Zdar, po půlroce používání veliká spokojenost. Jak už jsem jednou psal, byl to pro mě kompromis, plast se mi nelíbí a na hliník nemám. Taška byla elegantní řešení a její objem 58/80 litrů úplně dostačující. Nevýhoda oproti topcase je, že tašku musíte sundavat a nemůžete jí na motorce nechat, protože nejde zamknout. Cena tašky byla před půlrokem asi 8 000 Kč a malej topcase stál 12 500 Kč. Prostě jsem si vybral Zegatex a vůbec nelituju.
Vlaďas
vladas přiložený následující obrázek:
řekl bych, že to má dvě zásadní nevýhody:
1. zabírají místo pro spolujezdce
2. bezpečnost - nelze zamknout
Obojí třeba pro mne zásadní záležitost. Já i spacáky k motorce zamykám pomocí Packsafeu...
k bodu 1. ano, to jsem nenapsal, ale jezdim sám, tak mi to nevadí a při delší jízdě se můžu opřít. Myslim, že to jde vyřešit, nějakou plotnou a tašku posunout, ale to by byly další peníze.
vladas napsal:
Zdar, po půlroce používání veliká spokojenost. Jak už jsem jednou psal, byl to pro mě kompromis, plast se mi nelíbí a na hliník nemám. Taška byla elegantní řešení a její objem 58/80 litrů úplně dostačující. Nevýhoda oproti topcase je, že tašku musíte sundavat a nemůžete jí na motorce nechat, protože nejde zamknout. Cena tašky byla před půlrokem asi 8 000 Kč a malej topcase stál 12 500 Kč. Prostě jsem si vybral Zegatex a vůbec nelituju.
Vlaďas
vypadá to dobře jen si nejsem jistý tou odolností proti zlodějům, ale dobrý. Další možnost na cesty...
Tak ja mam tasky 2.Muzu tam dat 1 nebo obe.Objem obou pres 100 l.Porizovaci cena obou 1000kc.Pres noc je nechavam na motorce,akorat vyndam drazzi veci.Jedina nevyhoda je min komfortni nalejzani a slejzani z motorky.Jo a zapomel jsem tam nechat dat nepromokavy zipy,tak mam choulostivy veci v igelitu.Ale protece par kapek.A nejlepsi vyhoda je,ze je clovek uzkej a muze klickovat mezi autama.Jo a jeste nevyhoda,vys teziste.
vevis přiložený následující obrázek:
[190.43Kb]
Upravil vevis dne 26.11.2008 23:17
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ono to není z fotek moc vidět ale Zegatex drží tvar i prázdný. Je to taková konstrukce jako tankbagy - ve stěnách jsou plastové díly co to drží. Boční kapsy jsou dělané tak, aby se do toho daly dát 5l kanystry (původně řešení pro superenduro na delší cesty). Uchycení je místo zadního sedátka - stejný mechanismus, má to logicky pevné taky dno. Z těch fotek není vidět že se to dá vytáhnout do jednou takové výšky, takže to má 100l. Máme s tím dva lidi na opravdu hodně daleké cestě (aktuálně v africe) - mají to jako jediné zavazadlo... Ten tvar byl udělaný na přání, autorem je jeden německý fotograf, ikona mezi lidmi u KTM
Ta síť Pacsafe je osvědčená i mezi horolezci, oka jsou malá, ruka se tím prostrčí blbě nebo vůbec. Není to 100% ale stačí to. Ono kufr se taky otevře když se chce, stačí kleště nebo šroubovák, co si budeme nalhávat.. Není to trezor..
Na tech trech prvnich fotkach je ta taska prazdna a v zakladni velikosti (58 l), pak se jen rozepne zip a zvedne se na 80 litru. Ja mam tu tasku Zegatex z vybavy HP2, ta tam dole nema zadny uchyty do plotny, ma hladke dno, takze se da posunou i na sedlo. Tu sit Pacsafe si poridim.
vevis napsal:
Tak ja mam tasky 2.Muzu tam dat 1 nebo obe.Objem obou pres 100 l.Porizovaci cena obou 1000kc.Pres noc je nechavam na motorce,akorat vyndam drazzi veci.Jedina nevyhoda je min komfortni nalejzani a slejzani z motorky.Jo a zapomel jsem tam nechat dat nepromokavy zipy,tak mam choulostivy veci v igelitu.Ale protece par kapek.A nejlepsi vyhoda je,ze je clovek uzkej a muze klickovat mezi autama.Jo a jeste nevyhoda,vys teziste.
Remus511: nerejpej do něj Má to praktický... a hlavně skoro zadarmo.
Tuhle jsme viděli v OBI krásný pytle na trávu, takový vyztužený plast s nějakými provázky zatavenými do látky. Sice barva nic moc ale vydrží to hodně, kapacita obrovská a hlavně - je to za pár korun. Na BMW úplně jak dělaný. To by byla taky možnost... Když se to obalí do pletiva na králíkárnu, je to skoro nedobytný
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Na doplnění tématu - zrovna včera jsem četl nové vydání knížky Chrise Scotta - Adventure Motorcycling. Je to taková specializovaná verze mezi cestovateli populární knížky Sahara Overland.
Píše tam o textilních brašnách, že jsou absolutní zastánci a absolutní odpůrci. Jedni i druzí mají dost radikální názory. On je spíš příznivcem kufrů ale doporučuje textil na nejnáročnější offroad cesty a že pokud to člověk sundává na noc a má to pod dohledem, nikdy s textilem nezažili žádný problém i v těch nejšílenějších afrických zemích ale rozhodně to nedoporučuje třeba do Asie..
Já teda měl rolku bez jakéhokoliv zajištění měsíc v Maroku a motorku jsme nechávali normálně stát někde a šli třeba do města nebo na trh apod - a nikdy ani náznak problému ale jednou mi v noci uřízli celý fototankbag (prakticky prázdný), který jsem nechal na motorce vedle stanu. Tak možná proto mi přijde kov bezpečnější i když to je fakt diskutabilní. Každopádně čím to je věc specializovanější, tím je hůř využitelná pro nějakého zloděje a tím je taky nápadnější kdyby to nesl od motorky apod. A čím víc to vypadá že ukrást to bude problém, tím líp - ta ocelová síť se dá taky snadno přestřihnout ale už to je problém, takže pokud bude mít na výběr - jestli tašku se sítí nebo vedle stojící motorku s rolkou přidělanou gumou, co si vybere?
Správně - vybere si obě