Ahoj,
o vikendu jsem se svezl na obyc silnicni verzi, ale nadchl me motor a stroj celkove.
Chtel bych znat nazory ostatnich, proc jo a proc ne. Velice vazne o nem premyslim
Ano ocekavam ze zrovna tady se na me sesypete ze BMW je nejlepsi a ano doted jsem o nicem jinem nez BMW neuvazoval, ale nejsem fanatik a chtel bych abychom vedli rozumnou debatu a ne jen, ze je na ho*no.
Mate nekdo blizsi info o beznych zavadach atd.?
Osobně bych šel spíš do toho Triumpha než do osmikila od BMW. Kamarád po něm kouká už dlouho a já bych se na tom taky rád svezl. Otázkou je kde to servisovat, kde kupovat doplňky atd. V tom je asi BMW flexibilnější, minimálně díky pohybu na tomto fóru a kontaktům.
Jo, to je dobra poznamka! To by me stvalo asi nejvic, servisaka se me rozhodne menit nechce Dal bych tomu cas, vznikaji fora, obchodni sit se rozsiri, doplnky na netu atd...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
A já jsem se na tom svezl, a to i na šotolině. Má to kamarád, se kterým jsme jeli šotolinové alpy vloni. Vzhled je věcí názoru, zrovna tak i zvuk. Mě třeba moc nesedí zvukový projev tříválce, a nutné spojkování při rozjezdech, dané dlouhým převodem jedničky. Pak mi trochu překáželo nevypínatelné ABS, ale pozor, se štěrkem si narozdíl od ABS II (R11X0) na BMW překvapivě dobře poradí, pracuje na mnohem vyšší frekvenci. Jinak se mi na tom líbí sedačka řidiče, která je pro mě pohodlnější, než na F800GS, a líbí se mi ovladatelnost na šotolině, která je prostě dobrá. Přímé srovnání na šotolině proti R11X0GS byl samozřejmě naprosto propastný rozdíl ve prospěch Triumphu. S F800GS jsem neměl jízdu na šotolině možnost poznat. Jinak zpracování motorky se mi líbí. Kamarád si na nutnost servisních zásahů rozhodně nestěžuje. Viděl jsem motorku v polorozebraném stavu, když se dělaly ventilové vůle, a fakt se mi to líbilo, dělá se na tom dobře. Proti osmikilu to "prý" má lehce vyšší spotřebu.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Za mě:
F800GS
- lepší spotřeba
- lepší na delší vzdálenosti
- a po několika úpravach si myslím, že se hodí do terénu víc než XC
Tiger
- sportovnější, výkonější
- super na kratší vzdálenosti
Tiger strašně "topí", v létě to může být trochu otrava
ABS se pry da vypnout v menu pocitace na pristrojovce jsem se docetl. Jo a ta rychlost, resp. prevod jednicky me zajima, mam 1150 s dlouhou jednickou a obcas musim dost spojkovat, pocitam te Tiger na tom bude obdobne, neli hur.
Kolik ma na tom kamos najety? Nejaky zasadni problem?
Jeste k te spotrebe, na ADV rideru psali ze kdyz to drzis do 5tis RPM (cca 10km/h) tak se da jet s az o litr mensi spotrebou nez kdyz to drzis lehce nad 110km/h a 6tis. RPM. Zajimavy.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
A co takhle BMW F800GS Adventure ! :-) Sice má pár kilo navíc, ale je pohodlnější :-).. dlouhý dojezd.. atp atp :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Kamarád prodal 800gs a koupil Triumpha800xc, letos jsme spolu byli v RO a uchcáv.l blahem...pokud chceš, pošlu kontakt a poptáš se konkrétně R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
O je, tady jsem nekomu nasadil o vikendu brouka do hlavy
Sice mam silnicni verzi Tigera ale asi takhle:
- Autorizovane servisy jsou Praha, Brno, Hradec Kralove a Olomouc. Neautorizovane asi kdekoliv.
- Nakup doplnku neni problem. Budto originalnich primo u dealera nebo SW-Motech, Touratech apod. delaji stejne doplnky jako pro BMW F800
- Motorka topi asi tak jako ostatni motorky. Pokud jedes v moto hadrech tak do 30stupnu je to v pohode a nic necitis. V kratasech jizdu nedoporucuji.
- ABS je vypinatelne. Sice se to dela docela zdlouhave, ale jde to. Neni to jako na BMW jednim tlacitkem. Na druhou stranu ABS funguje velmi dobre a ani v terenu ABS nevypinam.
- Jednicka a rychlostni prevody jsou delsi nez na BMW. Pokud nekdo jezdi vetsinou teren a nebude mu vyhovovat delsi jednicka, neni problem zmenit sekundarni prevod.
- Spotreba se pohybuje od 4l do 7l podle stylu jizdy.
- Sedlo na Triumphu je velmi pohodlne, urcite pohodlnejsi nez orig. BMW F800GS
Mam na nem najeto pres 15tis. km on i off a zatim bez problemu. Pokud vas cokoliv zajima, jsem k dispozici
xHackerM napsal:
Osobně bych šel spíš do toho Triumpha než do osmikila od BMW. Kamarád po něm kouká už dlouho a já bych se na tom taky rád svezl. Otázkou je kde to servisovat, kde kupovat doplňky atd. V tom je asi BMW flexibilnější, minimálně díky pohybu na tomto fóru a kontaktům.
No zrovna pro nás na západě čech je nejbližší servis v Chamu a je tam i člověk z Domažlic,kterej je i velmi vstřícnej ohledně slev na nových motorkách. Vždy když s e tam stavíme ,tak super pokecáme.Mají zastoupení Yamaha,Ktm,Triumph.Jinak já jsem se svez na 800ce a to mě vůbec nenadchlo.V Gapa jsem jezdil i na 800adv a to se chová o poznání líp a má to lepší průběh motoru.Ta by se mi i líbila,ale ta cena je maskakr.Triumpha bych chtěl vyzkoušet a věřím tomu,že bude dost dobrej.
Mě se ta motorka vzhledově líbí ale s F800GS bych to nesrovnával.
Doporučuji vygooglovat někde video na youtube - bylo to tuším pod názvem test triumph tiger 800 enduroškola nebo tak nějak. Možná to byla smůla a teď už to tak není ale ta motorka chcípala v každé pomalé zatáčce ve větším náklonu, protože tam je nějaké čidlo v řídící jednotce, které zastaví motor, když se motorka nakloní víc, než si konstruktéři mysleli, že by se naklánět měla. Výsledek - pád.
TomasTT napsal:
Mě se ta motorka vzhledově líbí ale s F800GS bych to nesrovnával.
Doporučuji vygooglovat někde video na youtube - bylo to tuším pod názvem test triumph tiger 800 enduroškola nebo tak nějak. Možná to byla smůla a teď už to tak není ale ta motorka chcípala v každé pomalé zatáčce ve větším náklonu, protože tam je nějaké čidlo v řídící jednotce, které zastaví motor, když se motorka nakloní víc, než si konstruktéři mysleli, že by se naklánět měla. Výsledek - pád.
Tak cerne bych to nevidel. Me bezela asi jeste 10sekund zatim co lezela na boku
Spis si myslim ze je spatne neco nekde jinde, dyt je plno videi kde Tiger jezdi offroad a nikde ani na zahranicnich forech neni o chcipani v naklonu nic...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Melizoy napsal:
Pak mi trochu překáželo nevypínatelné ABS, ale pozor, se štěrkem si narozdíl od ABS II (R11X0) na BMW překvapivě dobře poradí, pracuje na mnohem vyšší frekvenci.
Já jsem se v GaPa svezl na 800GSA na off trati.Celou dobu jsem si myslel,že mám ABS vypnutý,protože jsem zadní kolo tahal z kopce po smyku i několik metrů a až po ukončení jízdy jsem zjistil,že jsem vypnul jenom ASC(jak to nemám,tak na to nejsem zvyklej ) Takže mě to celkem mile překvapilo.Myslím,že krom nějakých fakt extrémů,se to ABS už v terénu ani vypínat nemusí a není třeba z toho mít strach,jako na boxerech.
Jinak pro Vojtu:
Hlavně,než se rozhodneš pro změnu,tak si to pořádně projeď a to ve všech režimech,jak seš zvyklej jezdit teď(dlouhý trasy,off atd.) Mě se např to osmikilo docela zamlouvá,ale zjistil jsem,že s tím nemůžu jezdit delší trasy ve stupačkách,protože mě výlisek na boku nádrže tlačí přesně mezi kolenní kloub z boku takže po pár hodinách v offroadu bych byl na odpis.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Spis si myslim ze je spatne neco nekde jinde, dyt je plno videi kde Tiger jezdi offroad a nikde ani na zahranicnich forech neni o chcipani v naklonu nic...
tam jsem byl osobně a co si pamatuju, tak nešlo o chcípání motoru, ale o malej rejd....
Pink Floyd - Coming Back To Life