lidicky sem z toho dost jelen co sem se dival rak jsou dva druhy rozet a retezu v katalogu , kolecko je stejny ale rozety bud maji uchyceni sroubama M8 nebo M10 a retez je bud 115 nebo 116 clanku kurna jak mam vedet co mam kopit bez sundani a omereni ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
na motoretezy.cz maji dokoce 3 druhy sad 2008, 2009-2010, 2009-2012 a dokonce maji psany i 120 clanku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
-08 mela prumer zadnich sroubu rozety 8mm
-09 a vys ma 10tky
Upravil dufino dne 06.12.2013 09:52
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
raptor napsal:
kim podla katalogu ma 2008 inaksiu zadnu rozetu... takze na F 800 GS nemoze ist jedna retazova sada
Nj máš recht to sem si nevšim ani, ale vzhledem k tomu že pro rok 09-010 je jiný řetěz a kola jak na 09-012(překrytí) tak to asi bude možnost volby na kterou asi později výrobně přešli -teda podle toho motořetězy cz -podrobněji jsem po tom nepátral
Jednoducho pozri na rozetu a vidíš kolkátky tam máš skrutky.
Všeobecne to bude ako píše dufino.
R.v. 08 mali problém z uchytením rozety, bola nato aj zvolávačka. Menili sa skrutky za pevnejšie a doťahovali sa väčším momentom.
A reťaz ja určite 116 článková.
Lidi help me
Mám nové osmi kilo, najeto 16200 a neustále bojuju z řetězem, pořád se vytahuje což je normální ale vytáhne se i třeba jen po pár stovkách kilometrů. Další věc, jak se správně napíná řetěz? Na hlavním stojanu, na bočním. Atd. Lidi prosím poraďte mi. Díky.
Pokud mas problemy kup novej. Doporucuju CZ je suprovej a vydrzi. V navodu na obsluhu je napsany jak se zpravne napina jinak ja ho napnu dle navodu ujedu kousek a jeste to zkontroluju ononse stava ze jak je ten retez uz vytahlej tak je jinak naplej v ruznych polohach. Jinak ten retez vydrzi podle toho jak s nim jezdis a jak se o nej staras znam lidi co maj retez KO po 10tis km
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Teď jsem měnil řetězovku, najeto neuvěřitelných 23000. Byl tam ještě originál Regina a dal jsem ČZ X-ring 525 ECX. Posledních 1500 km jsem musel šponovat po každé vyjížďce. Pokud u stojící motorky uprostřed rozety zatáhneš za řetěz a natáhne se ti asi tak o 1cm nečekej a vyměň. Máš to i v návodu.
Mám tam ČZ, během 10 000 KM byl měněn na svolávačku teď mám na tacho. najeto 49 000km a dle kalibru je max v polovině životnosti,šponoval jsem co to mám (od 10 500km) jen jednou. Ko. na bočáku ve středu vzdálenosti mezi osami ozub.kol.
Díky moc přátelé
Zajímalo by mě kde soudruzi z NDR udělali chybu, čekal jsem teda že když už si s novou osmistovkou pohráli co se týče některých nedokonalostí a chybiček předchozí generace, čekal jsem že to bude i řetěz na kterou se podívají. Originální Regina je něco strašného, jednak řetěz rezne a šponovat ho je na nervy. Včera jsem si tím hrál, řetěz napnul, dělal jsem to na bočním stojanu a dvakrát jsem to ještě předělával, jednou byl moc a podruhé zase málo. Za týden vyrážím do Albánie tak snad to ještě vydrží, až se vrátím budu mít najeto něco kolem 22000, měnit řetěz a možná i celou sadu se mi teda zdá při tak málo kilometrech masakr, čekal jsem větší nájezdnost.
Upravil Jirka Falco dne 02.05.2014 06:23
Na Tvém místě to vyměním hned ať si někde na cestách ještě nepřivodíš nějaké starosti,pravděpodobně bude nerovnoměrně vytahaný,teď to samé řešil kamoš na V-stromu,na délce řetězu měl dle kalibru tři různě vytahané úseky a taky se nemohl došponovat rozumného napnelizmu
Upravil kim dne 02.05.2014 06:47