Mám takový problém, koukal jsemže už tady pár takový příspěvků je, ale nikomu co jsem koukal to nedělá pořád.
Jakmile vyjedu z garáže, nechám prohřát, tak chcípne. Natočím a nechám běžet, když nedovolím nechcípne. Vyrazím a zastavím třeba na stopce a když ji nepodržim tak chcípne. Je to dosti nepříjemné, někdy to udělá a někdy ne.
Dělá mi to už delší dobu a teď mě to začíná už štvát. Snažil jsem se vysledovat, kdy to dělá víc, ale je to fakt kdykoliv... při prohřátém i studeném motoru, po ujetí desítek i stovek km. Když se zastaví tak třeba 20 sekund bublá dobře a pak najednou zakolísaji obrátky a zdechne.
Nevím čím by to mohlo být.
Nevíte kde by byla možnost to moje GSo napíchnout třeba na PC? je to dvousvíčák
vzduch. fitr je nový, benzínový ne
Díky
Já řeším to samý. Někdy jo a někdy ne. Když mám čerstvě nabitou baterku tak v poho ale za dva dny to samý. Když mám zaplý vyhřívaní gripů tak je to horší
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Zkoušel jsi diagnostiku? Co to vyhazuje za chyby. Ta baterka tomu trochu přidá, je to možný, ale u mě bych neřekl že se to zhoršuje s průběhem času. Je to pořád tak nastejno. Já mám baterku novou a když byla před nandáním nabitá, tak se to trošičku zlepšilo, ale 100% to stejnak nebylo.
čéče tohle dělalo před 1-2ma lety kamarádovi Paegaso, nakonec to píchl na diagnostiku a snad mu přehráli palivovou mapu nebo měnili nějakej čip, už si nepamatuju,co přesně,ale taky ladil kde co a nepřišel by bez diagnostiky na nic.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
V praze jsem se po tel objednával a na otázku kolik to bude stát mi řekl nějakou tu tisícovku nějak se domluvíme tak jsem tam ani nejel.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
zkus v Praze Honzu Žlábka - Carservis - nebo ten nemá diagnostiku?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ptal jsem se s kámošem,jak to měl s tím pegasem:
stříkačka mu hlásila chybu nakonec se ukázalo, že byla blbě seštělovaná klapka (podtlak) a volnoběh .... pak už to chodilo dobře a nechcípalo na volnoběh jak za tepla,tak za studena.
Na CDI je šroub na ladění volnoběhu,tak ho zkus poštelovat a případně si někde seřídit podtlaky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Zkus poladit s tím šroubkem volnoběhu (doraz klapky)- jen si zapamatuj výhozí polohu. Já jsem si s ním pohrál (zkusmo - jsem takovej zvědavej) a po přivření klapky to začalo na volnoběh po 10 s chcípat. Vím jen to že to mělo lepší reakci od volnoběhu - líp na zadní - najel jsem asi 0.5km a dál jsem to nezkoumal páč jsem jel do Rumunska. Taky by mě zajímalo jakej to má mít ten podtlak/volnoběh. Myslím že když tu klapku přiotevřeš bude po problému. Kde je ale optimum ti nepovím - zkoušel bych to po 1 ot. - je to takový malý imbus. Teď to budu dolaďovat tak dám vědět výsledky.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
Zkus poladit s tím šroubkem volnoběhu (doraz klapky)- jen si zapamatuj výhozí polohu. Já jsem si s ním pohrál (zkusmo - jsem takovej zvědavej) a po přivření klapky to začalo na volnoběh po 10 s chcípat. Vím jen to že to mělo lepší reakci od volnoběhu - líp na zadní - najel jsem asi 0.5km a dál jsem to nezkoumal páč jsem jel do Rumunska. Taky by mě zajímalo jakej to má mít ten podtlak/volnoběh. Myslím že když tu klapku přiotevřeš bude po problému. Kde je ale optimum ti nepovím - zkoušel bych to po 1 ot. - je to takový malý imbus. Teď to budu dolaďovat tak dám vědět výsledky.
No jo, ale kdyby to dělalo pořád, ale ono nedělá. jezdím třeba celý dopoledne v pohodě a najednou po několika hodinách jízdy se to rozmyslí a začne to tohle dělat..
myslim si, že kdyby to bylo tím jak říkáš, tak by to dělalo stále....
No zatím jsem tu zaznamenal tři různé odpovědi na foru.
Jinak občas mi to dělá taky po různých úkonech na moto
První co bych udělal tak zkontroloval kontakty baterie popřípadě udělal nová oka.
Někdo tu před časem tvrdil že mu to v servisu napíchli a od té doby to nedělá.
A pak samozřejmě volnoběh a lanko plynu
- rozebral jsem lanko plynu a když jsem to dal dohromady tak mi klesli otáčky a občas spadli i za únosnou mez a chcíplo to samo osobě na křižovatce bez zařazeného rych. stupně.
Ještě třeba koncák stojánku ale to by bylo jen při zařazeném kvaltu a to nebyl můj případ
Pokud se ti podaří to odstranit dej vědět, taky s tím válčím
kendy napsal:
No zatím jsem tu zaznamenal tři různé odpovědi na foru.
Jinak občas mi to dělá taky po různých úkonech na moto
První co bych udělal tak zkontroloval kontakty baterie popřípadě udělal nová oka.
Někdo tu před časem tvrdil že mu to v servisu napíchli a od té doby to nedělá.
A pak samozřejmě volnoběh a lanko plynu
- rozebral jsem lanko plynu a když jsem to dal dohromady tak mi klesli otáčky a občas spadli i za únosnou mez a chcíplo to samo osobě na křižovatce bez zařazeného rych. stupně.
Ještě třeba koncák stojánku ale to by bylo jen při zařazeném kvaltu a to nebyl můj případ
Pokud se ti podaří to odstranit dej vědět, taky s tím válčím
No to co tady píšeš to jsem už prošel. Tou baterkou jsem taky myslel že to bude, ale mám tam letos novou a dělá to stále. Je to jako kdyby blblo to čidlo teploty u sání vzduchu. Ale zase, když ho odpojim tak se to chová stejně. Vyzkoušet z jiný motorky jsem zatim neměl možnost.
Jsem si myslel to napíchnout na diagnostiku a třeba tam je jen nějaká chyba, která když se smaže, tak to bude ok. Ale nevim.. jen takový napád. Jsem psal a nikdo nenapsal že by třeba to měl doma abch si to napíchl to, nebo o někom věděl kdo to má. Kabel nejni problém sehnat, ale nevim jakej program by mi to přečetl.
Kdyby se ti to povedlo dříve, tak taky napiš ;-)
Jsem si myslel to napíchnout na diagnostiku a třeba tam je jen nějaká chyba, která když se smaže, tak to bude ok. Ale nevim.. jen takový napád. Jsem psal a nikdo nenapsal že by třeba to měl doma abch si to napíchl to, nebo o někom věděl kdo to má. Kabel nejni problém sehnat, ale nevim jakej program by mi to přečetl.
Kdyby se ti to povedlo dříve, tak taky napiš ;-)[/quote]
Na diagnostiku ti to napíchnou kdekoliv,kde dělaj BMW moto (AuTec,CarServis,Bychl,Touratech) a smažou chybu. Poptej se a uvidíš jestli se s někým domluvíš.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ještě bych zkusil takový ty blbiny jako jsou svíčky, konektory, spínače stojánku (ten třeba přemostit ...) , změřit lambdu ....... . Ta motorka je jednoduchá jen je tam pousta ochranných obvodů a funkcí - ty by mohly blbnout.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
Ještě bych zkusil takový ty blbiny jako jsou svíčky, konektory, spínače stojánku (ten třeba přemostit ...) , změřit lambdu ....... . Ta motorka je jednoduchá jen je tam pousta ochranných obvodů a funkcí - ty by mohly blbnout.
No jo ale to spíš doopravdy napojit na diagnostiku
Ještě jednou:
Motorka normálně funguje. Přijedu na křižovatku vymáčknu spojku a volnoběh drží a najednou spadnou otáčky a chcípne motor.
Ted jsem byl na svatováclavský v pivovaru a myslel jsem že se zvencnu. Jak se popojíždělo tak mi to furt chcípalo No připadal jsem si jak .....
MikiberG napsal:
Ještě bych zkusil takový ty blbiny jako jsou svíčky, konektory, spínače stojánku (ten třeba přemostit ...) , změřit lambdu ....... . Ta motorka je jednoduchá jen je tam pousta ochranných obvodů a funkcí - ty by mohly blbnout.
No jo ale to spíš doopravdy napojit na diagnostiku
Ještě jednou:
Motorka normálně funguje. Přijedu na křižovatku vymáčknu spojku a volnoběh drží a najednou spadnou otáčky a chcípne motor.
Ted jsem byl na svatováclavský v pivovaru a myslel jsem že se zvencnu. Jak se popojíždělo tak mi to furt chcípalo No připadal jsem si jak .....
Už nevím Půjde na natočení EKG
Musim s tim taky zaject, ale letos už to přežiji. Když tak napiš pls. na co přišli
Ahoj, mám stejný problém, taky mi to občas chcípá (Dakar 04), teď mě to naposledy dostalo na Silvestra (jeli jsme na Ještěd :-) ) - startoval jsem na tom sněhu a ledu tak často, že jsem si úplně vytloukl baterku...
Našli jste nějaké řešení? Pomohla diagnostika? Našel jsem v tomto příspěvku http://www.bmwgs....post_31738 tyto možné varianty - čidlo vzduchu na sání, lambda sondu, případně prasklé (zpuchřelé) koleno sání vzduchu - máte někdo prověřeny tyto závady?
Zdravím a přeji mnoho šťastných kilometrů v novém roce :-)
Určitě bych zkusil palivový filtr.Nemusí být viditelně zanesený ale problém je v tom že filtr je mikroskopicky propustný pro benzín a ne pro vodu která se do nádrže dostane ani nevíte a potom tam dochází k deficitu .Podobný problém jsem nedávno konzultoval v Car servisu.