Už jsem na něj koukal, je to dravec a celkově to na mě působí trochu "akčněji"..ten tvar. Zatím mě to trošku připadá jako by tomu chyběla ta "majestátnost" starého RTčka, ale každopádně nic proti, nové R12GS/LC jsem taky musel přijít na chuť až jsem se pořádně svezl
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Starší R1200RT se mi líbilo vždycky nejvíc ze všech cestovních motorek, ale tohle nové podle fotek zatím předčilo moje očekávání. Mě se teda líbí moc - je takové sportovnější. Těším se, až ho uvidím naživo a projedu se na něm - to zase bude červík v hlavě
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
mne se moc nelibi ta predni dolni partie.. ALA ST.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Každopádně jestli tohle všechno bude v Ga-Pa k dispozici (R1200RT LC, R1200GS Adv LC, F800GS Adv, R Nine T), tak člověk nebude vědět na co dříve skočit.
martycze napsal:
Každopádně jestli tohle všechno bude v Ga-Pa k dispozici (R1200RT LC, R1200GS Adv LC, F800GS Adv, R Nine T), tak člověk nebude vědět na co dříve skočit.
Vypadá moc dobře, trochu mi neštymuje ten výfuk ale není na něj vidět pořádně ze všech stran. Ertéčko dostalo rychlořazení, pane jo :-)
Každopádně si myslím že jeho největším konkurentem je K1600 za prakticky podobnou cenu a nesrovnatelně lepším vším. Uvidíme ještě jak na tom bude tohle nové RT s váhou.
Me se to libi moc
Ale hlavne me hodne zaujalo S1000R. Sice si takovou motorku nejspis uz nekoupim nikdy, ale vzdycky jsem mel slabost pro Benelli TnT1130 a tohle mi ho hodne pripomina. Moc pekny.
Což o to, pěkný je, ale tu anténu z favorita to přece nemůžou myslet vážně..
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Za mě je to luxus kousek. Anténa z favouša by mi nevadila, protože já bych si koupil motorku bez rádia. Já prostě potřebuju, aby mi hrál do ucha jen motor
GSA 1250 Rallye 2024
Tak mne se to teda takhle na fotce nelibi...
Stary RT bylo daleko vic vyvazeny. Tohle ma strasne otylej, vyhrezlej predek, tu predni, horni kapotaz a o to vic vypada divne, ze dole neni nic.
Stara byla celistvejsi, a i kdyz vlastne taky nebyla 100% kapotovana, nevypadalo to tak. Musim souhlasit s Hicksem, vypada to spis jak ST.
A snad to bude mit vepredu taky moznost LEDky ala 1600, protoze ta prostredni zarovka je desiva....
Nicmene motorka to bude skvela, o tom zadna, jen vzhledem k moznosti tempomatu na gs a soucasne skvely aerodymanice, moznosti vic napakovat, z myho pohledu tak trosku zbytecna.
Maiali nel Fango!
Krásný motocykl, ale přední světla hnus. Vypadá jak nějaký Japonec - sršeň nebo tak.
Upravil hobr dne 05.11.2013 17:48
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
morabo napsal:
Tak mne se to teda takhle na fotce nelibi...
Stary RT bylo daleko vic vyvazeny. Tohle ma strasne otylej, vyhrezlej predek, tu predni, horni kapotaz a o to vic vypada divne, ze dole neni nic.
Stara byla celistvejsi, a i kdyz vlastne taky nebyla 100% kapotovana, nevypadalo to tak. Musim souhlasit s Hicksem, vypada to spis jak ST.
A snad to bude mit vepredu taky moznost LEDky ala 1600, protoze ta prostredni zarovka je desiva....
Nicmene motorka to bude skvela, o tom zadna, jen vzhledem k moznosti tempomatu na gs a soucasne skvely aerodymanice, moznosti vic napakovat, z myho pohledu tak trosku zbytecna.
naprostej souhlas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tonda napsal:
Starší R1200RT se mi líbilo vždycky nejvíc ze všech cestovních motorek, ale tohle nové podle fotek zatím předčilo moje očekávání. Mě se teda líbí moc - je takové sportovnější. Těším se, až ho uvidím naživo a projedu se na něm - to zase bude červík v hlavě
Takže teď o víkendu bezmála 900km. Předčila moje očekávání i ve skutečnosti. Podvozek, motor, výbava - vše funguje bravurně - zase o kus lepší motorka než předchozí model. V pátek luxusní počasí a krásných 350km po Chřibech, Mikulovsku, Znojemsku. Zbylé dva dny cca 550km vesměs v dešti a větru po Vysočině, Znojemsku, Blanensku, Vyškovsku. LCčkovej motor v kombinaci s dynamic ESA dělá z RT "sport tourera", kterej fakt funguje. Motor tahá jak čert, perfektně se vodí, jede to jak po kolejích, skvěle to brzdí a jízda v "nečasu" žádnej problém - pustil jsem si z audia Visací Zámek, zapnul výhřev na zadnici a na ruce a tradá někam...... BMW Navigátor V s ovládáním na řídítkách funguje výborně. V pátek jsem dojížděl za tmy - svítí to skvěle. Celkově jsem na motorce nenašel nic zásadního, co by mi vadilo (jen trošku zpětná zrcátka - ale nakonec jsem vyhovující nastavení našel).
Vystřídány všechny možné druhy silnic - se vším se RT "popasovalo" z mého pohledu bez ztráty kytičky. Spotřeba při svižném tempu v průměru nějakých 5,5L/100km. Fakt se mi dnes ani nechtělo přestat jezdit - na GS by mě v tomhle humusu dobrovolně nikdo ven nedostal. Díky Přemkovi z Renocaru za možnost pořádného otestování. http://tonda1200....Blanensko/...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...