Zdravim prosim vas potreboval by som poradit, mam male gesko bmw f 650 gs idem ju predat a chcem si kupit 800 dali by ste mi prosim vas niake rady podla coho vyberat je niaky rozdiel vo vyske napr ako bmw f650 gs a bmw f 650 dakar , popriapde rocnikoch o tejto motorke neviem skoro nic, popriapde naco davat pozor kde su problemove veci, ake ma vyhody a nevyhody?
k4lo napsal:
Zdravim prosim vas potreboval by som poradit, mam male gesko bmw f 650 gs idem ju predat a chcem si kupit 800 dali by ste mi prosim vas niake rady podla coho vyberat je niaky rozdiel vo vyske napr ako bmw f650 gs a bmw f 650 dakar , popriapde rocnikoch o tejto motorke neviem skoro nic, popriapde naco davat pozor kde su problemove veci, ake ma vyhody a nevyhody?
tusim, ze od 2010 je odladenejsi a od 2012 facelift?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Urcitě 2010+
Facelift je od 2013(podzim 2012) F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
jeste to upresnim urcite kup od 09/2010 +
Upravil schrek dne 12.03.2014 11:12
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
pohlidej si hlavne motor :-) a vzit sebou nekoho kdo 800ku ma - jinak je to podobny jako u vsech ostanivh moto jen tech pasti bude mozna o malinko vic
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
http://motocykle....-800GS.php som pomerne omezeny financiami takze asi skor nieco taketo som mal na mysli preco od 2010 + nato asi nebudem mat penize. Su te 2008 kazive nemali este vychytane vsechny mouchy?
Na hodne veci byly svolavacky a tak je predpoklad ze problemy prvnich rocniku by mely byt odstraneny v ramci zaruky.
Prvni rocniky mely problemy s unikem oleje, palivovym cerpadlem, mapou plynu, retezem a tesnenim tlumicu.
Je pravda že ročníky +2010 jsou odladěné. Já mám 2008 po svolávačkách a bez problému a nic neřeším. Krom vlastních hloupostí a běžných věcí na tu motorku skoro nechytám.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
To znamena ze pokial sa ten problem vyskytol do dvoch rokov tak majitel zaniesol motorku do servisu a oni to vyriesili, alebo to ze vsetky motorky aj ked sa problem este neobjavil stiahli vymenili problemove diely a vratili majitelom?
Vetsinou se to resilo pri beznych servisech, kdy to proste opravili (vymenili). Retez nejspis resit nemusis. U starsich motorek uz bude nejspis novy. Unik oleje mel jak kdo. Nekdo jen lehce "opocene" nekdo hodne. Na motorce to uvidis. Bud bude kolem vika ventilu olej (nebo bude motor v te casti napadne cisty a nabliskany) a nebo nic. Viko lze pretesnit kdyz se delaji ventily. Zadny extra obri problem to neni. Mapa plynu lze nahrat znovu a myslim, ze ti to autorizovany servis udela i gratis pokud to uz neni. Ale treba to ani nepoznas. Osobne bych se starsich modelu tak moc nebal. Samozrejme vse je vec motorky od motorky. Tech problemu zase nebylo tak moc.
Ja mám na 2008 slabých 50 kkm a napr. SISOBMW cca 110 kkm a Hicks a Šíma nabehali ešte viac.
Vačšina zvolávačiek bola na prkotiny - keby sa neriešili v rámci zár. prehliadok, tak by na ne ani nešiel. Vraj sa dá podľa WIN zistiť aké zvolávačky sa týkajú konkrétnej moto. No neviem či zistíš či sa na tej konkrétnej motorke aj riešili.
V inzeráte chýba malinký detial - počet km.
Na tej moto je dosť veľké plexi bez výztuhy a ešte asi na ňom mával čosi ako deflektor, tak by som sa pozrel či niesu praskliny v mieste uchytenie plexi o kapotáž.
Intezitu pádov odhalíš aj na obúchaní - odretí miesta styku horných okuliarov s držiakmi riadítok.
Motor- treba si porovnať zvuk na voľnobeh pri studenom motore a zohriatom motore.
Ak pri zohriatom motore nebudeš počuť "písací stroj" , tak je to divné alebo tá moto má pod 30-35 kkm. Tým chcem povedať, že na motore bez merania- napr. tlaku mazania prakticky nezistíš nič. Priesak oleja či hadica chladenia je doma riešiteľná záležitosť bez nákladov na súčiastky.
Čo možeš trochu okuknúť je priesak z vodnej pumpy - otvor odspodu, či škvrna na bloku pod ním. Lebo môže sa stať u motorov čo dlhšie stoja, že upchávka v. pumpy zlenivie a zblbne.
Já měl 2009 , koupená v UK s 4500km , u nás najeto 30000 a bez problému. Jen přetěsněné ventilové víko. Je vymazlená servisovaná , s doplňky za docela velký prachy , bez jediného škrábance , když tak se můžeš podívat. Mám ji v 2Bm v Trutnově. Fotky jsou na " bohemiabike.cz .
KUKY se vrací
Ta moto je dovezena z GB a ma 30 tisic km ale asi to neham az o rok rozmyslal som nad tym ale som student mam 20 rokov takze teraz si uz splnit vsetky sny..., hadam este rok vydrzim so 650. Ked bduem mat trochu viac penazi na doplnky servis a podobne tak pojdem urcite do 800 ale teraz to vychadza tak zeby som ju kupil a mam par korun cosi sa vysere a nebduem jazdit. Kazdopadne dakujem teda za ochotu pomoct vsetkym prajeme dobru sezonu.
vlastimil napsal:
Přečetl jsem všechny příspěvky v tomto vlákně ale musím se zeptat ještě jednou.Jsou ty osmistovky z let pod 2010 opravdu o hodně horší než ty od 2010?
bohuzel ano jsou. Letos jsem menil 4 motory a ceka me 5tej .
... servis a diagnostika BMW Motorrad
cozeeeeee? kolegove maji 2008 a 2009 a najeto jeden 58945 a druhej 42950 a nic
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
a co odeslo a v kolika, ono zalez jak se k tomu clovek chova , ale zrovna tihle dva s tim porad nekde mlati vozem a jezdi dost OFF
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Cvakalo v nich jeden dole na klice a dva na vrchu. Jeden sem nerozdelaval a ted ten posledni cvaka dole na klice..
... servis a diagnostika BMW Motorrad