Chcel by som sa vam predstavit. Volam sa Jano a ako uz asi tusíte pochadzam zo Slovenska. Uz od 29.7.2014 som majitelom BMW F800GS rv. 2011. Moja prva a este aj terajsia moto je Honda XR600R. Moto som dotiahol z PL, ma 12 000 km. Viete mi niekto zo skusenych poradit co sa mi oplati este kupit pripadne co upravit. Uzivatel siso mi poradil padaky sw-mototech, za co mu dakujem a uz aj hladam odkial ich objednam. Kryt motora si planujem spravit sam. Planujem casom este kupit predne plexi kedze mam to originalne nizke a uz som zisti ze to moc fuka . Vopred dakujem za akekolvek rady a postrehy. Dufam ze aj ja budem moct niekedy pomoct niekomu z vas.
PS: Dnes som si vsimol ked som sa hral z moto ze pri vypnutom motore kedy bol kluc v tej "startovacej" polohe som skusal smerovky a zistil som ze smerovky blikali spravne ale na budikoch mi vobec nic neukazalo(nesignalizovalo) ze blikaju. Samozrejme pri nastartovanom motore krasne ukazovali ze blikaju. Chapem to spravne ze pri vypnutom motore mi nebude moto ukazovat okrem signalizacie abs a casu a zaradenej rychlosti nic ine ?
janci přiložený následující obrázek:
Nazdar Janci, skadiaľ trochu presnejšie? Ináč fakt pekná!
Rozšírenie bočného stojana medzi prvými, takto ju mimo asfaltu položíš.
Padáky radšej niečo iné ako sw, napr. masívnejšie Hepco and Becker alebo čierne od touratech-u.
Proti vetru pokiaľ nemáš 180+ cm, tak možno na začiatok stačí aj dobrý nastaviteľný deflektor, nedávno som kupoval x-creen.
Pekna super barva at slouzi, co se tyka plexi je to laborovani ja vyzkousel asi 8 druhu Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
opravdu to chce zkouset mam ted Desierto a neni to taky na 100% , ale vypada ze vsech nejlip na motorce takze si ho chvilku jeste necham Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jeden znamy ma na svojej 800-ke ten Desierto, a musim povedat ze mne sa moc nepaci. Ved proti gustu ziaden disputat. Z tych vsetkych testovanych sa ti zatial videl ktory najlepsi ?
kazdy ma svoje vyhody c i nevyhody nejde jednoznacne ric co je nejlepsi muj subjektivni dojem je zatim nej Desierto, ale jen proto ze jsme ho mel za uplne jinou cenu jak za 14tis
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já si taky myslím, že padáky radši jiné než SW. Já mám od Holana i držáky kufrů, které pěkně chrání zadek. Pokud pojedeš do terénu určitě budeš brzy měnit řadičku za sklápěcí, protože tu origo budeš po každým položení páčit do původního tvaru. Teď po výletu, kde jsem jezdil čtyři dny ve stoje budu pořizovat i zvýšitelný brzdový pedál. Rozšíření stojánku určitě pochválíš. Nejdřív jsem si myslel, že plexi a sedlo budu měnit taky, ale nějak jsem si zvyknul (měřím 175) Až budeš dělat kryt motoru, udělej ho dobře a velký. Když pak jedeš v terénu rychleji a mlátí ti každou chvíli šutr jako pěst do spodku motorky musí plnit svou funkci na 100%
Záleží jestli chceš jezdit více off, nebo on a jakou disponuješ výškou. Vím že dokud to máš krásné tak se ti s tím moc padat nabude chtít, ale jestli jsi měl xrko tak stejně v terénu skončíš a pak ti vysoký štít bude vadit. Padáky a sklopná řadička jsou téměř nutné a to i na asfalt. Pak je dobré nastavitelné páčky spojky a brzdy, ty origo alespoň pro mne byly děs. pokud měříš méně než 175 není špatné snížené sedlo. No a nejdůležitější je pneu. Nic univerzálního neexistuje, musíš se rozhodnout kterým směrem půjdeš.
Ciste off jazdit na tom asi nebudem, precalen ma to 200 kg a v tazkom terene je ta xr-ra na nezaplatenie, Skor taka sotolina a prasne cesty. Vysku mam 180cm. A ano tie sklapatelne packy su super vec. Inac ako je to s odrazkami na prednej vydle ? Pytam sa lebo jedneho znameho nepustili cez STK lebo nemal na prednych teleskopoch oranzove odrazky. Ja na 8-stovke tiez to nemam a co som si vsimol fotky/videa na nete tak niekto to ma niekto nie. Je to povinna vybava alebo nie je ?
Upravil janci dne 03.09.2014 10:02
kámoš na čopru (honda vtx 1300 měl na vidlicích odrazka červená z USA a na STK mu řekli ... dát oranžová nebo sundat ... já je neměl ani na TA ani na 1150gs a na STK vždy v pohodě. dneska na 1200gs tam mám nalepený reflexní oranžový samolepky, ale to je kvůli sobě a bezpečnosti ...
(ch)stepan
schrek napsal:
neni to povinyn pokud to ta motorka nema z vyroby tak to vubec neres, ja tam mam kvuli sve bezpecnosti mamotany takovy zluty reflex pasky
... tak na 8kile se mi Desierto fakt líbí na 12ce už moc né ...
moc pěkná Schreku ...
(ch)stepan
Schreku fakt je velmi pekna Prosi ta, ake su to padacie ramy(aka znacka) ? Inac nasiel som predajcu http://www.grave.cz/ ceny su fakt nizke, myslite ze aj ta kvalita bude nizka ?
Upravil janci dne 03.09.2014 10:48
Janci ja tyhle padaky doporucuju kazdymu , jelikoz jsou ozkouseny ze vydrzi padani vseho druhu. Nejvetsi pad ustali v turecku pri 100km/h si kolega lehnula na dalnici na oleji motorka klouzala dost dlouho a padaky vydrzely neohlyse a pobraly vse
Jinak jsou to padaky firmy RDMOTO ceska firma z dlouholetou tradici
muzes je koupit treba bud primo u nich www.rdmoto.cz nebo je prodavaji i kluci z www.motech.cz tam sem je kupoval i pro kamarady nekolikrat, sice je nemaji na strankach, ale objednaji ti je a poslou
Upravil schrek dne 03.09.2014 10:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Raptor diky , je to original 30´th edice nechtel jsem zadnou jinou, jeste musim doladit snizene sedlo v origo cervene barve
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček