Kamarad shani Hondu transalp.Uz neni nejmladsi a na motorce jezdil naposled zamlada na jawe.Takze mu nejde o vykon a rychlost.Myslim ze vic nez 120 na tom nepojede.Jde hlavne o spolehlivost a taky aby ho to v pohode uvezlo.Ma odhadem 120-130kg.
Takze by rad nejprve posbiral nejake informace.Treba jake rocniky byli dobre,cemu se vyhnout,na co si dat pozor atd.Taky by ho zajimalo jak jsou na tom seriove tlumice,jestli se pripadne daji repasovat,jak je na tom plexi atd.Tak jestli mate zkusenosti,pripadne vite na co to trpi,co pri koupy zkontrolovat atd.,tak sem s tim.Pripadne jestli nekdo z okoli nejakou neco prodava,tak dejte tip.Ale urcite ne neco,co objizdelo XL Rally.Pokud mozno v terenu nejezdenou.Cenu si predstavuje kolem 60000kc.
Upravil vevis dne 25.10.2013 15:40
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nazdar , ja kupoval pro brachu pred dvema rokama ALPIKA. Takze pokdu je cena max 60 tak to bude orisek jestli chce 650. Bud sezene haluzove ze nekdo bude potrebovat rychle prodat a nebo koupi vrak. Takze bych radeji sel i do opecovavane 600.
Kdyz sem kupoval ja radeji sem sel s rocnikem dolu , ale s dolozenou servisni historii , alespon dle tabulky a uctu kdyz ne vylpennou serviskoua dokonce jsme dostali i puvodni TP z nemecka, nez bych koupil nalestenou mladsi krasku.
O jezdeni ti dost vypovy vejfukovy koleno a vejfuk jako takovej , u tech 600 se casem povoluji prepazky ve vejfuku a pak to tam chrasi , ale jde to vysypat ven . Jinak casto zlobi nahod rychlomeru ktery je veden od predniho kola , repase neni mozan a novy snekovy ustroji kdyz nemas stesti stoji majlat, casto nesedi plasty kolem nadrze jelikoz se ulamou drzacky, pokdu masina stavala casto venku nebo vic drsne jezdena odna si to parabpla predniho svetla, na masinu rozhodne je lepsi koupit progresivni pruziny a zadni tlumic je myslim repasovatelnej ted uz si nmapatuju jen vim ze pruziny brachovi dost pomohli zlepsit jizdni vlastnosti, co se tyla plexi tak na 650 je vyborne koupit GIVI to sedi uplne super a krsen chrani bracha ma 185 a je mu za nim skvele.
Rozdil je v zadnim kole 600 ma vzadu 130 a 650 ma jen 120 bacha na to. Co se tyka gum tak brachovi se osvetcily E07 Mitas klopil to snema superove a nidk ynebyl zadnej problem , neni potreba investovat do zbytene drahych pneu.
Jinak masina celkem bezudrzbova, jeste jedn avec casto jsou dot zavrtdly srouby na brzdovych trmench ac jsme je s citem dotahovali sli pak dot bylbe povolovat pri vymenen desek. Nevim cim to mohlo byt zpusobeno. Jinak 600 je dost citliva na vymenu oleje a hladinu oleje. Nektery dokonce zerou ten olej dost festoven a pak se muze stat jak kamosovi porad bylo dost najednou malo pak jen nepatrne problikla kontrolka a po 2 km a pridrel.
Jinak jeste pri koupi pokud bude mit vic najeto zkontrolovat olozeni krku rizeni casto byval vamlaceny
No nevim zda sem se moc nerozpovidal asi staci.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
VEVIS: kamarád má jednu 650 doma, ježděnou výhradně po silnici, rok teda 2000 ale technicky v moc pěkném stavu, nové brdy komplet i kotouče, snížené i origo sedlo, 2 hliníkový kufry, vrchní plastovej s opěrkou. najeto 74 tkm, servisováno, oleje včas atd. řetzovka nová. není to teda žádná voňavka co se plastů týče, sem tam to leželo na boku v nulové rychlosti (kamarád má krátké nohy tak s tim zastavováním na fleku a udržením motorky má trochu problém) trochu podřené, pošlu kdyžtak víc fotek na nějakej mail. Jinak 60tKč by určo stačilo a ještě by tomu tvému kamošovi zbylo...
Jo ještě k tomu má i nějaké drobnosti jako díly atd... jinak já motorku znám od roku 2008 a žádnej problém s ní nebyl, šlape jak hodinky... kdyžtak vás nakontaktuju...
petrguss přiložený následující obrázek:
[174.98Kb]
Upravil petrguss dne 24.10.2013 21:04
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
JJJ ten horni plast to odsere vzdycky pokdu nemas padaky vys , jinak pekna , rocniku bych se nebal ty motory jsou opravdu drzaky, kdyz jim das co potrebujes
Upravil schrek dne 24.10.2013 21:05
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
a to on ji fakt dá, nešetří, takže když brdy tak komplet, když gumy tak obě atd... jen prostě je na něj velká a tak jsme ho přemluvili do bmw R12R
petrguss přiložený následující obrázek:
[192.09Kb]
Upravil petrguss dne 24.10.2013 21:09
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
a ještě jedna poslední zezadu. Jinak něklikrát jsem se na ní svezl a je to docela příjemnej stroj....
ještě doplním, že olej nežere vůbec ani v horku na Korsice to nevzalo ani prd... náhon tahometru se dával novej v roce 2009 nebo 2010. nic na tom nechrastí, ložiška krku řízení nevím - to si nevybavuju. Už jsem ji neviděl 3 měsíce od tý doby co má tu dvanáctku jí nevytáhl. Jediný co to nemá a co se šikne, jsou vyhřívaný heftíky...
petrguss přiložený následující obrázek:
[176.34Kb]
Upravil petrguss dne 24.10.2013 21:24
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
vypada dobre , ale prvni co bych udelal v ramci ochrany plastu vymenil bych ten padak za lepsi
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
600 a 650 jsou docela jiné motorky
Něco jako srovnání Felicie a Fabie
650 má lepší podvozek, lepší brzdy, veselejší motor
600 je něco jako Africa. Houpavější, prostě starší koncepce
Pro jízdu ve stupačkách je ale starší 600 lepší
600 má menší spotřebu asi o 0,5 L
650 je jedno jestli koupíš 2000 a nebo 2007
Spíše vybírej podle stavu
600 se lišila počtem kotoučů na předním kole
První ročníky měly problém s CDI
650 nemá žádný typický problém !!
Klepu na dřevo i ta naše jezdí, jen se mění olej a běžný spotřebák
Ty boční odřeniny plastů jsou typické
Musil by jsi mít epší padáky, třeba Grave . Tydle givi jsou nedostatečné. Ale má je spousta mašin
Jezdil jsem 650 r.v.2000,měl jsem najeto 60 000km a naprosto bezúdržbová motorka,ale pokud jde o pravidelný servis,respektive o seřízení ventilů,je to peklo.Kapoty dolů,nádrž dolů,komplet voda dolů a i tak se k tomu může,jako k penězům.Raději bych volil koupi 6kila.Na cestování v jednom to jde,ale koně tomu chybí.Když na to dá kufry,tak už musí počítat s tím,že to není žádný kalup.Taky jsem myslel,že mi bude stačit a nestačila.
Dum spiro,spero.
zadní tlumič - ofiko nejde repasovat, ale dělá se to např. prochymoto
zadní guma 120 - TA s ní jde líp do zatáček
zátka na brzdiči - to je asi specialita nisssinu. Já k povolení používám úderový šroubovák. Stačí lehce klepnout a bez poškození povolím
Bohužel jinak to je docela katastrofa povolit
olej a zadření - motory s nájezdem nad 100 000 km už berou , ale není to katastrofa , jen se to musí hlídat a dolívat
Např náš TA650 má 90 000 km a bere necelý 1dcl na 1000 km
Podle mě to je jedna z posledních slušně dělaných hond
S minimálními náklady na údržbu, bez elektronických nesmyslů, bez palivového čerpadla ...
Diky kluci.
Petrguss zitra mu tu od vas ukazu a pripadne napisu pm.Nebo mam email v profilu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Souhlas, 650 má hromadu plastů
Poskládat kapotáž, to je panečku Lego
Vzduchový filtr pod nádrží, taky zoufalý přístup
s tím musím souhlasit jednou jsem mu na tom dělal svíčky a pak jsem sakroval a nadával - hrozný přístup pomalu 4 hodinová akce kvůli blbejm svíčkám
Vevisi klidně napiš PM a pak kdyžtak /jestli bude zájem) pošlu něco mailem...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
PetrAT napsal:
600 a 650 jsou docela jiné motorky
Něco jako srovnání Felicie a Fabie
650 má lepší podvozek, lepší brzdy, veselejší motor
600 je něco jako Africa. Houpavější, prostě starší koncepce
Pro jízdu ve stupačkách je ale starší 600 lepší
600 má menší spotřebu asi o 0,5 L
650 je jedno jestli koupíš 2000 a nebo 2007
Spíše vybírej podle stavu
600 se lišila počtem kotoučů na předním kole
První ročníky měly problém s CDI
650 nemá žádný typický problém !!
Klepu na dřevo i ta naše jezdí, jen se mění olej a běžný spotřebák
Ty boční odřeniny plastů jsou typické
Musil by jsi mít epší padáky, třeba Grave . Tydle givi jsou nedostatečné. Ale má je spousta mašin
Povrzuji GRAVE padaky dostacujici a hlaven ucinne sice ne mo vzhledne ale ucinne
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
zadní tlumič - ofiko nejde repasovat, ale dělá se to např. prochymoto
zadní guma 120 - TA s ní jde líp do zatáček
zátka na brzdiči - to je asi specialita nisssinu. Já k povolení používám úderový šroubovák. Stačí lehce klepnout a bez poškození povolím
Bohužel jinak to je docela katastrofa povolit
olej a zadření - motory s nájezdem nad 100 000 km už berou , ale není to katastrofa , jen se to musí hlídat a dolívat
Např náš TA650 má 90 000 km a bere necelý 1dcl na 1000 km
Podle mě to je jedna z posledních slušně dělaných hond
S minimálními náklady na údržbu, bez elektronických nesmyslů, bez palivového čerpadla ...
No on ma na te 600 najeto kolem 85000km, jinak bracha ma 65000 a tak mozna 1dcl na 5000km a to mozna ani to
jinak opravdu minimalninaklady a jen beznej servis a jezdi porad
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Když to děláš poprvé, tak se člověk unadává
Dnes sundám plasty za 10 minut a nandám zpět za 20
K přední svíčce a ventilu je špatný přístup
Podobně blbý je i na africe
Ale ventily stačí dělat co 24 000 km a s tím i vyměnit svíčky
Předepsaných je 12tkm, ale ventily se skoro nehnou
Olej se mění co 12tkm
Takže nic náročného na údržbu a člověk se obejde bez kompjůtru
Spousta dílů v druhovýrobě
hergot to je samy rozebirani a ve finale na tom stejnak nebude urcite nic delat sam :-) s TA neprohloupi je to fakt vdecna moto - motor sice nejede ale zase dokaze "nejet" dlouho :-) i olitany transalpy si drzi cenu a rozdil mezi kouskem za 60 a 80 muze byt propastnej takze bych preventivne o tu 20ku pritopil a uz pujde na jistotu , jinak ale TA pojede v kazdym veku a stavu :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)