uploaduju fotky!
Upravil hicks dne 17.01.2014 13:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[49.87Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[54.44Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
RT se prave vylihlo!
hicks přiložený následující obrázek:
[49.18Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[45.44Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[46.91Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hosi, se nad tim nejak moc rozplyvate, vzdyt za ty prachy, co to stoji, by si nemcouri nemohli dovolit prodavat nejake hnusne sunky , no jo, ale stejne to uz neni ono, za chvilku budou plasove i rafky a riditka, a na motor prijde rada za 4 roky , uz to nikdy nebude zelezo, co to byvalovyky
RT je fakt parádní. Kdyby se chtěli pokochat moraváci, tak už je i v Brně, jen ho ještě Michal v pátek nepřevezl na "salón". Svezení bude určitě luxusní - na "eRTéčku" bylo vždycky - prostě pokračovatel rodu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Me lakala zelena, ale na zivo se mi hodne nelibi. Modrou nemam rad obecne, takze bila u me vede. Navic to ladi k bilym pruzinam. Teda hlavne k zadni, ta je videt na prvni pohled.
Co se mi ale mooc na GSA libi je tmavej motor, koncovej prevod a kola, oproti obyc. LC. To je parada.