plech napsal:
Ahoj kluci,koupím origo alarm na 1200 gs,pouze 100% funkční a kompletní. .. Dneska mě předběhl Bob :-)
a to jde nejak bezbolestne pripojit na CAN aby to fungovalo a nebyla to total prasarna?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vzhledem k tomu že ho lze samostatně dokoupit tak doufám že se nacvakne konektor a pak už jen diagnostika.. sám ho montovat samozřejmě nebudu...
Upravil plech dne 01.04.2014 23:17
Presne tak konektor pod sedlem spolujezdce a pak jen kodovani do motorky. Ale obcas to vyplivne ze je to stare cislo dilu a proste to tam nedokodujes.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
o tom častym vybíjení baterky kvůli origo alarmu tu občas čtu, ale já s tím fakt nemám problém. Mám 2005tku druhým rokem, je teda pravda, že v sezoně nikdy nestála víc jak ca 14 dní, ale baterka ok, dobíjel jsem akorát přes zimu. Znamená to, že je to nějak řešitelný a někdo to na tý mojí už vyřešil?? Nebo to je jen veliká náhoda a brzy přijdu k vybitý motorce??
ADV ONE napsal:
vás všechny asi trápí že nemáte problémy s věčným dobíjením motorky když zrovna nejezdíte co..
Netrapi,protoze motorka stoji v garazi napojena na nabijecku. Kdykoli prijdu,tak vim,ze nastartuju. A je to otazka 30 vterin odpojit kabel-zapojit kabel...
Kdyz jsem nekde pryc,tak jedu kazdy den a nic se nevybiji. I kdyz pres leto nepripojim nabijecku,tak nemam problem se slabou baterkou. Mam rok 2004 s elektricjym posilovacem...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
O tom vybíjení díky alarmu,to je nepravděpodobný Nikdy se mi to nestalo.Motorku s alarmem mám 4 roky,alarm používám poměrně často(i v garáži,protože je společná s více lidmi,kteří jsou nespolehliví v zamykání vrat ) a baterku nabíjím pouze v zimě cca 1x za měsíc(v zimě,když delší dobu nejedu teda alarm nepoužívám,ale musí to být dýl než 14dní).Baterka je z listopadu 2009.
Dokonce jsem zjistil,že když je alarm zapnutý dlouhodobě,tak po cca 4-5 dnech se hodí do jakýhosi úspornýho režimu,kdy nebliká už ani výstražná dioda na palubce.
Mimochodem,záložní zdroj k alarmu jsem měnil poprvý letos v zimě tzn. po 7 letech fungování
A jestli je alarm k něčemu?? ...no,co na to říct? Před "profizlodějem" tě nezachrání nic...ale už kdyby mě to mělo jenom pomoct před nenechavejma smradama,co ti někde v Rumunsku začnou lozit po motorce,nebo tahat za tankvak,tak to za ten klid stojí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
ahoj, koupil jsem v loňském roce 1200 GS 06 a při koupi jsem dostal dvě dálkové ovládání k origo alarmu s tím, že alarm na moto není funkční a v té době mně to nijak nevadilo a neřešil jsem to. V zimě, když jsem si dolaďoval moto tak se mi zdálo jako by při zapnutí zapalování občas nepatrně problikla kontrolka alarmu ale přičítal jsem to nějakému odrazu světla od osvětlení budíků. Najel jsem cca 3500 km a alarm nic. Před týdnem jsem u benzinky natankoval, šel jsem zaplatit a když přijdu k motce tak na mne bliká na palubce kontrolka alarmu. Samo jsem neměl ovladač a polilo mne horko zda nastartuju. Po zapnutí klíčku alarm zhasl a vše fungovalo tak jak má. Od té doby /min. 3Ox vypnuté zapalovaní a vytažen klíček/ opět alarm ani neťukl. Dokázal by někdo poradit na co kouknout a zda to má vůbec cenu ? Alarm je napájen baterkou a ty tužkový jsou pouze jako záložní, nebo jak to je ? Kde jsou umístěna nějaká čidla? Oba dálkové ovladače po stisknutí tlačítka červeně blikají ale jinak nic. Poradí někdo ? Odpojuje alarm nějaká zařízení jako imobilizér? díky za rozumné rady
Upravil MiTy dne 02.04.2014 08:39
MiTy napsal:
ahoj, koupil jsem v loňském roce 1200 GS 06 a při koupi jsem dostal dvě dálkové ovládání k origo alarmu s tím, že alarm na moto není funkční a v té době mně to nijak nevadilo a neřešil jsem to. V zimě, když jsem si dolaďoval moto tak se mi zdálo jako by při zapnutí zapalování občas nepatrně problikla kontrolka alarmu ale přičítal jsem to nějakému odrazu světla od osvětlení budíků. Najel jsem cca 3500 km a alarm nic. Před týdnem jsem u benzinky natankoval, šel jsem zaplatit a když přijdu k motce tak na mne bliká na palubce kontrolka alarmu. Samo jsem neměl ovladač a polilo mne horko zda nastartuju. Po zapnutí klíčku alarm zhasl a vše fungovalo tak jak má. Od té doby /min. 3Ox vypnuté zapalovaní a vytažen klíček/ opět alarm ani neťukl. Dokázal by někdo poradit na co kouknout a zda to má vůbec cenu ? Alarm je napájen baterkou a ty tužkový jsou pouze jako záložní, nebo jak to je ? Kde jsou umístěna nějaká čidla? Oba dálkové ovladače po stisknutí tlačítka červeně blikají ale jinak nic. Poradí někdo ? Odpojuje alarm nějaká zařízení jako imobilizér? díky za rozumné rady
Musíš synchronizovat ovladače s alarmem...je to všechno v návodu.Z hlavy si to nepamatuju,ale není to žádná jaderná fyzika.Alarm ti bude normálně fungovat.
Navíc,když alarm zapneš a náhodou se ti rozbije ovladač,tak mám pocit,že zapnutím klíčku se to dočasně vypne,dokud zase nevypneš klíček a nepočkáš myslím 30s,ale to už nechci kecat.Minimálně myslím,že je tam tahle volitelná fce,která se dá taky nastavit pomocí manuálu.Stáhni si to někde na netu
Upravil Mr GS dne 02.04.2014 08:46
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Alarm lze běžně deaktivovat pouze klíčkem (bez DO), takže bez dálkače by ti neměl působit problém. tužkovky v jednotce alarmu jsou pouze záložní, jejich vybití je indikováno na displeji, když zapneš zapalování.
Mr.GS byl rychlejší....
Upravil Dave81 dne 02.04.2014 08:47
MiTy napsal:
synchronizace nejde udělat, návod mám, na palubce to baterie nehlásí, prostě alarm se nerozsvítí na palubce ale dálkáče svítí
To je nějaký divný...a na diagnostice jsi to měl?
Zkoušel jsi to někdy rozhoukat?Když k tomu teď příjdeš,nezapneš klíček a pořádně s tím zakvedláš nebo zvedneš z bočáku do kolmý polohy nebo třeba cinkneš něčím kovovým o dráty kol,tak by to mělo spolehlivě zpustit,jestli je to aktivní...ale že by nešla udělat synchronizace,když ovladače svítí? Jedině,co mě napadá,že jsi to zkoušel synchronizovat a ten alarm máš pořád zapnutej.To by určitě nešlo,protože to by ti každej mohl přijít se svým ovladačem k moto a sesynchronizovat.Musíš vyzkoušet,jestli to prostě není pořád aktivní...pokud jsi to už neudělal.Ono to není nijak extra citlivý.Musíš udělat něco,co jsem popisoval výše.Má to prej zvlášť čidlo na náklon a zvlášť na zvuky nebo vybrace.Já jsem si nechtě lehce cinknul o drát zámkem a ječelo to hned.To samý,když na to zapomenu a zvednu to z bočáku nebo naopak z centrálu na bočák,tak to zpustí.Podle toho,co popisuješ bych to tipoval na zapnutej alarm,protože když ho nechám zapnutej a vypnu jenom právě klíčkem,tak to lehce problikne,jako varování,že je zapnuto.Po vypnutí klíčku to trvá myslím 30s,než se zase zapne,takže teoreticky,při opatrným zacházení,může být alarm zapnutej pořád
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
máš pravdu je to divný ale fakt to nic nedělá i kdybych ji převrátil vzhůru nohama já mám dojem, že je to asi rozbitý
Upravil MiTy dne 02.04.2014 10:13