lidicky nekde sem tu na foru videla jak opravit nefunkcni vyhrivanou rukojet, jde mi o opravu leve a jeste kde nejlip koupit novy gumovy gripy taky to tu nekde bylo
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Castecne ale necha se do ela v pohode sundat drzi to tak na cca 4cm2 z cele plochy heftu. Je to oser zacit ale jde to delam to celkem casto
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kamarád "elektronek" mi půjčil takové to "tekuté stříbro" http://www.conrad...ak.k530042 na opravy plošných spojů a vyhřívání oken, tak jsem to tím zkoušel opravit a je to tak 50/50. Na pár heftech to zatím drží a naopak zase na několika to třeba za měsíc opět přestalo fungovat. Odporový drát je asi jistější než ta pojebaná dečka. Nedávno jsem je s Mařem motal celé na Monině motorce a fungují parádně. Jen se musí dodržet ten odpor cca 8,5 ohmu - když je to míň nebo víc, tak se to vyhodnocuje jako chyba (jednotka má pro tu větev nadefinovaný odběr proudu, a ten musí být dodržen).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
schrek napsal:
to omotani vypada celkem jako pruchozi varianta, mas nekde fotky
Takový popis, jestli to někomu pomůže
Oprava vyhřívání na R1200GS 2004
Po sejmutí gumových gripů bylo zjištěno, že chybí 95 % odporového drátu.
Plastová rukojeť má na vzdálenější straně od přepínačů jakoby háček, za který se zahákne v půlce délky odporový drát, ohne se na půl a namotávají se spolu dva konce směrem k přepínačům, kde je také napojení tohoto odporového drátu na přívod už normálním „autoelektrikářským“ kabelem.
Celý ten návin drží „stopu“ v drážce, která je pro návin odporového drátu v plastovém tubusu rukojeti . Je ale potřeba si pomáhat lepící páskou, aby se návin nerozmotával.
Na konci se připojí odporový drát k přívodním káblíkům pomocí dutinky, kterou se oba konce, jak odporového drátu, tak přívodního kabelu provlečou s mírným přesahem a konce se zahnou vně dutinky ( jistěji to drží a líp se to rozmačkává kleštěmi )
POZOR ale na odpor odporového drátu, ten musí mít v délce návinu zhruba 8,5 ohmu, jak napsal Tonda.
Dobré by asi bylo, prvně si naměřit délku drátu odpovídající patřičnému odporu, ucvaknout přesný díl, ohnout v půli a namotat.
Potom mi Tonda půjčil „slídovou“ pásku, je nevodivá a teplu vzdorná, tu jsem lehce omotal návin drátu a pak už jen stokrát zde popsaná procedura, lak na vlasy a nové gumy.
Tímto dekuji Tondovi za pomoc, za dodání odporového drátu, slídové pásky, ohmmetru, dutinek, kleští a kuráže se to této „renovace“ pustit.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
tak ta nase nepujde opravit ani nahodou takze objednana nova nastesti je to jen leva ta stoji min
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Proč by nešla opravit? Kdyby to bylo moje, tak jestli by byla nějak moc "propálená" ta dečka (že by nešla opravit), tak bych ji vyhodil a pájkou udělal do toho plastu "korýtko - spirálu" pro odporový drát a namotal bych si to. Alespoň bych to zkusil. Vyhodit to a koupit novou se dá vždycky.
Upravil Tonda dne 05.12.2013 19:21
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
asi tak je to rosekly jak guma tak decka celkem fest , guma je roztrhla cca 3cm a decka je pozkozena pres nekolik spojiu v delce cca 2cm takze oboje na vyhozeni, a momentalne neni cas to resit namotanim dratu s presnym odporem aby to nehlasilo chybu , uz je objednana od Jezoura
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tonda napsal:
Proč by nešla opravit? Kdyby to bylo moje, tak jestli by byla nějak moc "propálená" ta dečka (že by nešla opravit), tak bych ji vyhodil a pájkou udělal do toho plastu "korýtko - spirálu" pro odporový drát a namotal bych si to. Alespoň bych to zkusil. Vyhodit to a koupit novou se dá vždycky.
Tak jsem to chtěl zkusit ale nesehnal jsem odporovej drát odpovídající hodnoty -délka /síla .máš tip kde by se dal vzít pro příští možný případ?
Nazdar Kime. Jak budeš mít cestu okolo nebo budeš chtít zase na jaře resetnout "servis", tak se zastav, dáme kafe, pokecáme - odmotám ti kus odporového drátu ze špulky. Ještě tam "pár" metrů mám
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Nazdar Kime. Jak budeš mít cestu okolo nebo budeš chtít zase na jaře resetnout "servis", tak se zastav, dáme kafe, pokecáme - odmotám ti kus odporového drátu ze špulky. Ještě tam "pár" metrů mám
ok stavím se někdy ;já jsem ho sháněl na tip v prodejně elektrosoučástek na křenové v brně a tam měli jen slabý a krátký kousky a nebyli schopní poradit kde jinde koupit a na netu jsem na nic nenarazil.