Tak plyn jsem nakalibroval, dolil čerstvej benzín, jiskru hází, když otočím klíčkem pumpa si dvakrát vrzne solenoid zacvaká, ale nejde z toho benzín, vstřik jede na prázdno je tam nějakej palivovej filtr?
FYYFF
Filtr je ale nemeni se. A kryz je ko regler nevrci vubec. Zkus startovat s ply em taky jse to musel tak rozvaznit...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Filtr je ale nemeni se. A kryz je ko regler nevrci vubec. Zkus startovat s ply em taky jse to musel tak rozvaznit...
ten filtr už kamarádovi odešel cca po 40 tis - mám jednoduchou úpravu jak vložit na palivové vedení filtr KNECHT KL145 co se mění v 1150 po 40 tis a také ho tak měnit a že se palivový filtr u 12 GS nemění - kdyby tak to stojí s celou aparaturou a čerpadlem přes 10 tis jako fakt stejnej úlet jako že se neměl měnit olej v převodu zadního kola u některých návodů BMW GS/HP2 a že je na celou životnost ...
Kdo jezdí ke kvalitním čerpací stanicím kde mají dobré filtry a nejezdí na východ tak najede často na origo filtr více ale tak třeba po 60 - 80 tis i tak bych vložil ten co lze měnit , je to jen otázka dodání jedné hadičky a jedné tajné úpravy tak proč to pokoušet :-)
Stejnej úlet jako jsou dnes Longlife oleje ...
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
Danes napsal:
regulator pal.cerpadla.pujc si nekde jinej a vyzkousej.
na odzkoušení by stačilo propojit čerpadlo přímo na 12V na baterku ...
Ale dle zkušeností to jede i s vadným ale špatně odspodu, nic moc volnoběh za studena a startuje to i tak , někdy to chce malilinko přidal plyn ca 3-6mm ...
První bych ale začal perfektně nabitou baterkou ...
.
Upravil cizak dne 23.03.2014 11:58
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
Danes napsal:
regulator pal.cerpadla.pujc si nekde jinej a vyzkousej.
na odzkoušení by stačilo propojit čerpadlo přímo na 12V na baterku ...
Ale dle zkušeností to jede i s vadným ale špatně odspodu, nic moc volnoběh za studena a startuje to i tak , někdy to chce malilinko přidal plyn ca 3-6mm ...
První bych ale začal perfektně nabitou baterkou ...
.
tak to ti to umrelo asi jen na pul,me umrel uplne. skocil jsem do 2bmoto tam mi pujcil servisak jinej reg. a makalo to.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Je to na 100 pero regulator aj mne to umrelo takto ze jedneho dna ani tuk potom nakoplo a po ceste do servisu zase umrelo a po vymene uz ziaden problem tak skus ten regulator ci jak sa to vola ta mala skrynka na cerpadle
Tak znovu jsem to zkusil s kabelama na baterce, starter toci vse se zda ok jen to proste neplive benzin ani kapka. Co vstriky nemuze se pres zimu ucpat bordelem? da se nejak jednoduše sundat a otestovat?
proč to komplikuješ. Vypoj hadici paliva u regulátoru, zapni klíč, teče?- neteče-startni- neteče? sežeň regulátor.
Verze dvě: zadej.... , ale tady to máš http://www.bmwgs....ad_id=4737
A jezdi.