Takže první jobovka je horní chladící hadice. Je to častí porucha, na fórech ukgser.com diskutovaná skoro pořád... myslím že není třea podléhat hysterii, stačí opravit pomocí lepší objímky/stahovací pásky na trubku 30mm
no a poslední věc jsou zcela odkryté trubky výfuků. V době odjezdu do mongolska nebyl pořádný šusplech, na pravý svod jsem si dal chránič původně určený na svod 1200 gs, levý svod mi přišel ok (myslel jsem že je už moc daleko od odletujících kusů kamení), tak jsem ho neopancéřoval. Výsledek zde:
no ale na mojí lásce to nemění nic... je to podle mne super stroj. Mám najeto 12000 a šlape jak hodinky. Mongolsko byl celkem ultimátní test, poškození odpovídá způsobu použití
Zeptám se vás schválně na řetěz? Jak vypadá u vás po těch kilometrech co máte najeto. Kamarád ze slovenska má taky 800 gs a po 4000 km už stál řetěz za hov...no. Tak jak jste na tom vy?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
No, já mám najeto jen 7000, ale řetěz je celkem ok (asfalt), rozhodně myslím, že po silnici to najede ještě tak 5000 (odhad podle současného opotřebení), v terénu to půjde do kopru asi rychle.
No jde hodně o to, jak se ten kamarád o řetěz staral a kde jezdil. Kamarád na Dakaru mi říkal, že už odpálil retěz behem 3000km a ta samá značka mu pak při turistice vydržela bez problémů přes 10000km
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
...k řetězu... pokud má někdo zájem o CZ řetěz a řetězovku, mám tu jeden k mání za 1000 Kč Má najeto přesně 1000 km.
Já jsem preventivně před Mongolskem CZ řetěz vyměnil za DiD Ultra, a ten jsem dle doporučení skoro nemazal. Teda na asfaltu jo, ale v prachu, poušti ten řetěz 3000 km neviděl olej Teď na něm mám nalítáno asi
10000, z toho 3000 offroad. Přesto je řetěz v super stavu, ještě nepotřeboval ani přitáhnout Zpátky ten CZ řetěz dávat nebudu, pojedu už vždycky DiD nebo lepší...
Co ještě v Mongolsku vzalo za své a co je rozumné vyměnit či doplnit? Co jsi měl za kufry?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
No, já mám najeto jen 7000, ale řetěz je celkem ok (asfalt), rozhodně myslím, že po silnici to najede ještě tak 5000 (odhad podle současného opotřebení), v terénu to půjde do kopru asi rychle.
No jde hodně o to, jak se ten kamarád o řetěz staral a kde jezdil. Kamarád na Dakaru mi říkal, že už odpálil retěz behem 3000km a ta samá značka mu pak při turistice vydržela bez problémů přes 10000km
podle udaju vyrobce (cituji servis) ma retezova sada vydrzet 20 000 km.
Zatim mam 6200 a na rozete jde vytahnout tak do 1/3 zubu... mozna min.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak ti nevim, ale 20tis km to nedá, mám už osu kola v cca polovině té napínací drážky a 7tis km ujeto. Fakt je, že pokud jsem pochopil, v BMW se mazáním řetězu neunavovali, ale jak píše o kus výš jarax.......
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Tak ti nevim, ale 20tis km to nedá, mám už osu kola v cca polovině té napínací drážky a 7tis km ujeto. Fakt je, že pokud jsem pochopil, v BMW se mazáním řetězu neunavovali, ale jak píše o kus výš jarax.......
Když píšou v návodu 20.000km,tak to musí vydržet minimálně 19.999km. Jinak se Hicks nasere...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
jacob napsal:
Tak ti nevim, ale 20tis km to nedá, mám už osu kola v cca polovině té napínací drážky a 7tis km ujeto. Fakt je, že pokud jsem pochopil, v BMW se mazáním řetězu neunavovali, ale jak píše o kus výš jarax.......
ja to zatim vubec nenapinal... a neprijde mi povoleny zatim.
Ale snazim se mazat prubezne..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak teď tady mám jeden vážnější kousek - úniky oleje přes těsnění ventilového víka. Asi sem tomu v poušti dával moc na prdel... V Autecu bez keců vymění a přetěsní v rámci záruky, prý to tam se stejným problémem dával i Šíma, ale ve 20000 km, já bohužel už v 13000 Km. F800 motory ve verzi S (F800S/ST) prý tenhle problém nemají a je to prý způsobeno vyššími teplotami při offroadu ježdění. No to mně po....!!! Každopádně tohle zatím není oficiální bug BMW GS, takže nemaj ani nějaké lepší těsnění. Docela by mně zajímalo, zda se to po 13000 zase zopakuje, nebo ne...
...jo a nám všem známé hadice od chladiče už sou na seznamu "oficiálních bugů" takže k tomu teď BMW dává opravný kit - hadice s pevnějšího materiálu. Všem doporučuji vyměnit... Tím by tenhle problém měl přestat existovat... Novější motorky už samozřejmě mají ty správné hadice...