Mate nekdo vubec nejake negativni zkusenosti? V ramci chystatnych zmen a stehovani planuji nakup nejakeho dvoukoloveho stroje. Protoze budu hodne jezdit ve dvou a neplanuji tolika ofroadu jako v Australii, 12ka by asi byla dobrym resenim.
Hicksi, kolik problemu s tim zatim mel?
hicks nema GSA a ani nevím kdo ho tu má.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No.. mam najeto 1200km, tak tezko rict. Neni to Honda, takze nepadne do ruky za 10 minut.
Zatim jsem vicemene nadsenej, libi se mi, ze je porad pod prd*li cejtit boxer, to je jedna z veci, kterych jsem se bal. Aby to nebylo az moc japonsky.
Nicmene.. asi je to sirkou gum, ale nepripada mi to tak "motardove" hravy jako vzduchac, do zatacek to nejde az tak uplne samo. Ochrana pred vetrem je super, ale vyska plexi je na me (185cm) malo, nebyl jsem zvyklej mit mouchy na plexi helmy.
Elektronickej plyn mi nedela zadny problemy, to spis dost ostra spojka.
Vychvalovanej tempomat asi moc nevyuziju, dalnicim se vyhybam a mimo dalnice to nebude nic pro me. Zbyla vybava me kazdopadne bavi, snad se to nebude sypat, je to sama elektrika.
Tak jako u vzduchace motorka jede do 5000ot., pak je pauza na obed a od cca 6500ot. zase vystreli. Nevim, jestli je to u vsech, protoze se o tom nemluvi, ale koho jsem se ptal, citi to naprosto stejne (ne ADV).
Me to netrapi, z 90% se drzim do tech 5000ot., strelci milujici otacky ale nebudou nadseni.
LED svetlo sviti jako krava, to je skoro povinnost, kdyz uz LCcko. Vic me nenapada, prijde mi to celkove dost podobny vzduchaci, coz je vec za kterou jsem hodne rad.
Ale na zaver.. ze bych z toho byl uplne ve smyku, ze bych nemohl spat, to ne.. a dokonce mam porad chut se svest na 11tce.
petrs napsal:
Ok, beru to tak, ze LC GSA a GS je v podstate velmi podobne... Tak jake mate zkusenosti s LC GS?
ja jsem strasne happy... ale tvuj off bych s tim nejezdil.
jinak zatim krome uvolnenyho sroubu na rozvodovce 9pry vyjimka0 vicemene NIC.
Upravil hicks dne 06.03.2014 09:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jo a mmch Alda ma trochu JINEJ motor, nez ja na LC. ma tezsi klikovku, pokud vim.
o zadne mezere nad 5k nevim. ani na grafu moc nic videt AFAIK neni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...po přesednutí z vosmikila se ani nic jiného nepředpokládá....
osmikilo jezdi skvele.. je skoda, ze ses na nej posadil jak pani radova na 12ku a misto, abys trochu zatizil PREDEK, tak sis donekonecna stezoval na forech
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
allroad napsal:
Velké recenze moc nečekej, všichni zatím zajíždíme....Za mě mám najeto cca 800 km. Ve srovnání s 2010kou GSA je několik poznatků, víceméně podobných s Aldou. Podvozek je nesrovnatelný ve všech režimech. Světlo opravdu za 1, konečně vidím, s čímž jsem měl se všemi GS problém. Proti vzducháči hlučnější řazení, snad si to ještě sedne, ale ve srovnání s novou 2010 GSA, bylo hooodně tišší.
Stále mi dělá problém se soustředit na blinkry, sem tam si zatroubím, ale to je můj problém a ne BMW. Tempomat...říkal jsem si, že to se mě týkat nebude a opak je pravdou, za mě Výborný. Je to otázka zvyku používání, ale jezdím s ním na delších vyjížďkách stále, hlavně přes obce. Celkově jsem opravdu spokojený, LCčko mě baví a věřím, že bude. Je to všechno o zvyku a přehození v hlavě, holt je jiná doba...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Ok, beru to tak, ze LC GSA a GS je v podstate velmi podobne... Tak jake mate zkusenosti s LC GS?
ja jsem strasne happy... ale tvuj off bych s tim nejezdil.
Zadnej tezkej off neplanuju a nejakou tu prachovou cestu to snad porad jeste zvladne, ne? Australie se jiz nekona a tak offroadu bude asi mene.
Ikdyz je pravda ze nove 800 Adventure by se mi taky moc libylo, ale neni to moc pro jizdu ve dvou, coz budu hodne potrebovat...
Anebo nakonec preci jen skoncim u velke 1190 R KTM ...18 a 21" ma sve kouzlo.
petrs napsal:
Ok, beru to tak, ze LC GSA a GS je v podstate velmi podobne... Tak jake mate zkusenosti s LC GS?
ja jsem strasne happy... ale tvuj off bych s tim nejezdil.
Zadnej tezkej off neplanuju a nejakou tu prachovou cestu to snad porad jeste zvladne, ne? Australie se jiz nekona a tak offroadu bude asi mene.
Ikdyz je pravda ze nove 800 Adventure by se mi taky moc libylo, ale neni to moc pro jizdu ve dvou, coz budu hodne potrebovat...
Anebo nakonec preci jen skoncim u velke 1190 R KTM ...18 a 21" ma sve kouzlo.
vzhledem k tomu, jak ses k tomu osmikilu choval bych asi spis doporucil koupit si 21/18. Ale treba ses zmenil (vocemz dost pochybuju
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Moje zkusenosti jako jezdce, ne teda majitele, ale obcasneho uzivatele hicksostroje jsou rovnez ve velmi prevazujicim pomeru pozitivni. Jestli je na ty motorce pro mne neco vylozene blbe, tak je to ovladani blinkru.
Jinak chovani velmi boxeroidni, zatah staly, spojka jemnoucka a lehka, brzdy super, aerodynamika excelentni, tempomat a led povinnost, velmi prijemne a pro mne mozna hlavni motiv, proc jit do novy. Osobne mne principielne trochu mrzi, ze to neni furt klasickej vzduchac, ale jinak nemuzu rict krivyho slova.
Co se terennich vlastnisti tyce, tak telelever ma nejvic citu co kdy, motorka je pocitove lehci, takze taky plus a rejd je neskutecnej, takze se to krasne otaci na petniku. Nejvetsi minus pro off je rozmer pneumatik, ale pokud bych mel jezdit dost ve dvou, dalky a tereny lehci a stredni a hlavne sussi, tak bych vubec neresil jinej stroj. Tot za mne.
Maiali nel Fango!
jinak seriozni off bez 21/18 uz odmitam resit, takze pokud mas zalusk, tak chapu a 1190 je velmi rozumnej kompromisni stroj. Jen furt nebude tak pohodlnej, ma retez, aerodymamika velmi diskutabilni, mista pro dva min a sedlo spolujedce se svazuje, atd... ale zalezi proste na prioritach.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Moje zkusenosti jako jezdce, ne teda majitele, ale obcasneho uzivatele hicksostroje jsou rovnez ve velmi prevazujicim pomeru pozitivni. Jestli je na ty motorce pro mne neco vylozene blbe, tak je to ovladani blinkru.
Jinak chovani velmi boxeroidni, zatah staly, spojka jemnoucka a lehka, brzdy super, aerodynamika excelentni, tempomat a led povinnost, velmi prijemne a pro mne mozna hlavni motiv, proc jit do novy. Osobne mne principielne trochu mrzi, ze to neni furt klasickej vzduchac, ale jinak nemuzu rict krivyho slova.
Co se terennich vlastnisti tyce, tak telelever ma nejvic citu co kdy, motorka je pocitove lehci, takze taky plus a rejd je neskutecnej, takze se to krasne otaci na petniku. Nejvetsi minus pro off je rozmer pneumatik, ale pokud bych mel jezdit dost ve dvou, dalky a tereny lehci a stredni a hlavne sussi, tak bych vubec neresil jinej stroj. Tot za mne.
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nahodou... pokud to spolecnik napise dobre, neni duvod mu to nelajkovat.
a on to napsal imho dost presne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vzhledem k tomu, jak ses k tomu osmikilu choval bych asi spis doporucil koupit si 21/18. Ale treba ses zmenil (vocemz dost pochybuju
Hele nepomlouvej. Ja se k nemu choval jako k vlastnimu
Nahodou jsem nedavno mluvil se soucasnym majitelem. Ma na ni uz pres 90k a porad dobry. Takze zase tak spatne jsem se k tomu nechoval...asi To, ze jsem moc nemazal retez a ze parkrat "spadla ze stojanku" je nepodstatne. Od te doby jsem jinou motku nemel, krom obcasnych pujcenych na dovoleny, pac mi cinska vlada mi trvale odmita vydat papiry na motorku...
Pro me jsou dva nejvetsi favorite 12GSA LC a prave 1190R. Jak se znam, nakonec si budu hazet korunou abych si vybral Malym plusem pro KTM je dostupnost servisu, ktery ma KTM v me budouci cilove zemi mnohem rozsirenejsi...