zdravim, poterboval bych pomoci, namontoval jsem si na obyc. gs1200, rok 2006, nadrz s objemem 33l, prendal jsem cerpadlo se snimacem paliva, pasek nemam. Od te doby mi vubec neukazuje palivomer, ani kdyz dam plnou nadrz. Elektrika je promerena a nic. Navic mi bylo receno, ze bych mel koupit novou ridici jednotku, jelikoz jednotka nevi, ze mam jiny objem nadrze, coz je logicke. Takze bych potreboval, jestli nekdo umi preprogramovat jednotku. Dale se mi dnes stalo, ze mi dosel benzin, protoze to nepretankovalo s jedne pulky do druhe. Koupil jsem ji kompletni, takze jsem druhou stranu nemel rozebranou. Vi nekdo, na jakem principu to pretankovava.
kablik přiložený následující obrázek:
Z pravý strany nádrže přečerpává na levou (k hlavnímu čerpadlu) pomocný mechanický čerpadlo, který funguje podobně jako fixírka. Z rozdělovače paliva je odbočka do pravého pomocného čerpadla a proud paliva tam tlačenej strhává palivo z pravé strany a dodává je k hlavnímu čerpadlu. Proč to nefunguje je otázka, já mám stejný problém na 1200GSA. Od netěsnosti v přiváděcím potrubí rozdělovač - čerpadlo, slabý výkon hlavního čerpadla (motoru), regulátor... vyzkoušel jsem všechno mimo motoru hlavního čerpadla a nic. Na ADV Rideru se to řešilo a pomohla jim vesměv výměna za silnější motor hlavního čerpadla...tedy motor mimo nabídku BMW.
Pink Floyd - Coming Back To Life
Kaca to popsal dobře. a hlavně nato má dost podstatnej vliv zanesení filtru kterej je součást čerpadla. proto to pravděpodobně ani nepresává motorka sice jede normálně ale už nezbyde tlak na přečerpání
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Věděl jsem, že když ti okomentuji příspěvěk (psán byl k věci) tak budeš ostrý jako břitva...
Hádáš ale správně, nechci se tu s tebou hádat jak se hádáš s ostatními...
servisak napsal:
Kaca to popsal dobře. a hlavně nato má dost podstatnej vliv zanesení filtru kterej je součást čerpadla. proto to pravděpodobně ani nepresává motorka sice jede normálně ale už nezbyde tlak na přečerpání
teď si to nevybavuju, ale ten filtr není výměnej, že? tedy myslím normálně, né rozbruskou.
Pink Floyd - Coming Back To Life
Tak samodrejme jsem chtel to tak nejak predelat podle sveho, horni padaky bych dal velice rad, ale mozna se zasmejete, protoze ja uz s nima neprojedu do baraku. Co se tyka pretankovani, tak jsem to rozebral a prisel na to, jestli je to mozne, ze na te strane u cerpadla byl vyvod hadice v nadrzi nahore, ale myslim si ze mela byt dole v benzinu. Cerpadlo mam ze sve puvodni nadrze a tam to fungovalo bez problemu. Navic resim, proc jeste neukazuje ten palivomer, resp. ukazuje spatne, jak jsem to dal do te velke nadrze, od te doby nefunguje. Vypada to na tu desticku palivomeru, jelikoz kdyz to dam na konec, tak to ukazuje plnou nadrz, jakmile to dam cca do prostred, tak uz to ukazuje uz jen dojezd.
Ahoj, s tím palivoměrem jsem měl to samé, také mi zabírá posledních asi sedm mm na potenciometru - navinutý cívce, ale naučil jsem se jezdit podle dojezdu, tedy na kilometry, po natankování vynuluji. Jinak plovák jsem naohýbal, také mi ukazuje plnou celých 450 km a pak to jde většinou rychle a na posledních 50 km mi svítí kontrolka. Max dojezd jsem měl 650, ale jednou jsem se na to spolehl a poslední tři km tlačil, tak jsem k vánocům dostal kanystr. Mám úžasný batůžek, nebo spíš už nechce tlačit, vymyslím ji jiný sport.
Kubass