Nevím jestli je to dobře,nebo špatně. Ale každopádně BMW přijde zase o jednu zvláštnost. Na kterou jsem si během chvily zvykl a už bych nemněnil. Přijde mi přirozenější,že když jedu doleva,tak blikám vlevo a naopak.
[img][/img] http://www.icmn.c...zace-u-BMW
BIGR přiložený následující obrázek:
[19.45Kb]
Upravil BIGR dne 11.10.2008 19:31
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
No to asi zas nejakej ing.vymyslel,ze se usetri,ono mit misto 2x blikac +1 vypinac blinkru jen jeden cudlik vyjde levnejc......
Osobne si myslim,ze jednou bude GS treba i bez kardanu s retezem,otazka je jestli to bude dobre,nebo spatne.
To je hnus velebnosti! *pissed*
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
zajimave, no kazdopadne pokud nebudou stahovat motorky z obehu a menit jim to, tak se me to netyka - jeste ze. no zkuste s timto bazmekem pustit vystrazny? (ale teda priznavam, ze 1150 uz to ma na riditku, to na mym traktoru je to utopeny na palubce)
Na tuhle "vyjimecnost" jsem si zvykl tak, ze nemam absolutne zadnej problem a vyhovuje mi to, ale priznavam, ze zpet k "normalu" by se mi urcite vracelo vyrazne rychlejs.
Takze proc to nedelat tak, jako se to osvedcilo naprosto vsem ostatnim
Tož to mě to sere....já to mám rád tak jak to je teď.....
Právě ta vyjímečnost se mi líbila. A přijde mi to i pohodlné mít na každé straně jeden přepínač...
Upravil Pivos dne 12.10.2008 10:38
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Specialni BMW system zapinani blinkru je vyborny, zejmena jednoduchym zapnutim varovnych blikacu (tj. vsech...). Ale vypinani je uplne naprd - aspon moje prava ruka se na plynove rukojeti pohybuje, takze ne vzdy je vypinani pohodlne dosazitelne. Proste to vypinani ma byt na leve.
Musim rict, ze se mi na BMW styl blinkru zvykalo dobre - kdyz jsem projizdel prvni krizovatku, tak jsem nezablikal - hledal jsem packu jinde. No a kdyz jsem po 150km presedl zpet na sve male GS (s klasickymi blinkry), tak jsem potom na prvni krizovatce taky nezablikal, protoze jsem si na BMW styl uz zvykl :-)
Rekl bych, ze otazka zavedeni klasickeho zapinani blinkru neni ani tak otazka usetreni penez, ale spis toho, ze se BMW systemu nekteri potencialni zakaznici boji tak, ze je odradi od nakupu moto BMW.
Tak tohle je vic nez skoda.
S ovladanim blinkru jsem nemel sebemensi problem, spis naopak dost mi vyhovovalo.
Nastesti se jen tak hned nechystam menit moto, takze v dobe kdy se k tomu budu chystat bude vse jinak, treba zase 2+1 tlacitka
novalis napsal:
zrovna si zvykám a pravda je, že mě to nějak ,moc nejde ......ale ta myšlenka není úplně špatná, akorát levý palec je nějak moc vytěžovanej
Jak to? To pořád troubíš? Většina začínajících si spíš stěžuje na přetíženej pravej palec.
Musím říct,že jde opravdu jen o zvyk. A navíc když blinkry nevypnete,tak se sami stejně vypnou tak na co si stěžovat?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
dtto ako Bystricke>> konecne dostali rozum, len skoda, ze uz mam 2 mesiace 800ku, k radovemu dvojvalcu a retazy by tento detail fakt sekol ako krok dopredu
Hele na tom obrazku je to prepinani vlevo.A neni to normalne vpravo?Ja uz si to teda vubec nepamatuju,protoze jsem si zvyk fakt rychle.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No jestli to fakt s tímhle hajzlem škaredým myslí vážně, tak to je hodně smutní
a BMW nebylo se spínačem na každém řídítku samo - HD to má taky tak (min na modelu softail) je vypíná se bud samo, nebo tím samým tlačítkem - takže stačí 2..čím zapnu, tím samým i vypnu nebo to nechám tak..stejdně to blikne v průměru tak 5x - množná ještě lepší řešení než 2+1