Při jízdě po rovině se mi zdá, že je mašina nakloněná mírně doleva. Když pustím řidítka, tak okamžitě se naklopí vlevo a mám co dělat, abych to vyvážil tělem. To samé mi kdysi dělalo u Fazera, ale nikdo nevěděl co s tím. Poradí někdo?
Pavle u par kusu ze zacatku produkce nejaky doveda ve fabrice spatne poskladal vnitrnosti v predni vidlici.Jeden kus jsem delal,chovalo se to stejne jak popisuje Massik.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Muz to delat i pneumatika. Zkuz se s nekym domluvit a prohod kola a uvidis.
Kdysi jsem tak reklamoval Octavii, prohodili kola do krize a bylo po problemu.
Drzim palec aby to byka jen takova kravina co jde lehce opravit, protoze delat neco na ramu u nove motorky to nejsou dobre vyhlidky
Carpe diem
Massik napsal:
Je divny, že ji mam uplne novou, ze začátku jsem si toho tolik nevšiml, až teď. ˇA začíná mě to celkem vadit.
zacal bych porovnanim s jinym LC.
jestli jses v usti, tak ja jsem kousek od Zatce.
Upravil hicks dne 19.07.2014 10:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechci strašit, ale takhle se obvykle chová hnutý/nabořený rám nebo hnutý krk řízení. Asi nejezdíš jen s jedním plně naloženým bočním kufrem... Existují servisy, kde ti to umí proměřit laserem. Po zadání typu motorky to pak vyplivne protokol se všemi rozměry a úhly jak jmenovitými včetně tolerancí, tak skutečnými a určí, jestli je to ještě OK, nebo mimo toleranci. Stálo mne to před lety asi dva tisíce a bylo nutné jen sundat budíky a krytky osy zadní kyvky.
hajnrich napsal:
Nechci strašit, ale takhle se obvykle chová hnutý/nabořený rám nebo hnutý krk řízení. Asi nejezdíš jen s jedním plně naloženým bočním kufrem... Existují servisy, kde ti to umí proměřit laserem. Po zadání typu motorky to pak vyplivne protokol se všemi rozměry a úhly jak jmenovitými včetně tolerancí, tak skutečnými a určí, jestli je to ještě OK, nebo mimo toleranci. Stálo mne to před lety asi dva tisíce a bylo nutné jen sundat budíky a krytky osy zadní kyvky.
Vzdyt je to nová motorka. Po vikendu zavolám Servisakovi.
Jinak u Fazera mi také nekde v Praze laserem merili tam a nic nenašli.
Dělá to od koupě motorky, nebo se to začalo projevovat postupně, s počtem najetých km? Třeba je opravdu jen něco blbě smontováno, i když si popravdě neumím představit, co by to bylo. Rám se nehne při banálním pádu, ať už za jízdy, nebo při pádu ze stojánku.Možná u normální motky chybějící pružina v jedné přední šavli... Na gumy bych to neviděl, to spíš kmitají řídítka, motorka se vlní, nebo tak nějak plave. Ale netáhne souvisle na jednu stranu (to dělají auta při nesouměrně sjetých gumách LS/PS). Když jedeš rovně, jsou kola v zákrytu, nebo máš dvoustopé vozidlo (ať jede někdo za tebou a zkusí se kouknout)? Moje první velká motorka Jawa 350 Bizon (víc než 30 let zpátky) měla zkříženou kyvku. Kromě jiného se to projevovalo tím, že na blátě bylo vidět, že zadní kolo nejede úplně ve stopě předního a jedna strana dezénu zadní gumy byla vtlačena do bláta hloubějc, než druhá. Jenže nová motorka? Záhada... Asi bych se opravdu snažil porovnat to s jiným LC, poté reklamovat, nebo zkusit změřit ten rám a reklamovat. Každopádně napiš, co byla příčina. Držím palce.
Začal jsem si to uvědomovat az když jsem nedávno prošel na kouzlo tempomatu. Pustil jsem riditka, ze se protahnu a ejhle jedu vlevo po rovině takže tělem musím doprava, abych to udržel.