Tak otevru nove tema, snad se casem nezahlti a motorky budou spolehlive
Mam problem, ktery resim uz od ledna, ale reseni zatim neexistuje. Samozrejme muzu motorku odvest do Stratosu a Milan se v ni postoura, ale nechavam to az na 10tkm servis, protoze nejak neni cas a zit se s tim da.
Takze k veci.. LC ADV jsem koupil v lednu a po dvou dnech nenastartoval. Baterka prazdna. Chvili jsem laboroval a nakonec vyreklamoval baterku, dostal jsem v ramci zaruky novou. Mezitim jsem jezdil na baterku ze 4kolky, ale situace byla stejna. Ted mam tedy novou, orig. baterku a porad je to takrka stejne. Nekdy nenastartuju az po tydnu, nekdy se uz za 3 dny ani nerozsviti budiky a na baterce namerim do 6V.
BMW nabijecka mi pres zasuvku motorku nenabiji, pise "Pausing". Ostatni LC nabije.
Kontroloval jsem, jestli se po vypnuti klicku odpoji zasuvka a drzak navigace a ano, odpoji.
Neco baterku zere a nikdo nevi co. Diagnostika a prehrani SW pri zajizdecim servisu nepomohlo.
Nenapadne nekoho neco?
Upravil Alda dne 28.05.2014 08:24
mne to obcas taky hur startuje.. zvlast po par dnech odstaveni ale napeti vypadalo ok.
NICMENE... ted v patek jsem si baterku odpalil zapomenutym varovnym blikacem.. TOTALNE to vybil a CAN to neodpojil.
Diskutovano s INVELTem... dost mozna ma ten blikac nad baterkou v tomhle pripade PRIORITU.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sleduju to jen za jizdy, coz je samozrejme OK, porad 14,1-14,3V.
Jinak to merim merakem primo na baterce.
Napeti ubyva mnohem rychleji nez na 11tce, kde mam 7 let starou baterku pred smrti.
Urcite jsem nenechal nikdy nic zaply, jen nechavam porad v drzaku navigaci... abych si byl jistej, ze ho CAN BUS odpoji.
mne to obcas taky hur startuje.. zvlast po par dnech odstaveni ale napeti vypadalo ok.
NICMENE... ted v patek jsem si baterku odpalil zapomenutym varovnym blikacem.. TOTALNE to vybil a CAN to neodpojil.
Diskutovano s INVELTem... dost mozna ma ten blikac nad baterkou v tomhle pripade PRIORITU.
Jak dlouho ti to blikalo? Ty diody přece nemůžou mít takovej odběr.
cca 20h.. ale pry kvuli tomu motorka "neusla".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vzhledem k tomu, že chci po letošní sezóně přesedlat z dvouvačky vzducháče na LC, tak mne téma závad, dětských nemocí a nedodělků u LC zajímá. Zatím jsem zaregistroval údajné problémy s tuhostí rámu u krku řízení a údajné problémy s kmitáním řídítek při vyšších rychlostech, kvůli kterému se prý standardně začal montovat tlumič řízení. Záměrně píšu slovo údajné, sám s LC nemám žádné zkušenosti. Teď to vybíjení baterky. Začínám být mírně nervózní, a říkám si, jestli s tím LC ještě nepočkat, zejména, když mi dvouvačka šlape jako hodinky...
ted je svolavacka na gufero mezi prevodovkou a kardanem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chtěl jsme hned rychle a koukám že prodejce měl pravdu dětskými nemocemi a doporučil počkat dva roky...a to řekl prodejce v BMW..asi věděl o čem mluví,tak mám ještě vzduch a počkám si..i když LC se mi libí a určo do něj pujdu ale nehce se mi řešit nemoci
http://czunici.ra...
czunik napsal:
chtěl jsme hned rychle a koukám že prodejce měl pravdu dětskými nemocemi a doporučil počkat dva roky...a to řekl prodejce v BMW..asi věděl o čem mluví,tak mám ještě vzduch a počkám si..i když LC se mi libí a určo do něj pujdu ale nehce se mi řešit nemoci
o boze, o boze.
ale ano, poslouchej kazdeho BMW prodejce nekde na vietnamsko-polskem pomezi.. urcite ti poradi dobre.
Aktualne byl jednoznacne hrozne happy, ze ti udal posledni vzduchace
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky na LC mám pár km (18tis) a kromě ohnutého krku, což už je vyřešené výstuhou jsem nezaregistroval jediný problém.
Neměl jsem tlumič řízení, řidítka my nekmitala. Nyní ho mám a rozdíl je jen v off,bláto písek atd...
K 30.3.2014 tuším, že evidovalo BMW 500 000 prodaných normálních LC - ček. Z různých kanálů z BMW není všeobecná poruchovost nových LC modelů na vyšší míře ( dle reportů od garančních servisů do werku BMW), než byla při přechodech na současnou a tolik oblíbenou R 1200 GS.
. Nic méně, závady byly i na nich a závady na nových LC budou též, ale nemyslím si že to budou zásadní vady , které by LC -čka ať normální nebo advíky tlačily dolů co do kvality, což potvrzují jak prodeje tak i čekací lhůty BMW na nové motorky.
Vím o 2 vzducháčích, které byly též zadřené, vím o 1 kusu, který měl hned z výroby špatný rám , a bylo i spousty jiných závad nebyla ale žádná a to ani u LC , která by ukazovala na to, že si tu motorku nemáme kupovat, proto, že by jich bylo stejně špatných další 50.
Alda napsal:
Vidim to stejne jako fero. Ale rozhodne bych rad pomlouval, aby si to nekoupil kazdy
Nicmene kdyby mel nekdo napad nebo vedel o nekom, kdo ma stejny problem jako ja, moc bych to ocenil.
ja bych jako prvni zacal vyndavat tu navi. nebo jsi to uz takhle testoval?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak musím aj ja pridať par veci čo sa stalo na LC u nás na firme. Tak zacnem po zhruba 30 tis km vitecena predná vidla, nedalo sa prepnut dialkove svetlo, vypinac startovania niekolko krat meneny zasekaval sa a nedalo sa nastartovat. Do 30 tisic isiel motor ticho potom som osobne mal dojem ze sa na tej moto vsetko rozhucalo ako aj kardan. predne plexi pravidelne sme vitriasli tie kolicky co ho drzia segerky vipadnu a ked si to clovek nevsimne hned ma plexi volne stalo sa to ix krat. Odporucam brat si kolesa zo spicami nie liate tendencia sa ohnut su moc meke. Mal som sancu to vidiet na vlasne oci .
Na ADV, mám ho cca tři týdny a najeto cca 4000km se začíná rozpadat startovací tlačítko... Asi startuji moc zuřivě. Dle info bmw mechanika, už ho jednomu zákazníkovi měnil... Holt to není Honda... tam se ani po 170tisících ani neošoupalo... Výztuha krku raději namontována předem...
Přece nechcete, aby to vydrželo věčně... to by pak "skláři neměli co žrát..."