Caute,
Ktore gumy do terenu mi odporucite z tychto troch? alebo mate skusenosti. Rozmer 170/60 R17, 120/70 R19
Metzeler KAROO 3
Continental TKC 80 Twinduro
alebo
Pirelli Scorpion Rally
Metzeler KAROO 3 vyzera mat celkom dobry test co som cital, ale ci to tak aj je v skutocnosti Smile
ja mam s K3 dobre zkusenosti. Jezdim druhy zadek (mam na nich okolo 8tis.) a zadne extremni klouzani na silnici sem zatim nepozoroval - v desti jsem toho najel taky dost. Jedine minus je vetsi hlucnost okolo 50 - 80km/h, ale na LCcku aspon pak neni tolik slyset cvakani motoru ;-)
petr
R1200GS LC '13
Marooss napsal:
Caute,
Ktore gumy do terenu mi odporucite z tychto troch? alebo mate skusenosti. Rozmer 170/60 R17, 120/70 R19
Metzeler KAROO 3
Continental TKC 80 Twinduro
alebo
Pirelli Scorpion Rally
Metzeler KAROO 3 vyzera mat celkom dobry test co som cital, ale ci to tak aj je v skutocnosti Smile
U těch pirelli si nejsem jist, jestli je už dělají ve tvém rozměru. Na staré GS už jo.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Nejlip vypada zatim v tom salamorozmeru Anakee wild. Ale maji nejaky problemy s nabehem vyroby, rekl bych. Jinak uz neni nic nez K3 a TKC80... Coz ani jedno nejsou opravdovy off gumy. Ojety budou v terenu lip fungovat tkccka. Jinak K3 ma lepsi samocisteni od bahna, ale horsi bocni vedeni nez tkc. Zalezi co vic potrebujes. A nebo to preplet na uzsi rafek
Maiali nel Fango!
Renek napsal:
Karoo 3 velké zklamání, po najetí cca 7000 se s tou gumou na mokré silnici nedalo skoro jet. Vyzkoušeno ve španělsku, V malaga jsem musel přezouvat.
A kdy jsi ji kupoval? Hned na zacatku, co je zacali delat? Resp. nevis DOT? Slysel jsem to hodnekrat a mel jsem z toho taky obavy, ale ty co jsem mel letos v lete jsem a ojel je uplne na doraz, tak se u nich zadny klouzani se nedostavilo... Treba zmenili smes...
Maiali nel Fango!
to morabo : Já jem měl na DOHC. Myslím že jsme se o nich spolu bavili, bral jsem je na doporučení i jiných. Přezouval jsem letos na jaře, dot už fakt nevim. Ve španělech v horách byly mokré cesty a na té gumě se nedalo. Zadek ustřeloval, posraný jsem to nějak dojel a měnil. Ironii osudu je, žej sem shaněl gumy po celém městě a v BMW mi direktor řek že bude do dvou dnů ať si počkám, pak si mně naštěstí vzal stranovu jeho podřízen, řek, že šef je k...t a dal mi kontakt. V doporučeném pneuservisu se mně ujala nádherná španělka, Ta bohužel neuměla anglicky, já zas španělsky taky ne, utvrdila mně posunky že mi seženou tu samou gumu. 'Cekal jsem jejich 5 min ( 2 hodky ). když jsem přišel k motce a uviděl misto Karoo 3 ostrou karoo tak jsem myslel že mně porazí.
Upravil Renek dne 24.10.2014 14:54
Já měl minulý rok v gruzii na tvé doporučení vzadu MItas 10, ta guma vydržela přes 14 tkm, držela i na mokru, ještě jsem se někde na podzim pohonil po asfaltu s R1. Nejsem žádný ofrouďák, víceměně jsem tu karoo 3 chtěl protože spím často na divočáka a ono někdy odněkud vyjet je třeba problém, tak proto jsem ( snad spíš pro můj pocit ) volil ty Koroo3. Předek je v poho ale ten zadek bly po 7000 na poslední třetině a nedalo se na tom jet.
Upravil Renek dne 24.10.2014 14:36
Za mňa TKC80 zatiaľ +. Na off s mojimi vedomosťami zatiaľ stačí, na suchom asfalte naložení aj s ľadvinkou po stupačky, akurát ma prekvapila predlžená brzdná dráha na asfalte s ABS, ale pred tým som skúsenosti s drapákmi nemal.
Renek napsal:
Já měl minulý rok v gruzii na tvé doporučení vzadu MItas 10, ta guma vydržela přes 14 tkm, držela i na mokru, ještě jsem se někde na podzim pohonil po asfaltu s R1. Nejsem žádný ofrouďák, víceměně jsem tu karoo 3 chtěl protože spím často na divočáka a ono někdy odněkud vyjet je třeba problém, tak proto jsem ( snad spíš pro můj pocit ) volil ty Koroo3. Předek je v poho ale ten zadek bly po 7000 na poslední třetině a nedalo se na tom jet.
No na Mitas E-10 najet 14 tis.bych chtěl vidět,já dal na nich Rumunsko+něco kolem komína cca do 5 tis.a zadní byla hin.
Renek napsal:
Já měl minulý rok v gruzii na tvé doporučení vzadu MItas 10, ta guma vydržela přes 14 tkm, držela i na mokru, ještě jsem se někde na podzim pohonil po asfaltu s R1. Nejsem žádný ofrouďák, víceměně jsem tu karoo 3 chtěl protože spím často na divočáka a ono někdy odněkud vyjet je třeba problém, tak proto jsem ( snad spíš pro můj pocit ) volil ty Koroo3. Předek je v poho ale ten zadek bly po 7000 na poslední třetině a nedalo se na tom jet.
No na Mitas E-10 najet 14 tis.bych chtěl vidět,já dal na nich Rumunsko+něco kolem komína cca do 5 tis.a zadní byla hin.
Z toho si nic nedělej, já mám momentálně cca 2700 a jestli dají 5000 tak se jim pokloním
To marda a Paul: Chlapi sorry za blame, spletl jsem se, byly to Mitas 07. Upss. Přikládám fotky co mám na rajčetí, je tam ten vzorek na některých fotkách vidět, jak ta guma v průběhu cesty vypadala si pak můžete domyslet. Vepředu jsem měl TKCčko, vzadu tu 07, odjel jsem s tím turecko gruzii armenii, a pak ještě balkán na podzim. Ty gumy na asfaltu oproti te Karoo 3 držely i po 14 tis. Ta karoo 3 byla na zabití. Takovou gumu jsem ještě neměl, pro mně fakt zklamání.
Paul napsal:
Po 7000km buď rád, že jsi nejel po plátně..
Servat pneu na prostředku na plátno a přitom mít na krajích ještě chlupy umí každej de.bil...dejte mě 07ky a do 5tis km to zvládnu taky.Stačí jezdit,jak průměrnej motorkář a co ztratím v zatáčkách ve strachu,že z toho v náklonu spadnu,dohánět na rovinkách a při rozjezdech na semaforech po zadním.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA