Tak jsem to nevydrzel a dal si dnes ve Stratosu / ze by servisak/ namontovat asistent razeni. Dnes najeto po Praze a mimo ni cca 100 km . Se spojkou jen rozjezdy a nekdy dolu z 2 na 1. Nahoru super , plyn a radito plynule/ na GS/ od 2 tis. otacek vyse. Dolu od trojky nize to nekdy trochu cukne. Asiistent nahoru i dolu radi s meziplynem- je slyset vrknuti plynu. Za me super, nejlepsi pocit je dat plyn a kopat to tam nahoru.
Upravil mtucek dne 20.08.2014 20:35
ja neviem.. podla mna ultrablbost do motoriek typu GS
zabite ma
s prizmurenim oka to pochopim to na supersportoch ze sa niekto to rozhodne dat do serie (pricom 99% ludi to aj tak nikdy nevyuziva z dovodu na ktory to bolo vo svojej podstate vymyslene)
live fast, die young be wild, have fun
Samozřejmě, že to je blbost na GS, ale technicky pěkná hračička a další způsob jak vycucnout ze zákazníka víc peněz
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Ahoj, je patrný nějaký rozdíl ( ve zjemnění ) řazení - hlavně 2. a 3. rychlost s použitím asistenta, který dávkuje meziplyn? Hrubost převodovky při řazení nižších převodů je jediná věc, co mi na GS-u (2014) vadí. Zlepšuje asistent tento neduh?
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Ahoj, je patrný nějaký rozdíl ( ve zjemnění ) řazení - hlavně 2. a 3. rychlost s použitím asistenta, který dávkuje meziplyn? Hrubost převodovky při řazení nižších převodů je jediná věc, co mi na GS-u (2014) vadí. Zlepšuje asistent tento neduh?
Ano , pri nizsich stupnich to radi lepe , protoze do tam da meziplyn.M
raptor napsal:
podla mna ak ma motorka od vyroby "hrubu" prevodovku tak jej nepomoze ani asistent radenia, ....ani svatena voda
ale nech povie tucek
Na Káčku to udělá obrovský rozdíl v hlučnosti. Na GS jsem s tím nejel, ale na RT to byla prostě pecka a naprosto chápu, když si to někdo na svoje GS dodělá. Řadit můžeš pořád normálně, když se to posere pojedeš dál a je to příjemný.
Teoreticky se nema co posrat je to jen snimac tlaku na paku . Jiste ze se muze podelat ale kdyz se posere prevodovka nejedes ani s asistentem razeni
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Nahoru to přestane palit a dolu vrkne plynem.
Ahoj, v který moment si to vrkne plynem?
Proč se ptám? Už delší dobu mi vrtá hlavou, když někdo u motorky řekne, že řadí s meziplynem. Jak se mu to povede, když nemá mezi kvaltama neutrál? Pouze vymáčknutá spojka mu rychlosti hřídelí nesrovná.
Ještě k tomu systému. Vypnutí pálení při řazení nahoru je mi jasné, ale u podřazení by muselo dojít k vypnutí spojky jinak to vrknutí musí s řidičem hodit a jak jsem psal výše, meziplyn bez neutrálu není k ničemu.
A závěrečná otázka. Ty motorky, které jste zkoušeli měly všechny elektronický plyn? Jinak si to samo nevrkne.
Vrknutí plynu, pravda, nesrovná obvodové rychlosti příslušných kol v převodovce, ale po podřazení není nutno tolik roztáčet setrvačné hmoty motoru, stačí přes synchrony roztočit relativně malou hmotu v převodovce, výsledkem čehož je menší přibrzdění po zařazení, tedy plynulejší řazení.
Že ty ještě jezdil s PV3S?
Tam nebyly synchrony, tam si musel alespoň trochu srovnat obvodové rychlosti zubů než se do sebe zakously, jinak by si nezařadit.
A to bez neutrálu opravdu nešlo
Takže, když jsem četl, že meziplyn někomu pomohl k hladšímu zasunutí kol bez drhnutí zubů, tak je to jen jeho zbožné přání nebo placebo efekt.
Hele s těma synchronama v převodovce u motorky si mě překvapil. Dívám se na rozpad převodovky u 1100GS a žádné nevidím.
Znovu k tomu systému. Vypnutí pálení při řazení nahoru je mi jasné, ale u podřazení by muselo dojít k vypnutí spojky jinak to vrknutí musí s řidičem hodit.
Osobně si myslím, že k žádnému vrknutí nedochází ani v jednom směru a jde jen o uprdnutí z výfuku jak to komentoval Sršeň u MV Agusty.
1. Moc nevěřím na automatické hydraulické vypínání spojky.
2. Proč by se nepoužívalo i směrem nahoru?
3. Dvěma lidem se to chová jinak (mtucek a servisak)
4. Bez elektronického plynu to samo nevrkne (toto je pouze faktická poznámka, protože nevím zda ho ty stroje mají či ne)
servisak napsal:
Nahoru to přestane palit a dolu vrkne plynem.
Ahoj, v který moment si to vrkne plynem?
Proč se ptám? Už delší dobu mi vrtá hlavou, když někdo u motorky řekne, že řadí s meziplynem. Jak se mu to povede, když nemá mezi kvaltama neutrál? Pouze vymáčknutá spojka mu rychlosti hřídelí nesrovná.
Ještě k tomu systému. Vypnutí pálení při řazení nahoru je mi jasné, ale u podřazení by muselo dojít k vypnutí spojky jinak to vrknutí musí s řidičem hodit a jak jsem psal výše, meziplyn bez neutrálu není k ničemu.
A závěrečná otázka. Ty motorky, které jste zkoušeli měly všechny elektronický plyn? Jinak si to samo nevrkne.
Tak to jsi asi ještě na motorce nejel. Když vrkneš plynem v pravej čas tak přeřadíš i u vzducháče a jestli chceš tvrdit že ne, zapni to v hlavě zamysli se jak funguje převodovka, u vyplé spojky by se efekt vrknutí úplně vytratil.
Upravil Mira1150 dne 21.08.2014 23:55
servisak napsal:
Nahoru to přestane palit a dolu vrkne plynem.
Ahoj, v který moment si to vrkne plynem?
Proč se ptám? Už delší dobu mi vrtá hlavou, když někdo u motorky řekne, že řadí s meziplynem. Jak se mu to povede, když nemá mezi kvaltama neutrál? Pouze vymáčknutá spojka mu rychlosti hřídelí nesrovná.
takze s vymacknutou spojkou jako nemuzes zvysovat otacky motoru nezavisle na prevodofce? wtf?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rak napsal:
Takže, když jsem četl, že meziplyn někomu pomohl k hladšímu zasunutí kol bez drhnutí zubů, tak je to jen jeho zbožné přání nebo placebo efekt.
vetsi ko.kotinu jsem dlouho necetl.
meziplyn davam a) abych trochu priblizil otacky, protoze prevodovka lip zaradi pri padajicich otackach.
ale jde jen o opravdu minimalni vrknuti... a delam to i v aute.
Upravil hicks dne 21.08.2014 23:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To Mira1150: Pokud máš na mysli situaci, kdy brzdíš motorem a chtěl bys podřadit, tak aby šel vytáhnout kvalt musíš lehce vrknout z důvodu snížení tlaku na zuby, tak to potom jo. Možná je to fakt tak málo, že to s řidičem nic nedělá.
To Hicks: To jako si myslíš, že vymáčkneš spojku a přidáním plynu si rovnáš otáčky v převodovce. Ha Ha. Spojka se tak jmenuje, že něco spojuje, takže motor roztočíš, ale hřídele se ti točí furt stejně. Jediné čeho dosáhneš, že ti míň proklouzne spojka.
Zkuste si přečíst třeba toto: http://moto.cikus...pojky.html
Třeba to opět někdo označí za ko.kotinu, ale to už je mi fakt jedno.