Ahoj chlapi.Nerad tady spamuju ale konečně jsem prodal svoji KTM a nastal čas pořídit 1150gsa. Co se roku týče tak by jsem rád 02-05. Ale s čím nemám zkušenosti je na co se při koupi zaměřit..Nějaké ty časté vady atd..Zkrátka věci na které si dát majzla. Poradí prosím někdo pár slov??(zvládám zjistit jestli někam táhne,jestli jsou ok destičky,jestli někde teče olej atd..ale už neznám žádné časté problémy..)Předem moc děkuji.
kubas napsal:
Ahoj chlapi.Nerad tady spamuju ale konečně jsem prodal svoji KTM a nastal čas pořídit 1150gsa. Co se roku týče tak by jsem rád 02-05. Ale s čím nemám zkušenosti je na co se při koupi zaměřit..Nějaké ty časté vady atd..Zkrátka věci na které si dát majzla. Poradí prosím někdo pár slov??(zvládám zjistit jestli někam táhne,jestli jsou ok destičky,jestli někde teče olej atd..ale už neznám žádné časté problémy..)Předem moc děkuji.
Ahoj. To tady študuju celou zimu, jakou boxerku koupit, kde ji koupit, čeho se vyvarovat...a moc moudrý z toho nejsem..
chlapi, je otázka, jestli tomu tak dalece rozumíte, že na tom všechno poznáte... Pokud ne, tak si někoho musíš vzít s sebou, nebo to vzít od někoho kdo má dobré reference (např. Bo.
A vzhledem k tomu, že se ptáte na co si dávat pozor, tak tomu asi tak moc nerozumíte, takže bych vyhledal pomoc zkušeného
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Není to věda, ale taky doporučuji vzít si někoho zkušenějšího. Jde spíš o to, že lidi co ty motorky mají, mohou srovnávat, běžné věci poznáte taky ale jestli se ozývá něco atypického, stav tlumičů atd. pozná človět co motorku zná a i během zkušební jízdy může něco zjistit.
Není to žádná věda. Já vzal dodávku, do ní posadil Ivana, Ivan vzal Drákulu, Drákula si vzala krabičky se svačinou a jelo se. Na místě pán, že nebudem smlouvat o ceně. To jsem ani neměl v plánu. Ivan to projel. Drákula snědla sváču. Já zaplatil a Ivan mě Bramboru odvezl domu. A udělal jsem dobře. Kdybych jel sám tak to nekoupím. Takovou hromadu nevzlednýho železa ze kterej jde kravál jak ze železářství bych domu nepřitáhl. A teď jsem spokojenej.
No tak motorkám celkem rozumím..dělám s nimi od mala.Když by jsem našel něco slušného tak tady skusim někoho zapařit na pomoc.Nebo jestli o nějakém hezkém gsa víte,tak sem s doporučením...Já zatím nic kloudného v Čechách nenašel..
jojo kontaktuj Boba. Sice to budeš mít asi trošku dražší než se prodává v ČR, ale když si zpočítáš párkrát cestu přes republiku tak si na tom stejně a navíc se na něho můžeš spolehnout. Nebo bys musel mít tady štěstí. Já sem třeba koupil svoji 20 km od baráku a su spokojený. Ale byla to klika a vyjednávací schopnosti.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Neni to zadna veda.Kdyz jsem jel pro svoji bramboru,kterou jsem si nasel v nemecku ,vzal jsem s sebou kamarada ktery rozumi motoram a umi perfektne nemecky.Kdyz jsem videl spinavou zaprasenou a jeste od blata nevzhledy kus zeleza,bylo me do .place.Kamarad rikal,ze to nemci pri prodeji neresi,trosicku se me ulevilo.Kdyz doslo na projeti,baterka uplne vybita.To me uplne dorazilo.Nastartovali jsme ji pes kabely a projeli.Brambora jela paradne a tak jsme ji vzali.Tenkrat mela najeto 70 000 nyni ma 110000.Verte neverte,delam jen beznou udrzu jako je vymena oleju,brzdovky a filtru a brambora stale jezdi bez sebemensich problemu.Tak fcil mudruj.
Nebýt BMW,už bych znovu nezačínal
busak napsal:
Neni to zadna veda.Kdyz jsem jel pro svoji bramboru,kterou jsem si nasel v nemecku ,vzal jsem s sebou kamarada ktery rozumi motoram a umi perfektne nemecky.Kdyz jsem videl spinavou zaprasenou a jeste od blata nevzhledy kus zeleza,bylo me do .place.Kamarad rikal,ze to nemci pri prodeji neresi,trosicku se me ulevilo.Kdyz doslo na projeti,baterka uplne vybita.To me uplne dorazilo.Nastartovali jsme ji pes kabely a projeli.Brambora jela paradne a tak jsme ji vzali.Tenkrat mela najeto 70 000 nyni ma 110000.Verte neverte,delam jen beznou udrzu jako je vymena oleju,brzdovky a filtru a brambora stale jezdi bez sebemensich problemu.Tak fcil mudruj.
no tak presna takovyhle kousky sbiraji prekupnici pak na to obetujou odpoledne a 2decky lestice ze i gumy jsou cernejsi nez sama smrt a obratem se to proda za o X vic a pulkou na tachaci jako garazovana jeta duchodcem po mrtvici a pouze v nedeli mezi 12-14:00 mezi kvetnem a cervencem :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
busak napsal:
Neni to zadna veda.Kdyz jsem jel pro svoji bramboru,kterou jsem si nasel v nemecku ,vzal jsem s sebou kamarada ktery rozumi motoram a umi perfektne nemecky.Kdyz jsem videl spinavou zaprasenou a jeste od blata nevzhledy kus zeleza,bylo me do .place.Kamarad rikal,ze to nemci pri prodeji neresi,trosicku se me ulevilo.Kdyz doslo na projeti,baterka uplne vybita.To me uplne dorazilo.Nastartovali jsme ji pes kabely a projeli.Brambora jela paradne a tak jsme ji vzali.Tenkrat mela najeto 70 000 nyni ma 110000.Verte neverte,delam jen beznou udrzu jako je vymena oleju,brzdovky a filtru a brambora stale jezdi bez sebemensich problemu.Tak fcil mudruj.
Brambory jsou myslím dost povedené motorky. Obecně s malou poruchovostí a minimální údržbou. Takže si myslím, že 99 ze sta bude v pohodě a akorát ta jedna může být špatná. Teď jde jen o to ji nekoupit.
Taky přidám zkušenost s nákupem GSA. Měl sem doma dvouventila a řekl si,že je načase vyzkoušet nějakej ten čtyřventil,abych se utvrdil v tom,že dvouventil je lepší:-) Tak sem jel pro jednu 1150,čerstvej dovoz na přihlášení,což mě nedělá problém. Motorka jela normálně,vypadala pěkně,nezhuntovaně a nenapadená kutilama. Tak sem ju vzal. Po nějakejch 3000km začala klouzat spojka,tak říkám OK,je to spotřebák. Takže komplet nová spojka-9000kč,k tomu novej spojkovej váleček,kvuli kterýmu ta spojka klouzala-3500kč,když už to bylo rozházený,tak ještě vyřešit malou vůli v uložení zadní hrušky-2500kč za dvě ložiska a pro klid duše sem ještě pořídil novej kardan,protože ten puvodní začínal byt jehce lepivej a asi by se za pár tisíc km protočil-15000kč. No a aby to bylo komplet,tak mě odešla jedna cívka twinspárku,tak sem koupil obě-5500kč a tu jednu starou,která byla ok mám jako rezervní na cesty. Mám rát motorky ve 100% stavu,byl sem na to zvyklej z bandita a narovinu musím říct,že to u BMW leze do peněz. Dokonce si troufám tvrdit,že s baworákem budou mnohem spokojenější lidi,kteří sou tak trochu bordeláři a nějaká malá vůle,nebo mastnej flíček je nechává v klidu a neřeší to. Vím,měl sem trochu smůlu,potkala mě vlastně každá rozšířenější závada,která se na 1150ce vyskytuje,ale je to stroj a do toho nikdy nevidíš. Utěchou mě je GSA v momentálně dobrým stavu,který má povyměňovaný fšechny duležitý věci,který každýho dřív nebo později čekají.
[urlhttp://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1150-gs-adventure/bmw-r-1150-gs-adventure-626618.html][/url]
Cista je,o tom zadna.Ale ja bych vsadil na Boba.
Taha z rajchu a jeho povest se sazka na jistotu.