Ahoj všem, rád bych se zeptal, jak Vám vodník řadí. Já mám trochu problém u GSA směrem nahoru hlavně s dvojkou, ale i trojkou. Zbytek v pohodě. Dvojka jakoby přes dva i více zubů, trojka to samé. V nižších otáčkách méně často, ale ve vysokých řadit je o uši :-( Mám najeto 1200, takže čekáme v garáži na první servis, ale než tam pojedu, rád bych věděl, jestli jsem jediný. Měl jsem před tím vzduchy 2007 a 2013 (leden) a tam to bylo v pohodě. Ještě dodám, že mi spojka bere skoro až nahoře, to jsem taky u vzduch neměl. Díky!
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
morabo napsal:
Bud v klidu. Casem se to rozradi a spojka je v poho
No už aby to bylo, úplně to píchá u srdce :-) Poptám se v servisu, díky
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
To mi někdo vysvětlete, proč to řazení musí dělat takový kravál. Měl jsem R1200GS 04. Teď jsem zkusil K1300GT a jedničku tam dávám opravdu nerad. Je to ostuda. Na křižovatce, na semaforu. Vždy je to rána, že mi to uši trhá. Teď tady ještě napíšete, že u LC je to ještě horší....
Proč ****? Kamarádům japonci takový rány nedělají!
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
Aldo,ty jsi na japoncích moc nenajezdil,že?Měl jsem DR 650,V-stroma,KLV, ale takové rány při zařazení 1.rychlostního stupně jako u LC jsem nikdy neslyšel.Větší "kladivo" v motoru slyším jen v kamarádově H-D Road Kingu.
.
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
Aldo,ty jsi na japoncích moc nenajezdil,že?Měl jsem DR 650,V-stroma,KLV, ale takové rány při zařazení 1.rychlostního stupně jako u LC jsem nikdy neslyšel.Větší "kladivo" v motoru slyším jen v kamarádově H-D Road Kingu.
Najezdil, ale na jinych. R1, CBR, GSX-R atd. Tam to bylo vzdycky.
Akorat mi rana do retezu nevadila tolik jako rana do kardanu.
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?
Tak me spojka zabira takrka okamzite, az mam po presedlani z 11tky skoro problem se rozjet.
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne.
No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?
Tak me spojka zabira takrka okamzite, az mam po presedlani z 11tky skoro problem se rozjet.
Hmm, díky, nechám poštelovat. Za týden jdu na servis, teď odpočíváme v garáži, bo mám najeto přec 1200, tak pak uvidím, co to řazení udělá.
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic
To už ho dávno mít nebudu
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic
To už ho dávno mít nebudu
tak si polyp prdel a nestezuj si...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic
To už ho dávno mít nebudu
tak si polyp prdel a nestezuj si...
Duchaplný příspěvek. Nějak nevidím nikde žádnou stížnost, jen dotaz... Trápí-li Tě, nereaguj. Čest.
Upravil fireboy dne 24.06.2014 14:14
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Říkám si, jestli to hlučné řazení nesouvisí s tím, že LC už má spojku v olejové lázni a taková spojka na rozdíl od suché nikdy nerozpojí na 100%, ten olej lamely vždycky trochu unáší, i když jsou od sebe. Podobné rány při řazení z 1 na 2 mi dělá XJR1300, pokud řadím ve vyšších otáčkách. Je cítit, jak to jde přes zuby. Už mi to dělá deset let a 90 000 km, ale pořád se mi z toho ježí všechny chlupy, když to slyším. Na GS dvouvačce jsem zatím natočil 8 000 km a tenhle jev nepozoruju, přičítám to té suché spojce. To je má teorie, netvrdím, že správná :-)
hajnrich napsal:
Říkám si, jestli to hlučné řazení nesouvisí s tím, že LC už má spojku v olejové lázni a taková spojka na rozdíl od suché nikdy nerozpojí na 100%, ten olej lamely vždycky trochu unáší, i když jsou od sebe. Podobné rány při řazení z 1 na 2 mi dělá XJR1300, pokud řadím ve vyšších otáčkách. Je cítit, jak to jde přes zuby. Už mi to dělá deset let a 90 000 km, ale pořád se mi z toho ježí všechny chlupy, když to slyším. Na GS dvouvačce jsem zatím natočil 8 000 km a tenhle jev nepozoruju, přičítám to té suché spojce. To je má teorie, netvrdím, že správná :-)
jj mas celkem pravdu.. ale treba osmikilo ma mokrou a radi super.
KAZDOPADNE.. mne se to po case uklidnilo i na LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mam najeto cca 15 tis a řazení jak píšete... 1- křup, 2-křup, 3-křup, 4,5,6 už je relativně pohoda... falešný neutrál zatím ne, tak snad se to časem uklidní... Mam ještě Horneta 900 a tak jen lehce klapne 1, zbytek je perfekt