Ahoj, mám problém se svým BMW. Volnoběh je nepravidelný někdy se stane, že motor i zhasne, ale největší problém je od 5000/ot, kdy motor začne ztrácet výkon, chvilku se chytne, zase ztratí výkon. Když dám plný plyn motor se chytne a tahá podstatně lépe. Bohužel jsem na jiném BMW nejel, tak nemohu posoudit, ale tu ztrátu výkonu a škubání pozná i ten kdo na motorce nikdy nejel Nyní jsou: nové svíčky, vzducháč, palivový filtr, vstřiky vyčištěné ultrazvukem, seřízené ventily, podtlaky, klapky. Závada je však stále stejná a mechanik mi sdělil, že na 90 % procent snímač otáček. Máte někdo prosím podobnou zkušenost, případně jestli to může být snímačem, náročnost výměny a za kolik se dá sehnat. Moc děkuji za rady, s motorkou se teprve seznamuji. Dík moc Duch
Jestli máš twin spark, tak může být vadný některý ze zapalovacích modulů (indukčka-fajka). Taky špatně nastavený nebo vadný snímač škrtící klapky.
Upravil Tonda dne 06.05.2014 14:02
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj, mam stejny problem, jen ho u sebe prikladam necemu jinemu - odeslo mi palivove cerpadlo, dal jsem neoriginalni (stejne parametry - nasel jsem nekde na foru, ze je to osvedcena nahrada), nicmene pak nastaly tyto problemy. V dohledny dobe to budu resit (respektive asi servisak :-*) tak pak dam vedet.
Edit: nemam problem pri volnobehu ci se zhasinanim, ale "jen" pri otackach cca od 5000..
Upravil Striker dne 06.05.2014 16:18
Striker - jestli to jen od těch cca 5000ot/min "nejede", netáhne, tak to klidně může být malý tlak paliva - je fakt možné, že to tvoje nové čerpadlo je nějaký "zmetek" z výroby.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
[quote]Ivan napsal:
Duch 58 - objevilo se to náhle, po uvedeném servisu, nebo už před ním?
Dělalo to již při koupi motocyklu, v prvním servisu výměna svíček,seř.ventilů, nastavení klapek (analog.budíky), výměna vzducháče. Po odjetí ze servisu a zahřátí motoru se mi zdálo, že je motor hlučný - jak když je vylágrovaný. Mechanik přijel ke mě domů a ujistil mne že je zvuk motoru normální, v případě vzduchem chlazeného motoru. Nicméně závada neodstraněna
V dalším servisu výměna pal. filtru, znovu nastavení klapek na digitálu a znovu seřízení ventilů. Konstatování mechanika - snímač otáček na klice cena 6.000,- Samozřejmě je i vyšší spotřeba, protože když dám plný plyn, přestane škubat, takže buď čtvrt plynu, nebo plnej, prostě na h...o Takže všude zaplatím, ale stále se pořádně nesvezu a začíná se mi stýskat po předchozím Fire Bladu
Zeptám se blbě a nepomůže Ti to - proč jsi tu motorku tedy kupoval? Zajed za některým z osvědčených BMW servisáků.
Motorka za to nemůže, FB se může rozbít úplně stejně a u BMW to rozhodně není běžná vada.
Duch 58 napsal:
[quote]Ivan napsal:
Duch 58 - objevilo se to náhle, po uvedeném servisu, nebo už před ním?
Dělalo to již při koupi motocyklu, v prvním servisu výměna svíček,seř.ventilů, nastavení klapek (analog.budíky), výměna vzducháče. Po odjetí ze servisu a zahřátí motoru se mi zdálo, že je motor hlučný - jak když je vylágrovaný. Mechanik přijel ke mě domů a ujistil mne že je zvuk motoru normální, v případě vzduchem chlazeného motoru. Nicméně závada neodstraněna
V dalším servisu výměna pal. filtru, znovu nastavení klapek na digitálu a znovu seřízení ventilů. Konstatování mechanika - snímač otáček na klice cena 6.000,- Samozřejmě je i vyšší spotřeba, protože když dám plný plyn, přestane škubat, takže buď čtvrt plynu, nebo plnej, prostě na h...o Takže všude zaplatím, ale stále se pořádně nesvezu a začíná se mi stýskat po předchozím Fire Bladu
po 8 letech mého provozu a 125000 km se mi motorka letos taky pěkně sype,včera mě párkrát pozlobil spínač bočního stojanu,dnes při zkušební jízdě vše ok,ovšem do té doby než jsem najel na dálnicipři 5 tisíci otáček a prudkém přidání plynu motor okamžitě zdechl,jak jsem povolil,jel normálně dál,jak jsem přidával postupně,nebyl problém,tak jsem zkoušel na 3 kvalt přidat,nic,na 4 kvalt přidat,motor jel ale přestal táhnout,u pětky při prudkém přidání zdechl u 6 to samé,evidentně nedostává palivo,zkoušel sem plyn po zdechnutí držet delší dobu,motor nenaskočil,až když jsem povolil plyn,znovu chytl,bez střelby do výfuku.
dá se nějak poznat,že je čerpadlo v háji?krom toho že mi to nejede jak má
Upravil bystricke dne 10.08.2014 21:51
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Ahoj všem,
prosím o radu. mámTwin problém při vyšších otáčkách ( nad 4000 ) se mi motor začne dusit a vůbec netáhne ( občas se chytne ).
Měl jsem podezření na boční cívky, tak jsem jednu koupil, ale nepomohlo. Dal jsem i svíčky seřídil potenciometr na 0,35 za tepla ukazuje 0,349.
Snímač otáček má najeto asi 5000km. Palivové čerpadlo asi špatné nebude, protože moto má najeto 25000km a tankuji jen na evropských benzínkách.
Teď sem ho vyndal a normálně jde profouknout ( malej odporem tam je) vypadá vevnitř i čistě, spíš to tipuj že odešlo čerpadlo.
Zkoušel jsem jak hází jiskry všechny svíčky a od spodních jsem dostal tedy pořádnou ránu, tak káble jsou snad OK.
Odpoledne přijede kámoš a dáme na moji moto jeho nádrž a uvidíme.
Kdyby odešlo čerpadlo, tak nenastartuješ a uslyšíš to (teda neuslyšíš, normálně je slyšet). Jde to vyzkoušet, vyšroubuješ vstřik a uvidíš...
Napadl mne filtr, protože když je zanešený, obvykle přestane stíhat ve vyšších otáčkách... Jednou měl taky kamarád ucpané ovzdušnění nádrže, motoru se prý taky moc nechtělo a podtlak mu dokonce nádrž prohnul, vůbec mu nešlo otevřít víčko, jak bylo přicuclé... Ale příčin může být víc.
Mě to loni začalo dělat něco podobného, ale jen občas. Měl jsem podezření na vzduchový flitr, protože byl dost zanešený, ale úplně ono to nebylo. Letos se to ještě zhoršilo, tak jsem zkusil kdeco, cívky když jsem vyndal boční svíčky hezky házely jiskru a tak jsem studoval stará fóra. Tam jsem zjistil, že cívky (boční) můžou vynechávat jen někdy a nebo jen při určitých otáčkách. Tak jsem nakonec koupil obě nové a světe div se je po problému.