jsem zde nový a potřeboval bych radu ohledně mé GS1150 rok 2002.
Motor po zahřátí začne klepat, ale dělá to vždy jen když naskočí 5-tý dílek na teploměru....?
Když zmáčknu spojku tak je to pořád stejné....co jsem se tak ptal tak nikdo neví co by to mohlo být....?
taky mi to dělá. Pravidelný klepot na volnoběh po zahřátí . Jestli na pátém dílku jsem nevypozoroval. Ozývá se mi to z pravé strany. Jak přidám tak se to ztratí. Jo a mám 1100 RT
Upravil tomle1 dne 28.03.2014 10:12
No přesně tak se mi to projevuje, ale jen když to je opravdu hodně zahřáté, jen mi přijde, že to jde z levé strany, ale těžko říct...měl jsem to poslechnout v servisu na moto a prej možná mezi převovodkou a motorem, ale na použití spojky to nereaguje...
jo jo taky mám najeto kolem 100000 km. Stačí udělat jenom jednu stranu, nebo pro klid obě. A jestli to není tajný kolik stojí takový ten inovovaný napínák a kde se tyhle díly dají objednat?
stačí levý, pravá strana většinou neklape. Inovovaný určitě nestojí 600Kč, dle kat. v USD to je cca 60 doláčů, tak to odhaduji v BMW dílech u nás na cca 1500Kč. Ale to klepání fakt přestane. Kat. č. a foto: 11317656922
bmwivo přiložený následující obrázek:
[21.33Kb]
Upravil bmwivo dne 28.03.2014 12:13
Ivoš.
Jan115GS napsal:
Je to hodně kovovej zvuk - dost silnej a jde to fakt z motoru - zevnítř.
Ta cena není zase tak hrozná...možná to zkusím odvězt do servisu nechat vyměnit.
znám to, trápil jsem se s tím dlouho, dal jsem tam inovovaný a měl jsem tichou, ůplně jinou motorku - šepot květin.
Tuším, že první dvanáctky ho mají taky, jdu se podívat na katalogové číslo.
Ano, mrkl jsem na to a je stejný ve dvanáctce 2005 -
Upravil bmwivo dne 28.03.2014 12:13
Ivoš.
Dnes už se ani jiný napínák, než ten inovovaný koupit v BMW nedá. Je to stejné pro všechny čtyřventilové boxery do roku 2009 (850, 1100, 1150, 1200)
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...