Pánové budu potřebovat do firmy přikoupit nějakou menší dodávku. Rozhoduji se mezi těmito dvěma. Nějaké zkušenosti nebo rady, plusy a mínusy těchto aut?Děkuji předem
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Ano je problém,že starý Vita dost rezavěla, byla to fakt nemoc a v porovnání s T4 s pětiválem dieselem není o čem přemýšlet...
Jediný problém je sehnat slušný T4 stím pěti válem-všechno to má hrozně najeto...a cena je vysoce neúměrná roku výroby....
T5 jsem zažil několik i jsme je měli v práci a je to srá.č nad srá..č.Obrovský investice po ujetí 150.000km od nova a servisované auta....
Sám mám Vito - čistě kvůli ceně,ale kamarád dělá na záchrance a mám averzi vůči francouzským autům,ale mají tam Trafficy a prý proti Transporterům úplná paráda...nebo Vivaro 2,5..
Vito rezaví, u VW budeš mít určitě motor 2,5 a ten budeš určitě dělat znovu, tak jako každý. Já jsem ho taky dělal a pak jsem šel do Citroenu Jumper. Přiznávám, že to není tak pohodlné jako Multivan a není tak hezký, ale je mnohem větší, lepší spotřeba a motor bere od spodu a do 120 km/h je rozhodně lepší než VW 2,5. Pokud nepotřebuješ dodávku na cesty na golf, tak bych šel do opravdové dodávky. Jediný argument by byl 4x4. To už musíš do VW.
Ideálně z mých osobních zkušeností Vito V6, 3,0 CDI, automat. R.v. od 2009. Koroze 0, jen liji naftu a řeším běžný spotřebák. Spotřeba stejná, jako u 2,2 CDI, výkon jednou takový. Teď po kontrole v MB, dle techniků v perfektním stavu - naj. 258 000 km....., Absolutně nešetřené auto......
VW bohužel skončil s kvalitními držáky u T4, novější modely jsou po 100 000 km už jenom kasičky.
Staré Vito - předokolka - také nebylo špatné, ale hnilo......
newman
Řešil jsem ten samy problém,nakonec to vyhrál transporter mám ho v 2,5 mám teď najeto 287 tis.tahám vlek s autem.zatím je ok furt jen spotřební věci +nějaký hadice který to už nedaly ,ale je fakt že že všech stran slyším jak se to sype a že mám zázračný auto.mám rv.09kupovany jako nový v de a privezeny rovnou že salónu........bylo tam o dost levnější než tady.
Vše co dojede do cíle je dobré.
4 roky MB Vito 115 4x4,par krat na lyžovačke otázky od patrol či pajero-to tu stojí od jesene?,ked som odfrčal či otočil sa v svahu nechapali,s VW skusenosti nemam
mám T4 od novoty z roku 99,2,5 TDI,už jsem měl našlápnuto že to prodám,nakonec jsem si ho nechal a dobře jsem udělal,jezdí furt a zatím nehnije
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
jse pro vito,ano wv je klasika ale už dávno ne to co dříve.Mám na firmě jen už samémercedesy firemní a wv jsme měli ale už ne děkuji,posledníbyli dobre staré modely..nové jsou lepší momentálně mercedesy a to jak malé tak velké a další věc..mám 4 roky záruku bez počtu ujetých km..takže to je velké plus a nemusíse srát jestli to vydrží nebo ne
http://czunici.ra...
Asi hodně záleží, co v tom chceš vozit. U Vita vidím jako jedinou slabinu zimní ježdění. Zadní náhon je fakt na h...o, já jezdím s 95% sám s ntb, tak občas stojím i na rovině... Ale těch nepříznivých dnů je pár, navíc pár kg do kufru pomůže. Stabilizace je super, nejde to urvat ani na sněhu. Topení topí snad ani ne během minuty. Taky příjemné +. Spotřeba na ty kw dobrá, průměr 9.
newman
Mame na zzs T5 a je to des, porad se to sere, turba, cidla, ulozeni tlumcu, celkove napravy moc nevydrzi, gumy na tom hori, sjizdi se ke strane, propaleny pisty .............................. je to jen zrout penez. Je fakt ze to auto dostava zabrat vic nez v normalnim provozu a je pomerne dost nalozeny, ale ve srovnani s T4 a starsim Sprinterem, je na udrzbu neskutecne drahy. Kdyz je vse zrovna v poradku, jezdi se s tim pekne a hodne to vyjede. jooo mluvim samozdrejme o 2,5 , posledni auta jsou s 2 litry s dvojitym turbem, ty zatim docela drzi, ale zase se to neuveze))), radis v tom jak na 125 a stejne to v kopci , kdyz pribrzdis, uz nerozjedes.
magoss napsal:
Ahoj za mně určitě VW kamarád měl asi 3 vita a kdž opomenu že to rezatělo jako sviňa tak i potíže s převodovkama na dvouch se mu vysypala
magoss napsal:
Ahoj za mně určitě VW kamarád měl asi 3 vita a kdž opomenu že to rezatělo jako sviňa tak i potíže s převodovkama na dvouch se mu vysypala
Mam stejny zkusenosti. Ja bych urcite VW.
Nový model nerezne. Vždyť to je plasťák (blatníky..) Jak trabant...
Rezly ty staré modely. Fest.
Upravil newman dne 22.11.2013 12:33
newman
TomR1 napsal:
Sám mám Vito - čistě kvůli ceně,ale kamarád dělá na záchrance a mám averzi vůči francouzským autům,ale mají tam Trafficy a prý proti Transporterům úplná paráda...nebo Vivaro 2,5..
Tom
Řešil jsem stejné dilema. Vito nebo Transporter. Nakonec na základě informací kamarádů co mají tyto dodávky a dotazu v neznačkovém servisu vyhrál Trafic... A to jsem nikdy francouze nechtěl. S jsem spokojený.
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
vito rezne tak do roku 2005, pak uz ne, ale v tech dobach meli problemy vsechny druhy MB. co rikal tata na T5 co ma v praci (zachranna sluzba) tak se sere dost, furt je v servisu, ale ty s tim jezdi jinak nez budes ty
Jenom přidám info o Tranzit 2,5td r.v 06 najeto 380 000 km
Firemní,prakticky stále plné spíše přetížené opravdu dostává zabrat
Investice 250 tis kč !!!! (je v tom vše gumy,garančky opravy, výměny oleju,desek apod)samozřejme ne nafta