za jak dlouho to chces , jak vyresim svoje auto a koupim ho tak budu prodavat svou Octavku, ale je to Diesel, 1,9TDi 81KW, RV11/2001 model 2002, najeto 235 000,-
opravy vseho vzdy autorizovanej servis , jen olej delam jinde neverim SHELLU, vzdy sem daval origo dily pokud se neco opravovalo, ted jeste necham pred prodejem zkontrolovat turbo , jezdim casto kratky trasy a jednou za 60 tis t nechavam kontrolovat, auto koupeny od prvniho majitele s 95125km v roce 2006, bylo jak novy
cenu bych videl at to jde rychle pryc budu potrebovat doplatit novy auto tak 70000,- bez letnich litaku s gumama s nema 80000,-
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Marek BMW napsal:
Po několikadenním objíždění zaručeně nejlepších a absolutně v perfektním stavu aut jsem dnes rezignoval a napadlo mě se ještě poptat zde. Pokud někdo zde z fóra neprodává osobní auto. Sháníme pro syna na ježdění na kratší vzdálenosti a v ceně do 80.000,- Kč. Spíše benzín, ale není podmínkou. Hlavně auto s jasným původem a pravidelným servisem a pravdivou informací o závadách. Objeli jsme pár Octavii, Golfů a BMW, ale je to bída co lidi nabízejí jako perfektní stav.
Kraftrad:to jseš mimo volvo bylo a je jedno z nejbezpečnějších vozů,na tyto 240 jsme se jezdili dívat na bílou horu do tuzexu auto doktorů a pilotů
Jinak pro tuningáře se hodí a pubertáci u nás tuní Golf 4,peugeot 206,fábka pubertácký auto musí mít hlavně tjunigový světla širokou koncovku laufu + rádio,mladou blondýnu a je to ve full výbavě i bez ESA http://suchen.mob...res=EXPORT
A tak to proste je...
Jestli ti jde o to aby byl mladej v bezpeci, kup to nejmodernejsi, na co ztluces...
Oni ty neustale se zlepsujici statistiky nejsou tim, ze by snad lidi jezdili lip, nebo jak se nam snazi svestky naznacit, pomaleji, nerku-li protoze to oni hlidaj. Pokrok holt nezastavis... Maiali nel Fango!
Kraftrad:to jseš mimo volvo bylo a je jedno z nejbezpečnějších vozů,na tyto 240 jsme se jezdili dívat na bílou horu do tuzexu auto doktorů a pilotů
Jinak pro tuningáře se hodí a pubertáci u nás tuní Golf 4,peugeot 206,fábka pubertácký auto musí mít hlavně tjunigový světla širokou koncovku laufu + rádio,mladou blondýnu a je to ve full výbavě i bez ESA http://suchen.mob...res=EXPORT
Mimo jsi ty, koukni na nárazové testy. Dej si do vyhledávače třeba tohle "VIDEO crashtest - Renault Modus vs.Volvo 940 GLE". Co má společného s bezpečností to, že jsi se na něj jezdil někam koukat ?Je to 25 leté auto, bezpečnostní standarty byly trošku někde jinde, nemyslíš ? To je jako bys mi tady tvrdil, že dvojkový Golf je stejně bezpečný jako šestkový. Sorry, ale hloupější argumenty jsem už dlouho neslyšel.
Upravil Kraftrad dne 17.01.2014 04:13
Kraftrad:to jseš mimo volvo bylo a je jedno z nejbezpečnějších vozů,na tyto 240 jsme se jezdili dívat na bílou horu do tuzexu auto doktorů a pilotů
Jinak pro tuningáře se hodí a pubertáci u nás tuní Golf 4,peugeot 206,fábka pubertácký auto musí mít hlavně tjunigový světla širokou koncovku laufu + rádio,mladou blondýnu a je to ve full výbavě i bez ESA http://suchen.mob...res=EXPORT
Mimo jsi ty, koukni na nárazové testy. Dej si do vyhledávače třeba tohle "VIDEO crashtest - Renault Modus vs.Volvo 940 GLE". Co má společného s bezpečností to, že jsi se na něj jezdil někam koukat ?Je to 25 leté auto, bezpečnostní standarty byly trošku někde jinde, nemyslíš ? To je jako bys mi tady tvrdil, že dvojkový Golf je stejně bezpečný jako šestkový. Sorry, ale hloupější argumenty jsem už dlouho neslyšel.
No, já to vidím spíše na problém s chápáním psaného textu. Volvo BYLO a JE jedno z nejbezpečnějších aut a já v této větě nevidínm srovnání 25 starého auta s moderním, ale vzpomínku konstatování nějaké zkušenosti. Také jsem na něj chodil slintat a byl to současník Š105/120 - vrcholu našeho automobilového spotřebního zboží. To bylo nesrovnatelné a dále se Bob zmiňuje o oblíbených levných modelech pubošů, na které si věší ty různé nesmysly a prodlužovače penisů.
Upravil Medik dne 17.01.2014 07:30
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Kraftrad:to jseš mimo volvo bylo a je jedno z nejbezpečnějších vozů,na tyto 240 jsme se jezdili dívat na bílou horu do tuzexu auto doktorů a pilotů
Jinak pro tuningáře se hodí a pubertáci u nás tuní Golf 4,peugeot 206,fábka pubertácký auto musí mít hlavně tjunigový světla širokou koncovku laufu + rádio,mladou blondýnu a je to ve full výbavě i bez ESA http://suchen.mob...res=EXPORT
Mimo jsi ty, koukni na nárazové testy. Dej si do vyhledávače třeba tohle "VIDEO crashtest - Renault Modus vs.Volvo 940 GLE". Co má společného s bezpečností to, že jsi se na něj jezdil někam koukat ?Je to 25 leté auto, bezpečnostní standarty byly trošku někde jinde, nemyslíš ? To je jako bys mi tady tvrdil, že dvojkový Golf je stejně bezpečný jako šestkový. Sorry, ale hloupější argumenty jsem už dlouho neslyšel.
No, já to vidím spíše na problém s chápáním psaného textu. Volvo BYLO a JE jedno z nejbezpečnějších aut a já v této větě nevidínm srovnání 25 starého auta s moderním, ale vzpomínku konstatování nějaké zkušenosti. Také jsem na něj chodil slintat a byl to současník Š105/120 - vrcholu našeho automobilového spotřebního zboží. To bylo nesrovnatelné a dále se Bob zmiňuje o oblíbených levných modelech pubošů, na které si věší ty různé nesmysly a prodlužovače penisů.
Bylo a je, to nepopírám. Ale 242 TENKRÁT , ne dneska, vždyť pochází v podstatě z roku 1974, byl to modernizovaný typ 140. Byla to jen odpověď na jeho konstatování ve smyslu, že jsem s tímhle modelem mimo, když jsem ho označil v současné době za nebezpečný. Jsem starší než ty, vím, že to byla v době" hundrtek" kára. A proti uváděným levným modelům pubošů jsem nic nenamítal.
Prodal bych starýho passata, r.v.99,motor 1,8T(110kw)183000km,klimatronik,vokna v el,centrál na do,jinak celkem holátko. Auto je puvodem z ČR. Před vánocama sem nechal vyměnit spojkovou sadu,manžety na poloosách,rozvody,svíčky a olej s filtrem(23000kč). Od té doby najeto cca 3000km. STK do 10/2015. Auto je na slušnejch zimákách,má dálniční známku na rok 2014. Vady na kráse-na kapotě pár teček od kamínků,na jednom zadním lemu rezavej flíček o velikosti pětikoruny,při otevření dveří se nerozsvítí vnitřní osvětlení interiéru,vochytanej volant.
Při našem ježdění kolem Brna je spotřeba 8litrů. Cena 60 000kč.
Pár fotek tady. http://vikecb12.r...cz/Passat/
Chtěl bych pořidit něco většího. Předtím sem měl volvo 960 a narovinu říkám,že proti tomu je ten pasat hodně chudej příbuznej...
No a k tomu kreštestu Modus-940ka: Z té 940ky by vás museli nejspíš vystříhat,nejspíš se zlomenejma nohama,ale při životě,ktežto v tom prcku by vám navenek nebylo nic,"jen" by se vám vlivem nárazu,kterej nic nepohltilo jaksi utrhly vnitřní orgány. Strategie vovla byla v tom,nechat zbourat celou kastlu,která tím pohltí energii nárazu a tím ochránit posádku.Navíc se tam posunovali sedačky od místa nárazu,aby člověku zbyl prostor pro přežití. Kdežto dneska se dělají spíš beranidla,který sou supr na menší bouračky,třeba ve městech,ale na ranu ve velké rychlosti to nebude asi moc ideální. Další faktor-průměrný stáří aut u nás je cca 14let,takže máte dost velkou pravděpodobnost,že protivník bude sedět v podobně starým autě,jako je to volvo a v ten moment nemá protivník šanci,protože volvo bylo v tomhle prostě nejlepší.
Vikec napsal:
No a k tomu kreštestu Modus-940ka: Z té 940ky by vás museli nejspíš vystříhat,nejspíš se zlomenejma nohama,ale při životě,ktežto v tom prcku by vám navenek nebylo nic,"jen" by se vám vlivem nárazu,kterej nic nepohltilo jaksi utrhly vnitřní orgány. Strategie vovla byla v tom,nechat zbourat celou kastlu,která tím pohltí energii nárazu a tím ochránit posádku.Navíc se tam posunovali sedačky od místa nárazu,aby člověku zbyl prostor pro přežití. Kdežto dneska se dělají spíš beranidla,který sou supr na menší bouračky,třeba ve městech,ale na ranu ve velké rychlosti to nebude asi moc ideální. Další faktor-průměrný stáří aut u nás je cca 14let,takže máte dost velkou pravděpodobnost,že protivník bude sedět v podobně starým autě,jako je to volvo a v ten moment nemá protivník šanci,protože volvo bylo v tomhle prostě nejlepší.
Jak jsi přišel na utrhané orgány ? Zpomalení bude menší právě u Modusu díky propracovanějším deformačním zonám. A to nemluvím o érbegu, předpínačích pásů atd. Jojo, není nad fundovaný názor, že... http://www.autowe...o-940-gle/
U modusu se o deformacnich zonach mluvit neda ... je to obdoba smartu ... velice pevna ,, kapsle,, .... ovsem bez deformacnich zon,kde se vybije energie primeho narazu je tento stav prinejmensim ,, nepriznivy,, k objektum uvnitr a opravdu nejvice trpi organy jako ledviny, ktere se trhaji od svych arteriovenoznich odstupu , dale aorta kde take dojde k rupture a naslednymu masivnimu krvaceni. Takze ono hadat se muzeme ale fyzika je neuprosne pravdiva
BMW GS 1150 Adventure
Bandit 12OON
Parker napsal:
U modusu se o deformacnich zonach mluvit neda ... je to obdoba smartu ... velice pevna ,, kapsle,, .... ovsem bez deformacnich zon,kde se vybije energie primeho narazu je tento stav prinejmensim ,, nepriznivy,, k objektum uvnitr a opravdu nejvice trpi organy jako ledviny, ktere se trhaji od svych arteriovenoznich odstupu , dale aorta kde take dojde k rupture a naslednymu masivnimu krvaceni. Takze ono hadat se muzeme ale fyzika je neuprosne pravdiva
Zkus si přečíst recenze o tom střetu od odborníků a jednoznačně z něj vyšel lépe Modus. A myslím, že brali v úvahu poškození posádky, doufám, že především posádky. Ale je možné, že lžou a pravdu máš ty.
Nevím, jestli jsi někdy viděl Smarta, ale tyhle auta prostě srovnat nejdou, svezl jsem se v obou.
Nevím co je to arteriovenozní odstup, ale vím, že záleží na přetížení organismu (G), a to je díky propracovaným deformačním zonám prostě u moderních aut menší. Není to z mojí hlavy, ověř si to. Je to oprávě o té fyzice kterou zmiňuješ.
Tady na foru je dobré být letitý a zasloužilý člen, pak může psát nesmysly a ostatní se ho ještě zastávají....
Upravil Kraftrad dne 18.01.2014 16:45
Jak jsem to video pozoroval,tak si všiměte,že Modus plně využil deformačních zon Volva. Chtěl bych vidět dva Modusy proti sobě,to musí být prda. Bylo by to jako dva klíny do sebe.
Když je hlad,je i husa dobrá.