Zdravím pánové. Pomalu přemýšlím jaké doplňky si na motorku dokoupit. Rád bych si nechal poradit. Zatím přemýšlím nad:
- Ochranu nádobky na brzdovou kapalinu co je na řidítkách
- prodloužení předního blatníku "nos"
- kufry, na jaké kufry jsou tyto nosiče dělané?
- plexi
- padací rám (tento se mi zdá nedostatečný)
- je třeba ochrana světla?
- vyměnit plastový
- kovová ochrana motoru zespod motorky?
- gps navigace s držákem
Ještě přemýšlím o přešití sedla na jednom místě je malinko jakoby natržené....
Rád bych si nechal poradit jaké máte doplňky a co je zbytečné.
díky
Nosiče jsou na origo ALU kufry BMW, koupil bych určitě ty, jsou sice dražší, ale jako jediný jsou vykrojený i na širokou podsedlovku osmikila, takže nejsou nijak extrémně široký a přitom mají dostatečnou kapacitu a máš je na jeden klíč. Krytů motorů je spousta druhů, mě se líbí origo BMW, ale určitě se najdou dobrý i od ostatních značek, ale opatrně aby ti seděl s padákama. Jinak padáky se mi nejvíc líbí od Touratechu a navíc jsou jako jediný přidělaný na rám a ne na motor jako ostatní což je podle mě obrovská výhoda. Navigací je spousta o tom si nejdřív něco přečti co potřebuješ a kolik chceš investovat. Nic dalšího jsem na osmikile z toho co chceš neměl takže to Ti poradí ostatní.
Upravil Paul dne 06.12.2013 15:53
- Ochranu nádobky na brzdovou kapalinu co je na řidítkách - pokud nejezdis OFF zbytecnost
- prodloužení předního blatníku "nos" - proc ne
- kufry, na jaké kufry jsou tyto nosiče dělané? - nosice jsou na origo hlinikace , mam je a me vyhovuji a podle me jsou nej na tuhle masinu i kdyz jsou drazssi
- plexi - to budes muset zkouset co ti sedne , ja jeste nemam poradne vybrano ani po dvou sezonach
- padací rám (tento se mi zdá nedostatečný) - zakladni ram podle me na nej jde dokoupit nadstavec od touratechu ale mozan ne - jinak ja mam od RDmota a uz se hodnekrat osvedcili, jinak na F 800GS to vetsinou odnesou riditka a zadni drzaky na kufry se stupackou
- je třeba ochrana světla? - jestli jezdis OFF neco kup ja mam SWmotech
- kovová ochrana motoru zespod motorky? - rozhodne at jesdis nebo nejezdis off hodit hlinikovej kryt pod motor, veice dobra varianta je a tu taky doporucuju od ALU milanka
- gps navigace s držákem - zalezi co budes jezdit na off doporucuji Garmin 62ST na cestovani nejaky Zumo od Garmina - drzak bych asi doporucil od pruzeny od TT, ale je drazssi
Upravil schrek dne 06.12.2013 16:05
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Paul:Jaké jsi měl případně jiné doplňky, teprve se rozkoukávám a sám nevím co je potřeba.
Tu ochranu brzdovky mi doporučili i kvuli nenechavcum, kdyz se motka někde odstaví.
Nejde ani tak o víčko, ale spíš aby to někdo neulomil.
Ja jsem od Uherského Brodu.
Peníze byly jsou a budou to je to nejmenší.. zbytečně investovat nechci do kravinek, ale do věcí které jsou osvědčené a že k něčemu jsou.
to mas za mnou do olomouce 90km je to na tobe stav se ukazu ti vse co mam ja a co a jak , mam ted nakoupeno vic doplnku co chci montovat pres zimu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
servisak napsal:
Joo a nezapoměn si koupit ten nejhnusnějšé doplněk kterým je ochrana předního světla od SW MOTECH to je hnus
tu má schrek. Stejně si myslím že to jak je ten pvc plast zahnutej tak to musí rozhodit tok světla a přinejmenším dělat lupu
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
servisak: je to otazka nazoru hnus to dle me neni a hlavne to funguje a svetlo sviti velice dobre
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Těch variant je asi fůra.
Tady je jedna z těch od nás - dělá se v kovový nebo makrolonový verzi - obě s uchycením co jde rychle sundat. Princip je asi nejlíp vidět na tomhle videu - není to sice F800GS ale to nevadí, je to na všech modelech stejný.
macabe napsal:
Paul:Jaké jsi měl případně jiné doplňky, teprve se rozkoukávám a sám nevím co je potřeba.
Tu ochranu brzdovky mi doporučili i kvuli nenechavcum, kdyz se motka někde odstaví.
Já jsem měl přešitý sedlo od DDTuning, kryty rukojetí TT, padáky TT, BMW Alu kryt motoru, BMW Alu boční kufry, zamykatelný držák TT na Zumo 660, rozšíření stojánku TT a co jsem moc chtěl bylo Desierto od TT (jestli nevíš co to je hoď to do googlu, vypadá božsky a funguje, ale něco stojí), já bych si s tím vystačil, pokud by jsi chtěl jezdit offroad tak bych zvážil ještě kryt předního světla (kterej se ti líbí je to celkem jedno) a to je asi tak všechno. Ještě mě napadají přídavný světla, osmikilo nesvítí úplně nejlíp.
Ten kryt brzdovky mě vždycky přišel smysluplnej na off aby jsi to neurval třeba nohou když ji položíš, ale nevím jestli se to někomu povedlo, spíš lidem vadí jak to vypadá tak si tam dají ten kryt. Pokud ti někdo bude chtít ukrást zrovna tohle tak ti s tou motorkou může provést milión jiných věcí, takže tenhle důvod bych neřešil.
neboj na doplnky na 800ku neni nikdy dost penez :-D
sel bych nejprv cestou ochrany motorky v poradi podle dulezitosti :
1) kryt motoru
2) zadni prodlouzeni blatnicku co kryje tlumic
3) predni prodlouzeni blatniku (vzadu)
potom pohodli - to sedlo co mas je snizene - neni tak strasny jako origo ale zadnej zazrak hlavne pokud mas 175-180+ bude ti uz maly a budes mit nepohodlne zalomeny nohy - vymena za origo nepripada v uvahu - leda bys byl sádlomáslochystá takze bud DDT , TT , bagster (ten mam je super ale stoji ranec) atd. zkratka pogodlny cestovni sedlo , k tomu vyhrivany rukojete jestli je ta moto uz nema , original plexi je taky pruser - tam je vyber primo obri :-)
Upravil milanek dne 06.12.2013 20:49
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
potom podvozek naprosty minimum jsou progresivni pruziny - ten predek je pak jina liga - da se ale pokracovat sakra dal az do vyse rocniho minimalniho platu :-D ale aspon ty progresivky teda , no a potom nejaky ty bedynky abys mel kde vozit pastiky a uz to budes mit skoro tak oveseny jako ja :-D
PS v inzerci mam zrovna jedno sedlo zvlast vhodne k presiti !!
zobak si taky kup protoze to s nim vypada min cinsky i kdyz je to funkcne k nicemu a ten plech na nadobku je az ta posledni kravovina az fakt uz nebudes vedet co roupama :-)
jo a kdyby si uz to vsechno mel a porad si nemel dost tak jeste automatickej primaz retezu a krabicka na naradi
a protze tu motorku mas "novou" zkontroluj loziska v kolech a v rozete a hlavne stav rozpernych krouzku pod guferama - byvaj skoro vzdycky vydreny a jde tam voda a pak odejdou i ty loziska daleko driv
Upravil milanek dne 06.12.2013 22:22
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Jen malá poznámka k sedlu, osobně jsem jich par vyzkousel a na konec ( u TT mne to neverej ) mam své origo snížené. Nedokážu rici proč ale proste 1000km na něm je pro mne nejpohodlnější. Nechci rozpoutat diskuzi, jen ze jaké sedlo je hodne osobni a za dost peněz takze z me strany dobre vybrat. ?
bagr napsal:
Jen malá poznámka k sedlu, osobně jsem jich par vyzkousel a na konec ( u TT mne to neverej ) mam své origo snížené. Nedokážu rici proč ale proste 1000km na něm je pro mne nejpohodlnější. Nechci rozpoutat diskuzi, jen ze jaké sedlo je hodne osobni a za dost peněz takze z me strany dobre vybrat. ?
Dává to smysl, Hicks má taky origo snížený a najel na tom 130k.. Bohužel já potřeboval vysoký (mám 195 cm) a a to zvýšený je trestná lavice. Jinak milanku co myslíš tím zobákem?
EDIT: Už to vidím. Jak je to možný, že je to osmikilo a nemá ten plastovej nástavec na zobáku? To přece měla 650 Twin, ale 800 ne.
Upravil Paul dne 07.12.2013 17:15
Ja mam taky origo snizeni a super akorat po 1000km me zacina bolet kostrc, ted budu testovat origo konfortni uuvidime
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček