myslím na origo svodech + kat+ta koncovka i když ta by nebyla určená za kat? Nebo bude max třeba zvýšená spotřeba.
Schreki, mám nové svody ale ten zvuk na origo svodech je s tou Remus koncovkou fakt ubohej a to i když má vytáhlou tlumivku. Proto řeším i ty svody.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já tam strčil nějakej anglickej VENOM..má to na sobě i vyrytý éčko, kat tam zůstal a zvuk to má luxusní....aní potichu a ani žádnej přehnanej kravál... a ještě to občas pěkně střílí do výfuku...spotřeba úplně stejná... takže jsem spokojenej....
pepe2000 přiložený následující obrázek:
Ten Remus mám od 100Bubu a homologaci má, s tím střílením jsi mě ale překvapil. Mě se to chová jako origo koncovka s malinko dunivějším zvukem než origo ale o střílení do výfuku nemůže být ani řeč. I když prudce zavřu plyn po jízě na krev tak to prostě nestřelí. Pravdou je že mám KNko. Když nad tím teď přemejšlím tak by to čoveče mohla být koncovka za kat, ta moje, trklo mě to až jsi psal o tom střílení
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
já osobně, co jsem měl laďáky na motorkách, ať to byl akrapovič, scorpion,two brothers, i jiné co jsem viděl ,tak to byla většinou děrovaná trubka,omotaná vatou zavřená do tubusu, bylo vidět z jednoho konce na druhý, a jako tlumící vložka kousek trubky se zavřeným dnem, ten Remus je asi jiný. Na buellu to bylo taky na skrz, akorát to bylo z 1 do 2 koncovek.Mám na GS taky laďěný fuk Scorpion,a přemýšlel jsem ze svodů prostě ten kat vyřadit,má to někdo udělané na original svodech???zvuk???chování stroje???díky
On i ten Remus je jen děrovaná průchozí trubka a ta tlumivka je přesně co popisuješ.
S tím vykucháním katu jsem nad tím taky přemýšlel ale mám letos nové svody a ty se mi kuchat nechtějí. Na jedenáctce sem ale měl ten kat vykuchlej ale stejně to nebylo ono jako když dáš přímo trubku na trubku. Možná je to dáno tím že se tam ty spaliny hromadí a naráží a nejdou hned ven stejně jako u trubky. Viděl jsem už jako by Y svod na dvanáctku ale nevím jestli to bylo samo domo nebo to jde normálně koupit. V inzerci sem to nikde neviděl a přitom by stačilo jen uřezat (zakrátit) ty origo svody před katem a nasadit ten Y svod a bylo by to na pohodu. http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
On i ten Remus je jen děrovaná průchozí trubka a ta tlumivka je přesně co popisuješ.
S tím vykucháním katu jsem nad tím taky přemýšlel ale mám letos nové svody a ty se mi kuchat nechtějí. Na jedenáctce sem ale měl ten kat vykuchlej ale stejně to nebylo ono jako když dáš přímo trubku na trubku. Možná je to dáno tím že se tam ty spaliny hromadí a naráží a nejdou hned ven stejně jako u trubky. Viděl jsem už jako by Y svod na dvanáctku ale nevím jestli to bylo samo domo nebo to jde normálně koupit. V inzerci sem to nikde neviděl a přitom by stačilo jen uřezat (zakrátit) ty origo svody před katem a nasadit ten Y svod a bylo by to na pohodu.
na tipmoto.com v sekci díly ty svody prodávaj,ale jsou dost drahé...oni budou mít asi i větší průmer trubek....no já bych ten kat uříznul a tigem navařil kousek trubky....
JJ, to by šlo ale jestli na tipmotu chtěj za origo jeté svody 6tis. tak funglovky Remus bez katu stojí 15tis. ale zase za ty love bude odladěnej svod. Když se podíváš tak žádný laděný svody nemaj tu propojku kolen před prsama motoru. Jen kuchnout kat asi nebude to pravé ořechové. Já se lámu jestli je vzít nebo nevzít. Udává se u těch Remusů že přidá ten celej systém až cca 14koní ale zvýší krouták o 10NM už ve spodu. Otázkou je jak se budou ty origo svody jen s vykuchlým katem chovat, některé koncovky a svody totiž prý dokážou ten výkon i ubrat
Upravil LukyGs dne 25.10.2013 12:00
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Ona to je maličko věda, protože některý kombinace prostě střílí a to tak, že nepříjemně. Když se z výfuku vypálí vata, tak i ten titanový zezlátne a je hnusnej. Ale to je jen kosmetika. Hlavní problém vidím v tom střílení, to mě neskutečně vadilo a proto jsem si pořídil jak svod, tak otevřenou koncovku. S molitanovým filtrem to někdy střelí ale rozhodně míň často, než s vykuchaným katem v původních trubkách. Asi to bude mít i trošku zvlněou křivku - když to střílí, je logický, že to je bohatý v určitých otáčkách a nemůže to jet optimálně. Nárůst výkonu neřeším - otáčky kolem 5-6 tisíc mě moc nezajímají. Ale nárůst krouťáku od volnoběhu je naprosto radikální a kvůli tomu to stojí za to.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
LukyGs napsal:
Tak, dneska mi přišla odpověď přímo od Remus USA na dotaz ohledně koncovky za kat nebo bez katu a to ve znění:
Hi Radim,
I see that you are in Europe. Your best bet would be to contact REMUS Austria directly at office@remus.at
Thanks,
REMUS USA
Ahoj Radim,
Vidím, že jste v Evropě. Nejlepším řešením by bylo obrátit se přímo na REMUS Rakousko office@remus.at
Díky,
REMUS USA
Ještě to vyzkouším a uvidím
To jsou jelita kdyby zvedli podelanej telefon a provolali své kolegy v A ,
To né raději tě pošlou od čerta k ďáblu Pašáci
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
dokturek napsal:
No, jestli ten Remus 100Bubu sundal ze sve motorky, tak je typ (kat/nekat) uplne jasny. Tj. nekat.
Jeste si od nej dokup to KN-ko ...
Bubo to nema ze sve motorky a to je ten problem, puvodni majitel pry rekl, ze je to koncovka jak za kat, tak bez katu a to je myslim blbost ne?
Knko mam uz rok nasazene
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já jsem jednou zjišťoval informace o Sebringu, protože na 1150GS měl zákazník právě koncovku od Sebringu a s Y svodem s ní měl velké problémy. Prakticky jsme nezjistili nic, dokonce tam kamarád, který umí dokonale německy volal a mluvil s nějakým produktovým specialistou a nedobrali se k žádnému výsledku. Prostě oni dělají to, co si zákazníci objednají a pokud si nějaký velký prodejce objedná třeba do Francie koncovky pro použití bez katalyzátoru, tak mu je klidně udělají a vůbec o tom neměli žádnou dokumentaci. Žádná sériová čísla. Jediný rozdíl bylo uspořádání vnitřních komor s vatou. Jenže ta koncovka s Y nejela, prostě to bylo nepoužitelný. Na první pohled byla identická jako moje, kterou mám na 1150 asi 8 let a tu jsem kupoval přímo jako že je určená na provoz bez katu. Touratech to tehdy takhle prodával - byly dva různé kódy. Nicméně vtipné bylo, že ani výrobce (od kterého prý celou divizi motocyklových výfuků koupil právě konkurent Remus) neměl evidenci o tom, jak poznat jednu koncovku od druhé.
Tak jsem zvědavý, co zjistíš u Remusu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...