Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
Upravil Alda dne 17.02.2014 16:52
to Alda: jsi histerka...všechno máš v manuálu...takže do první výměny oleje...měnit režimy, né konstantní otáčky, né plný plyn, prostě jemně...je to vopruz, ale jde to vydržet
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.
ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dnes som musel pri predbiehani potiahnut na 5500 otacok, motor bol samozrejme uz davno zohriaty.
mam cca 500 km, padla mi tym padom zaruka???
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
Ja byl prvni dve jizdy tak nejak zmatenej. Az dnesni treti jizdu me to zaclo bavit.
Je znat, ze je to porad BMW, clovek si po 50ti km nepripada, jako by ji mel uz 5 let.
Zacina me to bavit
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.
ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
a nato jsi prisel kde?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradis
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.
ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
a nato jsi prisel kde?
o tom jinym oleji mi rikali v Inveltu..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
Ja jsem zajizdel uz 2 moto a vzdy do 500 km dle postupu a pak uz normalne. A vzdy bylo zajeto na jednicku...
Naprostý souhlaslehce zajet(500-1000) a pak
jezdi tak jak chceš aby ti ta motorka jezdila....
500 mi teda prijde malo... 1000 souhlas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradis
tempomat je prave na zajizdeni ta nejvetsi kravina.
a napovidac razeni imho resi v prvni rade EKONOMICKOU jizdu... co si pamatuju. stejne jako vsechny bawa, co nam tohle ukazujou.,
jinak posledni nastavenou rychlost si moje LCcko pres vypnuti klicku pamatuje nejak divne.. prijde mi, ze jen nekdy.
ale jinak za jizdy ma pamet snad kazdej tempomat, nebo ne? ten na RT to imho umel, to samy v autech.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradis
tempomat je prave na zajizdeni ta nejvetsi kravina.
a napovidac razeni imho resi v prvni rade EKONOMICKOU jizdu... co si pamatuju. stejne jako vsechny bawa, co nam tohle ukazujou.,
jinak posledni nastavenou rychlost si moje LCcko pres vypnuti klicku pamatuje nejak divne.. prijde mi, ze jen nekdy.
ale jinak za jizdy ma pamet snad kazdej tempomat, nebo ne? ten na RT to imho umel, to samy v autech.
Takže....s tím, ze má paměť za jízdy kazdy tempomat je omyl...Třeba novy Caponord 1200 si to nepamatuje, nejsem si jisty u Triumpha, ale myslím, ze to taky tak nějak bylo. Já jsem dřív jezdil Italku, takže to pro vysvetlenou.Po vypnuti klicku si nastavenou rychlost nepamatuje tempomat ani v autě. Myslel jsem tedy přerušení funkce během jízdy a pote návrat na predchozi nastavenou rychlost.
Když pojedu po dálnici nebo po rovince, tak je dle mého názoru jedno jestli budu držet plyn nebo pouziju tempomat....nebo se mylim Oboji vyjde nastejno.
A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo.
Spise si myslím, ze to chce cit a moc to neprehanet. Hlavně nechat motor zahrát. To je podle me nejdulezitejsi.
mužů se te zeptat jak prerusujes tempomat, když chceš dojizdet napr. za auto a nechceš ho ani vypnout uplne nebo brzdit? Já lehce stlacim spoj. packu a okamžitě se vypne, ale po zapnuti SET se vrátím na puvodni nastavenou rychlost.
Choseman napsal:
A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo...
...tohle je naprostá blbost....ve dvou na nízké otáčky motor podtáčíš a dostává nafrak...
...zajíždět zásadně solo, nedržet konstantní otáčky a hlavně nepodtáčet...to raději vytáčet...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."