http://www.youtube.com/v/NgmRR9T06_s
když se na to tak dívu, jak hlubokou vodu je schopné BMW přebrodit? ...resp. jak vysoko má sání (neviděl jsem BMW zblízka)...napište nějaké zkušenosti s broděním....
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Emil ...spíš by mě zajímala obyč 1100 GS, aby si ta potvora nesrkla voděnky a já netlačil někde z nějakého veletoku motorku i sebe ....stačilo jednu když mi v protipovodňvé přehradě (poldru) došel benál v motorce a já mosel mašinu tlačit přes hráz a pak asi 4 kiláky dom ...a pak se mi soused s úsměvem od ucha k uchu směje že mám víc natlačené jak nalétané
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
sání je ve výšce kde začíná nádrž, já vlítnul do vody hluboké metr deset a to uz to moc nejelo :-) Kdyz si motka jen cucne a vytlacis ji z vody, tak staci vyndat svicky tocit starterem dokud voda nevycaka z valcu jak v tom filmu a pak by melo zase bezet, pokud nemas vodu v oleji, to uz bych nedoporucoval vubec startovat. Pokud bys chtel brodit hloubs, tak porid husi krk a vyved ho az klidne u plexi , jinak kdyz si zadáš vyhledat utopená motorka tak najdeš forum, kde je popsane jak to vypada kdyz ses s motorkou pod vodou hodinu
Upravil Fabio dne 18.09.2008 14:44
Obecně 1150 je na tom o hodně líp. Konstruktéři předpokládali brodění, takže airbox má stupínek a do dolní části se vejde nějaký půllitr (šplouchnutí vlny) a navíc je tam zátka, takže se ta voda snadno odpustí. Trubka do motoru jde nad tou hladinou, takže když se dostane voda do oleje, je to obvykle výsledek opravdu hlubokého ponoru ale běžné brody lehce nad válce to zvládá na jistotu. Proti tomu 1200GS a zejména Adventure mají problémy už při prvním cáknutí, mockrát se stalo že kamarád s 1200GSA zůstal viset při průjezdu úplně triviálním brodem, protože cákanec jde přímo do airboxu a ten není dělaný na nic takového a buď se namočí filtr nebo to proletí a udusí to motor. Voda v oleji na 1200GSA běžná věc. Chce to fakt dávat bacha a nejezdit do brodu rychle. Husí krk je kompromis a na 1200GSA se tam fakt moc nedá dát, není na něj nikde místo. Najdu někde fotku revampa z bolivie, to je podle mě extrém, kam až se dá jít...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tomás TT to byla právě další věc která mi moc neštymovala, protože jak léceš celý den v prachu tak se ti zachytí na vzduch. filtru a když vlétneš někde do brodu a chytne to vodu tak zabetonuješ filtr ne? ....jaké jsou materiály vzduch filtrů? ...inak mě překvapilo, že na 1200 adv se nepoučili ze starších bratrů... ....neplánuju, že bych šel ve stopách Kursku, ale líbí se mi jak ta voda cáááááááákááááááá od kola no ....takže jak vidím kaluže tak si je mosím prolétnout
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
No jasně, papírák ve vodě znamená konec. K&N obvykle funguje a molitanový napuštěný olejem taky. Papírový i když je úplně čistý přestane propouštět vzduch a motor chcípne. Ovšem u 1150 je filtr úplně jinde a jinak než u 1200GS, takže i s papírovým šlo brodit docela jinak.
Tady jsem našel hezký příklad extrému. Brodí ženská a tady v tom místě už to nezvládla a tak tam zasahuje pomoc. Řekl bych že to je dost za hranicí toho, do čeho bych se pustil
TomasTT přiložený následující obrázek:
me se to spis v brodu udusilo tim, ze pod tou vlnou co si to vytvori dosel vzduch, protoze filtr byl vzdy uplne suchy, normalne to po zastaveni nastartovalo, nastesti vetsinou jsem dojel blizko brehu. Ale obecne by to chtelo urcite neco vymyslet, je to fakt bida ( u 12 ADV)
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tomas TT ...tak na těch fotkách už považuju ty lidi za naprosté bezmozky a nebo za nima běží pořádně nasranej grizly to už je moc, taková výška vodního sloupce a proud už tě smete ani nevíš a nevím jak bych zmáchanej lovil mašinu na dně.... asi bych si zavolal HANYŠovi ať mi pošle jeřáb někde do hor
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Na těch fotkách to je z cesty v Bolívii někde úplně v pr..li.
To DVD jsem kdysi viděl ale už si nepamatuju kolik tam bylo lidí a motorek ale tutově tak tři. Pamatuju si jak pod plachtou opravovali ulomený startér (tuším na 1200GS) ale ta cesta byla přesně něco, co bych jet nechtěl - 99% v bahně, zimě a v dešti. Navíc šílený nadmořský výšky. Jeli z La Paz, přes Yungas (tam jsou ty cesty vysekané ve skalách a vypadá to jako tunely s okny), přes zlaté doly na Rio Mapiri a deštné pralesy na úpatí And. Byli u jezera Titicaca a končili tam, kam se dalo dojet u ledovců v Kordilérách. To brodění bylo řekl bych docela zajištěné, bylo tam víc lidí a tuším před nima se brodilo i nějaké auto místních. Čekali to, měli na to nachystané šnorchly. Každopádně to je brod, kde šla voda přes kufry a to je docela síla. Tu motorku na fotce jsme tady měli na testování a nebylo to moc poznat, že by byla nějak extra zoxidovaná..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ehm k těm bezmozkům - Herbert (to je ten maník co pomáhá na první fotce) je majitel TTAG a cestuje na motorkách tak asi 20 let. Je trošku z jiný planety ale neřekl bych že extra riskuje. Pochopitelně že jezdil etrémy ale tohle bych řekl podle videa měli pod kontrolou. Ta ženská (tuším se jmenovala Astrid) byla skoro chlap, takovej typ horolezkyně co se za každou cenu chce vyrovnat chlapům atd. Ale byla tam nejmíň jedna další motorka a čumilové, takže to byla spíš taková perlička pro zábavu. Jen pro dokreslení, jeho současná manželka (Ramona), se kterou jeli vloni cestu kolem jezera Victoria ve střední Africe na F800GS, tu cestu absolvovala v pátým měsíci. Takže asi tak nějak... Třeba to je tím, že jsou striktní vegetariáni nebo co
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Fotky jsem usilovně hledal ale našel jsem jen mimino ve stylovém TT oblečku. Prodejce touratechu z jižní francie měl udělaný ze spodku velkého topcase takový koš na to děcko, v tom fusak co vypadal jako spacák a měl to přidělané na podvozku nějakého kočárku. Vypadalo to dost stylově. Je to už pár let, někde to možná vyhrabu...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chlapáci když nad tím tak přemýšlým, a co kojení? to se ta baba drží řidítek najede 1000km/den a cecek má vytaženej a kojí svišťa v "kufru s peřinkou" ....inak nevím kdo by si loknul víc vody při brodění jestli brambora se šnorchlem nebo sviˇšť v peřince a to nemluvím o přebalování, to má asi nějaké vícevrstvé samopřebalovací plenky, protože vydžet celý den v kufru a neposr...... hmmmm asi ani Arnold Schwarzeneger neměl v mladí takový svěrač
TomasTT: prostě ty lidi jsou neskuteční blázni...taková cesta už je spíš o splnění jakéhosi bobříka než o výletování nemyslíš?
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......