Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
bob77
#1 
Přidané 07.07.2014 21:49

Příspěvků: 17
Registrace: 07.07.14
Zdravím, chtěl jsem se zeptat-koupil jsem před 3 měsíci R1200 GSA, 2007 - ale začalo mi při přeřazení nebo při prudším přidání/ubrání plynu dost hlasitě cvakat někde v místě, kde je kardan připojený na převodovku...nejsem schopný odlišit, jestli je to z převodovky nebo spíš od kardanu...nemáte někdo zkušenost s tímto problémem? Moc díky !
 
toli
#2 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 07.07.2014 22:02
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Zřejmě ti to začne taky brzo vibrovat a pak v tom cvakne a už nepojedeš nikam. Vytáhl bych kardan a zkontroloval křížky. Wink
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
servisak
#3 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 07.07.2014 22:06
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Nud to a nebo jo to to standartni klepnuti jsk prudcu vrka plynem
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
bob77
#4 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 07.07.2014 22:07

Příspěvků: 17
Registrace: 07.07.14
TOLI napsal:
Zřejmě ti to začne taky brzo vibrovat a pak v tom cvakne a už nepojedeš nikam. Vytáhl bych kardan a zkontroloval křížky. Wink


No před měsícem se mi urval právě jeden kříž na kardanu, tak mi dávali druhý ( ne nový )...chvíli bylo ticho,ale od té doby mám najetých jen tak 800km...tenhle zvuk mi ae přijde jiný a blíž k převodovce...
 
servisak
#5 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 08.07.2014 07:29
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Spis by se tedy chtelo podivat na kardan jestli je ve 100%stavu a jestli jsou obe hridele namazane jestli nejsou suche a proto to nemalti a pomalu a jiste to nelikviduje kardan i hridele
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
MiTy
#6 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 27.07.2014 17:24

Příspěvků: 93
Registrace: 24.05.11
Už jsi ten problém vyřešil ? Mám ten samý problém, kardan jako nový koncový převod taky bez vůle a při jízdě, když zavřu plyn tak to dost klepne v těch místech jak píšeš a při přidání plynu to samý. Drážky mám namazaný.
Upravil MiTy dne 27.07.2014 17:25
 
MiTy
#7 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 28.07.2014 08:21

Příspěvků: 93
Registrace: 24.05.11
Tak nikdo neví kde by mohl být zakopaný pes ? Co dále zkouknout, mám jet dovču a mám obavy abych někde nezůstal viset.
 
hobr
#8 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 28.07.2014 08:32

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
MiTy napsal:
Tak nikdo neví kde by mohl být zakopaný pes ? Co dále zkouknout, mám jet dovču a mám obavy abych někde nezůstal viset.

Prodej to, kup si Japonca a máš po problémech...Grin
Sorry za zasírání.....blushing
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
bob77
#9 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:22

Příspěvků: 17
Registrace: 07.07.14
MiTy napsal:
Tak nikdo neví kde by mohl být zakopaný pes ? Co dále zkouknout, mám jet dovču a mám obavy abych někde nezůstal viset.


Na nic jsem nepřišel, přestal jsem to řešit...at se to třeba rozpadne, krám jeden německej Mad
 
paulik78
#10 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:25
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
Když to dáš na hlavní stojan, zařadíš rychlost, třeba jedničku (při vypnutém motoru) a budeš zadním kolem otáčet dopředu a dozadu od "dorazu do dorazu", bude ti v tom taky cvakat.
Je to ten zvuk?
 
bob77
#11 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:29

Příspěvků: 17
Registrace: 07.07.14
paulik78 napsal:
Když to dáš na hlavní stojan, zařadíš rychlost, třeba jedničku (při vypnutém motoru) a budeš zadním kolem otáčet dopředu a dozadu od "dorazu do dorazu", bude ti v tom taky cvakat.
Je to ten zvuk?


Je to ten zvuk, ale zdá se mi nepřirozeně silnější...
 
paulik78
#12 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:30
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
Odkud to jde? Z převodovky nebo někde od koncového převodu (z hrušky), nebo někde cestou z vidle, ve které vede kardan?
 
bob77
#13 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:34

Příspěvků: 17
Registrace: 07.07.14
paulik78 napsal:
Odkud to jde? Z převodovky nebo někde od koncového převodu (z hrušky), nebo někde cestou z vidle, ve které vede kardan?


Z hrušky to určitě není,nedokážu přesně určit, jestli to jde z převodovky nebo jestli to dělá kardan...ale je to spíš blíž k převodovce...
 
zetor
#14 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:36
Avatar člena


Příspěvků: 9088
Registrace: 09.11.10
Kup si KTMku...ty v kardanu necvaka... Grin
 
paulik78
#15 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:47
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
Když si dřepneš na pravou stranu a hlavu budeš mít asi tak v polovině mezi převodovkou a hruškou, tak to poznáš odkud to jde - z prava /převodovka - z leva / hruška. Můžeš si dát ucho blíž.

Nemáš někoho poblíž se stejnou motorkou, abys to porovnal?

Já si to šel do garáže zkusit. Jsou to rány z převodovky a musím říct, že mě to až zaskočilo, jak je to hlučné. Jsou to jasně kovové rány, jako bych klepal kladívkem o kusu železa. Najeto 77 tisic, ročník 2006.

Myslím že jsou to vůle v zubových spojkách, které jsou mezi jednotlivými rychlostními stupni a musejí tam být, aby se dalo zařadit.
V podstatě je to něco takovéhleho http://666kb.com/...2q82l3.jpg
Je to kov na kov a proto to klape.

Na motorce s kardanem není mezi zadním kolem a převodovkou žádný pružný člen. Takže každé prudké přidání-ubrání se ti odvděčí cvaknutím / klapnutím.
Kdybys měl řetěz, tak ten trochu pruží a v zadním kole jsou obvykle mezi rozetou a nábojem kola gumy. Tam se to trochu utlumí a převodovka nedostane takový ráz.

Zkusil bych to porovnat s jinou motorkou.
Záruku ti na to nedám, ale asi bych to neřešil a zkusil bych se vyvarovat cukání s plynem a přidávat/ubírat plynule.
Upravil paulik78 dne 29.07.2014 21:48
 
toli
#16 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
paulik78 napsal:
Když si dřepneš na pravou stranu a hlavu budeš mít asi tak v polovině mezi převodovkou a hruškou, tak to poznáš odkud to jde - z prava /převodovka - z leva / hruška. Můžeš si dát ucho blíž.

Nemáš někoho poblíž se stejnou motorkou, abys to porovnal?

Já si to šel do garáže zkusit. Jsou to rány z převodovky a musím říct, že mě to až zaskočilo, jak je to hlučné. Jsou to jasně kovové rány, jako bych klepal kladívkem o kusu železa. Najeto 77 tisic, ročník 2006.

Myslím že jsou to vůle v zubových spojkách, které jsou mezi jednotlivými rychlostními stupni a musejí tam být, aby se dalo zařadit.
V podstatě je to něco takovéhleho http://666kb.com/...2q82l3.jpg
Je to kov na kov a proto to klape.

Na motorce s kardanem není mezi zadním kolem a převodovkou žádný pružný člen. Takže každé prudké přidání-ubrání se ti odvděčí cvaknutím / klapnutím.
Kdybys měl řetěz, tak ten trochu pruží a v zadním kole jsou obvykle mezi rozetou a nábojem kola gumy. Tam se to trochu utlumí a převodovka nedostane takový ráz.

Zkusil bych to porovnat s jinou motorkou.
Záruku ti na to nedám, ale asi bych to neřešil a zkusil bych se vyvarovat cukání s plynem a přidávat/ubírat plynule.

Malá oprava , v kardanu je guma tam je to pružný spojení.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
paulik78
#17 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:50
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
TOLI napsal:
paulik78 napsal:
Když si dřepneš na pravou stranu a hlavu budeš mít asi tak v polovině mezi převodovkou a hruškou, tak to poznáš odkud to jde - z prava /převodovka - z leva / hruška. Můžeš si dát ucho blíž.

Nemáš někoho poblíž se stejnou motorkou, abys to porovnal?

Já si to šel do garáže zkusit. Jsou to rány z převodovky a musím říct, že mě to až zaskočilo, jak je to hlučné. Jsou to jasně kovové rány, jako bych klepal kladívkem o kusu železa. Najeto 77 tisic, ročník 2006.

Myslím že jsou to vůle v zubových spojkách, které jsou mezi jednotlivými rychlostními stupni a musejí tam být, aby se dalo zařadit.
V podstatě je to něco takovéhleho http://666kb.com/...2q82l3.jpg
Je to kov na kov a proto to klape.

Na motorce s kardanem není mezi zadním kolem a převodovkou žádný pružný člen. Takže každé prudké přidání-ubrání se ti odvděčí cvaknutím / klapnutím.
Kdybys měl řetěz, tak ten trochu pruží a v zadním kole jsou obvykle mezi rozetou a nábojem kola gumy. Tam se to trochu utlumí a převodovka nedostane takový ráz.

Zkusil bych to porovnat s jinou motorkou.
Záruku ti na to nedám, ale asi bych to neřešil a zkusil bych se vyvarovat cukání s plynem a přidávat/ubírat plynule.

Malá oprava , v kardanu je guma tam je to pružný spojení.


Tušil jsem, že v kardanu je guma.
...to je ta, co se občas někomu protočí, že?

Omlouvám se za nepřesnost a díky za doplnění.
 
toli
#18 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
JJ přesně tak občas se to někomu pootočí.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
servisak
#19 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 21:52
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
V tomhle vlakne se resi zase blbost. Pokud das jednicku a hejbes kolem je to jasny ze to bude mlatit. Vymezuji se vule ve vsech zubovych prevodech. Jeste napis ze to das na hlavni stojan a pri 6 na miste to mlati. Neres picoviny a jezdi.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
paulik78
#20 
Rány při řazení a přídávání/ubírání plynu
Přidané 29.07.2014 22:03
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
servisak napsal:
Neres picoviny a jezdi.
hilarious

bob77: no vidíš a máš to posvěcený!
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 110
Členové on-line: 1
skalda

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 7.99 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI