Hmmm ten dezen teda mic moc. Taka lepsia turancka...
Teren 40% budu asi prasne suche cesty... Moc sa mi to nepozdava, nepresvedci ma to na zmenu z e07 a e10
ahoj holky a kluci.
vybírám nové pneu a zamlouvají se mi právě conti TKC70
máte s nima někdo zkušenosti? potřebuji gumu převážně na silnici. díky za info
Upravil prtkin dne 19.12.2014 18:15
Včera som nahodil TKC 70, tak uvidíme. Moto nevyzerá tak "drsne" ako s 80 ale prvá jazda
Na druhej strane posledných 40 000 km len 80-ka tak trochu ( pre mňa ) netradične kľudné chovanie moto na ceste. Uvidíme ako to bude s nájazdom km, chovaním na šotoline ( blatu som sa všemožne vyhýbal aj s 80 ) jazdou na mokrej vozovke. Cesta na balkán s off vložkou bude dostatočný test.
Glock-plastik fantastik :-)
nooo, pri pohlade na ten stredovy pas ako na Heidenau Scot to bude asi v off a aj na trave horsie ako klasicka Tourancka (ta tam ma aspom nejake drazky), ale zase vydrzi milion kilometrov :-)
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Velmi výstižný popis "adventure problematiky"
A hlavne tech adventure biku a adventure bikeru
Maiali nel Fango!
Srovnavat to s TKC80 apod je asi nesmysl.
Tady je uz na prvni pohled jasny, ze je to silnicni guma. Hodne pripomina starou Tourancku, akorat ma uprostred plno, aby vydrzela adventure cestu po dalnici do Zadaru.
Ale jako silnicni guma se mi libi. Jsem zvedavej na najezd.
Upravil Alda dne 19.03.2015 07:36
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Popřípadě je ještě řádně podhustí,protože kdyby náhodou vjeli na šotolinu,tak aby to pořádně bralo
Trend dnešní doby je zásadně nepoužívat věci k tomu,k čemu jsou určený a pak je všechno k tomu,k čemu tyhle pneu...
Mr GS přiložený následující obrázek:
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Popřípadě je ještě řádně podhustí,protože kdyby náhodou vjeli na šotolinu,tak aby to pořádně bralo
Trend dnešní doby je zásadně nepoužívat věci k tomu,k čemu jsou určený a pak je všechno k tomu,k čemu tyhle pneu...
Co tak vnimam, tak velky cestovni endura jsou casto vyuzivany k cestovani a motorky urceny do terenu jsou casto pouzivany v terenu. Nevidel bych to tak tragicky.
A urcite bych nikoho nesoudil za to, ze nejezdi s GSA po MX trati nebo necestuje na RMZ250 do Bulharska.
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Popřípadě je ještě řádně podhustí,protože kdyby náhodou vjeli na šotolinu,tak aby to pořádně bralo
Trend dnešní doby je zásadně nepoužívat věci k tomu,k čemu jsou určený a pak je všechno k tomu,k čemu tyhle pneu...
Co tak vnimam, tak velky cestovni endura jsou casto vyuzivany k cestovani a motorky urceny do terenu jsou casto pouzivany v terenu. Nevidel bych to tak tragicky.
A urcite bych nikoho nesoudil za to, ze nejezdi s GSA po MX trati nebo necestuje na RMZ250 do Bulharska.
Já mluvil hlavně o pneu...myslel jsem,že v kontextu s tím,co napsal Ruda a v jakým jsme vlákně,to nebudu muset vysvětlovat
Jestli ti příjde v pořádku,že si někdo nazuje na svoji novou GSA pneumatiky Mitas E 09 a vyrazí po dálnici směr Španělsko,tak se asi neshodneme
Upravil Mr GS dne 19.03.2015 10:44
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak je to jasna silnicni guma, ale preci jen by mohla mit v pidioffiku alespon trosicku zaber proti tem total slickam co se ted zacinaji delat. Takze mne se to jako silnicni guma a moralni nastupce stary Tourancky libi. A na motorce to taky nevypada uplne spatne...
morabo přiložený následující obrázek:
[87.05Kb]
Upravil morabo dne 19.03.2015 12:22
Maiali nel Fango!
Joe napsal:
Ten plný středový pruh je v této době trend. Pneumatika se udělá měkčí a aby se moc rychle nesjížděla na těch stále silnějších "cestovních endurech", tak se udělá střed plný. Ono se vůbec výrobcům pneumatik moc nechce vyrábět pneumatiky typu TKC 80, Mitas E-09 a již neexistující Karoo. Má to jeden prostý důvod. Prd to vydrží a časté reklamace od uživatelů těchto pneumatik kteří chtějí vypadat adventure a jezdí na těch pneumatikách 190 km /h. Samozřejmě je poté reklamují, že těm gumám upadávají špunty.
Popřípadě je ještě řádně podhustí,protože kdyby náhodou vjeli na šotolinu,tak aby to pořádně bralo
Trend dnešní doby je zásadně nepoužívat věci k tomu,k čemu jsou určený a pak je všechno k tomu,k čemu tyhle pneu...
Co tak vnimam, tak velky cestovni endura jsou casto vyuzivany k cestovani a motorky urceny do terenu jsou casto pouzivany v terenu. Nevidel bych to tak tragicky.
A urcite bych nikoho nesoudil za to, ze nejezdi s GSA po MX trati nebo necestuje na RMZ250 do Bulharska.
Nikdo tady netvrdí, že musíš jezdit s GS na MX trati. Moji myšlenkou bylo to, že samotní koncový zákazníci v podstatě věci rozhodli o tom, že se přestali dělat např. Karoo z důvodu který jsem popsal výše. Lepší je pro renomé firmy dělat uni pneu na které nebudou reklamace.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží