Zajímalo by mě, zda by jste někdo dokázal popsat rozdíly v pocitech při řízení 1200 GS nebo GSA a LCčka. Jen by mě to zajímalo co vy na to. Já tu zkušenost nemám a sem zvědavej :-).
Macek01 napsal:
Zajímalo by mě, zda by jste někdo dokázal popsat rozdíly v pocitech při řízení 1200 GS nebo GSA a LCčka. Jen by mě to zajímalo co vy na to. Já tu zkušenost nemám a sem zvědavej :-).
12ku tolik porovnat nemuzu, ale uz jenom pocit na dalnici s tempomatem + dynamickej podvozek, co te nepusti do dorazu, je sakra rozdil.
a lip to sviti, oproti GS RADOVE lepsi aerodynamika.. stelovatelne plexi... atd.
nizsi teziste. Dost jezdcu rika "pocitove lehci motorka".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
12ku tolik porovnat nemuzu, ale uz jenom pocit na dalnici s tempomatem
hele, neprovokuj fuuurt...
Kdyby to slo dat na vzduchac, tak uz to tam davno 100x mam...
dynamickej podvozek
cet jsem, ze na jednu stranu je to fakt booozi vec, ale na druhou stranu je to ve vyjimecnych pripadech necitelne. Ale jako je to skvela vec, to je bez debat...
Hranicar napsal:
cet jsem, ze na jednu stranu je to fakt booozi vec, ale na druhou stranu je to ve vyjimecnych pripadech necitelne. Ale jako je to skvela vec, to je bez debat...
pockej, az nasadim dynamickej Tracive od TT. Je udajne nekolikanasobne rychlejsi, co se tyce reakce a tj. zvlada zpracovavat vice informaci chodicich po sbernici z motorky.
Proste podvozek reaguje na KAZDOU nerovnost,
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hranicar napsal:
cet jsem, ze na jednu stranu je to fakt booozi vec, ale na druhou stranu je to ve vyjimecnych pripadech necitelne. Ale jako je to skvela vec, to je bez debat...
pockej, az nasadim dynamickej Tracive od TT. Je udajne nekolikanasobne rychlejsi, co se tyce reakce a tj. zvlada zpracovavat vice informaci chodicich po sbernici z motorky.
Proste podvozek reaguje na KAZDOU nerovnost,
To jsem taky zvedavej jaky to bude rozdil proti origo podvozku
všude dobře, s kávou nejlíp
Macek01 napsal:
Zajímalo by mě, zda by jste někdo dokázal popsat rozdíly v pocitech při řízení 1200 GS nebo GSA a LCčka. Jen by mě to zajímalo co vy na to. Já tu zkušenost nemám a sem zvědavej :-).
12ku tolik porovnat nemuzu, ale uz jenom pocit na dalnici s tempomatem + dynamickej podvozek, co te nepusti do dorazu, je sakra rozdil.
a lip to sviti, oproti GS RADOVE lepsi aerodynamika.. stelovatelne plexi... atd.
nizsi teziste. Dost jezdcu rika "pocitove lehci motorka".
Ja sem si urcite jistej, ze to je opet o minimalne o level vejs a ten podvozek musi bejt fajn zalezitost, urcite to musi budit prijemnej pocit vyssi jistoty. Dokonce i designove sem z LCcka unesenej. Novy GSA ve me zatim budi ruzny pocity, ale ten tvuj kus je paradni, to se neda poprit.
Hranicar napsal:
cet jsem, ze na jednu stranu je to fakt booozi vec, ale na druhou stranu je to ve vyjimecnych pripadech necitelne. Ale jako je to skvela vec, to je bez debat...
pockej, az nasadim dynamickej Tracive od TT. Je udajne nekolikanasobne rychlejsi, co se tyce reakce a tj. zvlada zpracovavat vice informaci chodicich po sbernici z motorky.
Proste podvozek reaguje na KAZDOU nerovnost,
To jsem taky zvedavej jaky to bude rozdil proti origo podvozku
To me taky teda zajima, a co za to chlapi z TT chteji? abych vedel co me ceka . Sem taky **** misto uprav mel jit rovnou do LC
Hranicar napsal:
cet jsem, ze na jednu stranu je to fakt booozi vec, ale na druhou stranu je to ve vyjimecnych pripadech necitelne. Ale jako je to skvela vec, to je bez debat...
pockej, az nasadim dynamickej Tracive od TT. Je udajne nekolikanasobne rychlejsi, co se tyce reakce a tj. zvlada zpracovavat vice informaci chodicich po sbernici z motorky.
Proste podvozek reaguje na KAZDOU nerovnost,
To jsem taky zvedavej jaky to bude rozdil proti origo podvozku
MASAKRALNI.
navic muj podvozek, tyranej tankodromem u Neuknina a mejma spekama.. uz NENI ZADNEJ ZAZRAK.
imho by pomohla alespon nova pruzina dozadu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Macek01 napsal:
Zajímalo by mě, zda by jste někdo dokázal popsat rozdíly v pocitech při řízení 1200 GS nebo GSA a LCčka. Jen by mě to zajímalo co vy na to. Já tu zkušenost nemám a sem zvědavej :-).
12ku tolik porovnat nemuzu, ale uz jenom pocit na dalnici s tempomatem + dynamickej podvozek, co te nepusti do dorazu, je sakra rozdil.
a lip to sviti, oproti GS RADOVE lepsi aerodynamika.. stelovatelne plexi... atd.
nizsi teziste. Dost jezdcu rika "pocitove lehci motorka".
Ja sem si urcite jistej, ze to je opet o minimalne o level vejs a ten podvozek musi bejt fajn zalezitost, urcite to musi budit prijemnej pocit vyssi jistoty. Dokonce i designove sem z LCcka unesenej. Novy GSA ve me zatim budi ruzny pocity, ale ten tvuj kus je paradni, to se neda poprit.
jo ja taky... NASTESTI se mi fakt libi.. ADV -- uvidime, predbezne libi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dovolim si jednu uvahu, pocit.
V principu se vsechny gs s teleleverem chovaji vlastne stejne. Jasne jsou tam sileny rozdily v motoru, brzdach, vybave, razeni, spojce, proste ve vsem, ale ten zasadni a zakladni pocit z jizdy na tom je, alespon pro mne, vzdycky stejnej, at uz jde o prvni 11ku, nebo o LC. Proste to furt jede jinak nez ostatni motorky, jede to jako geeso.
Co se potom nejvyraznejsiho dojmu z lc tyce, je to v kostce spousta krotaku od volnobehu, linearni prubeh, pocit lehci motorky a relativni cit od predniho kola, zvlast mimo asfalt je to lepsi. Plus neskutecnej rejd, da se stim tocit na petniku. A zatim asi nejvychytanejsi aerodynamika. Maiali nel Fango!
Co mě u LC nadchlo:
- výkon a hlavně jeho "boxerovský" průběh od nízkých otáček
- podvozek a ovladatelnost
- pocit lehkosti motorky - z toho jsem byl přímo v šoku!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
morabo napsal:
Dovolim si jednu uvahu, pocit.
V principu se vsechny gs s teleleverem chovaji vlastne stejne. Jasne jsou tam sileny rozdily v motoru, brzdach, vybave, razeni, spojce, proste ve vsem, ale ten zasadni a zakladni pocit z jizdy na tom je, alespon pro mne, vzdycky stejnej, at uz jde o prvni 11ku, nebo o LC. Proste to furt jede jinak nez ostatni motorky, jede to jako geeso.
Co se potom nejvyraznejsiho dojmu z lc tyce, je to v kostce spousta krotaku od volnobehu, linearni prubeh, pocit lehci motorky a relativni cit od predniho kola, zvlast mimo asfalt je to lepsi. Plus neskutecnej rejd, da se stim tocit na petniku. A zatim asi nejvychytanejsi aerodynamika.
Po přečtení pár článků s tebou naprosto souhlasím. To co já vnímam jako pozitivní je, že o LC se píše o jeho sportovnějším charakteru oproti staším modelů a to mě na tom taky láká. Patřím mezi jezdce, který najezdí více po silnici či šotolině a v náročnějšim terénu se vyskytuju spíš vyjímečně. Hlavně jsem člověk, kterej miluje novinky a vychytávky :-). No asi mi nezbyde nic jinýho, než se domluvit v Inveltu a zkusit si to LC trochu provětrat. Kupovat to teď nebudu, protože sem ve fázi naprostý spokojenosti a hlavně jsem dokončil úpravy dle svých přání, ale v následujících letech to asi stejně přijde (a zatím si myslím, že volba bude nový GSA). Jedniný co si dokola říkám, proboha proč už jsem si toho bavoráka nepořídil dávno
Upravil Macek01 dne 29.11.2013 08:11
bol som prekvapeny ako to ide za plynom (na dvojke chcela ist po zadnom iba cez plyn mrska jedna) ale vobec preto nemam hemungy ze moje DOHC je teraz z tohto titulu "slabe" naopak motoricky mi asi viac pasuje pokojnejsi airhead
motorka pocitovo naozaj lahunka... neviem jak to caruju s tym taziskom sudruhovia v NDR
jedine negativum LC oproti airhead je ze motor ma fakt hrozny zvuk ..jak kosacka
ale toto samozrejme netreba pri boxeri extra riesit... ten kto chce zamatove pohvizdovanie nech si kupi hondu
podla mna urcite krok vpred aj ked ja urcite nie som fanusik dynamickeho podvozku ani tempomatu.. vlastne keby bolo po mohom tak aj moja sucasna by bola bez ESA podvozku... ale ked tam uz raz je tak ho siloumocou vyhadzovat nebudem
uz sa mi nie raz stalo ze na konci dna som po celodennom jazdeni chytal mikrospanky (ako hovori kamos Miro ... makrospanky ) a mat na motorke este tempomat tak urcite zaspim
Upravil raptor dne 29.11.2013 09:29
live fast, die young be wild, have fun
To jsem jedinej, kdo si na LC pripadal jako na KTM 990?
Motorka jako takova je pro me GSo a basta, ale KTM pocit ve me vzbuzuje chovani a zvuk motoru. Diky el. plynu i klasicka vlastnost nabrousenych KTM, kde plyn ma jen polohy ON a OFF.
A to je teda dalsi vec, ktera me tak bavi. GSo, ktery se nezapre s motorem, kterej sem tam nekdo oranzovym zavidel.
A presne proto i chapu, ze to nebavi zarity vyznavace staryho zeleza.
Alda napsal:
To jsem jedinej, kdo si na LC pripadal jako na KTM 990?
asi jsi mel horecku, nebo nevim, jak bys mohl nepoznat 21ku USD vs 19 telelever.
Motorka jako takova je pro me GSo a basta, ale KTM pocit ve me vzbuzuje chovani a zvuk motoru. Diky el. plynu i klasicka vlastnost nabrousenych KTM, kde plyn ma jen polohy ON a OFF.
naprostej nesmysl. Na road reaguje hodne podobne, jako DOHC.
NA dynamic je porad min ostra, nez osmikilo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.
Wer später bremst, fährt länger schnell.