Wet Protect, smejdku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
normálně bych ti poděkoval, ale takto... škubni si
jo ty bys mi normalne podekoval jo? to sis asi sam sebe s nekym spletl
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
normálně bych ti poděkoval, ale takto... škubni si
jo ty bys mi normalne podekoval jo? to sis asi sam sebe s nekym spletl
jj... evidentně sem se nespletl v tobě
ja jsem dnes ciste pozitivni bytost
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak ty pozitivní bytosti napiš kde se ten e-motorbike dá u nás koupit
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
Tak ty pozitivní bytosti napiš kde se ten e-motorbike dá u nás koupit
my jsme to kupovali v TT... snad to jeste maj. zbytek snad mame i v kanclu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Háj Rippere, jde ti jen o ochranu kontaktů proti korozi, nebo o celé svazky? jde o to, jestli jsou vystavené působení vody, nebo kryté, v jakém teplotním rozsahu jsou nasazené, podle toho je i volená izolace (na 11XX jsou PVC, Polyamid PA12 a Radox) a těsnění konektoru, ke každému typu se přistupuje jinak. O co konkrétně ti jde? Všimni si, že některé jsou těsněné a některé ne, některé části svazku mají PVC bužírku, jiné textilie ze skleněnými vlákny (na Lambdu a na Hallsenzory) a někde je jen omot z TESA hadrové izolačky. Jestli ti jde o spoj drátů a překrytí kontaktů, není nad HTAT smršťovací bužírku s lepidlem, kde dojde k vodotěsněmu spoji.
Upravil Melizoy dne 14.04.2014 17:13
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Wet Protect asi můžu pořád dodat. Je to už fakt hodně dávno.
Výrobce změnil trošku strukturu prodeje a mírně řečeno - malá balení je moc nezajímají. Ale sehnat to umím...
Melizoy napsal:
Háj Rippere, jde ti jen o ochranu kontaktů proti korozi, nebo o celé svazky? jde o to, jestli jsou vystavené působení vody, nebo kryté, v jakém teplotním rozsahu jsou nasazené, podle toho je i volená izolace (na 11XX jsou PVC, Polyamid PA12 a Radox) a těsnění konektoru, ke každému typu se přistupuje jinak. O co konkrétně ti jde? Všimni si, že některé jsou těsněné a některé ne, některé části svazku mají PVC bužírku, jiné textilie ze skleněnými vlákny (na Lambdu a na Hallsenzory) a někde je jen omot z TESA hadrové izolačky. Jestli ti jde o spoj drátů a překrytí kontaktů, není nad HTAT smršťovací bužírku s lepidlem, kde dojde k vodotěsněmu spoji.
čuz Mele,
smršťovací bužírky znám a používám. Jde mě spíš o ochranu kontaktů před oxidací, resp. v našem případě odstranění oxidace a následnou ochranu. Co se týká kabeláže, tak tam se za ta léta bužírky už krásně rozpadají a chtělo by to obnovu, ale na to ve většině případů nemám moc nervy.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
TomasTT napsal:
Wet Protect asi můžu pořád dodat. Je to už fakt hodně dávno.
Výrobce změnil trošku strukturu prodeje a mírně řečeno - malá balení je moc nezajímají. Ale sehnat to umím...
A stojí to za to?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Je to super, hlavne to i vypudi vodu, kdyz uz ti tam nateklo, coz se muze hodit nekde na cestach.
Pokazdy jsem s tim preventivne nastrikal vsechny kontakty na novy motorce.
Kdysi jsem treba vzdy myl na g650 kaplicku pristroju wapkou a pomerne zblizka a nikdy zadnej problem. Nasledne jsem na cizich forech zjistil, ze se ostatni majitele div ne boji deste, jak je tenhle dil nachylnej....
To Hicks: v kanclu uz neni ani kapicka. Posledni zbytek padl na hp2 :-P
Takze by se nam zase siklo...
Upravil morabo dne 15.04.2014 23:49
Maiali nel Fango!
Dobrý téma, to mě zajímá. Když jsem v lednu instaloval napájení garmina, tak jsem všechny konektory ke kterým jsem se dostal-netěsněné, prostříkal, tím co jsem měl doma, od MOTIP electro-protector, stříkanec řiďoučký, vzlínající a přišlo mi, že rozpouštějící oxidaci, tak jsem už nic nehledal. Nedávno nádrž dole, a štekry vypadají dobře nakonzervovány, takový jemně tuhý mastný povrch, trošku do vosku, jak si tak vzpomínám. BMW má prý na toto vazelínu. Vypadá to že Wet Protect bude přípravek lepší pro vodě odpudivost, také se hlásím.
Upravil JirkaHK dne 15.04.2014 23:59
Zkusil jsem obnovit pár let starý dotaz u výrobce, jestli jsou schopní dodávat nějaké rozumné množství... Bohužel před lety to skončilo na tom, že najednou chtěli odběr v řádu palet, což je nereálný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...