Od jara si užívám ježdění na 1200GSA. Celou dobu mi vrtalo v hlavě, co si v zatáčce škrtne o asfalt dřív jestli bota nebo padák. Jak čas plynul škrtla si první bota a já furt nevěděl kolik místa zbývá k padáku. Minulý týden přišli končně fotky z Mostu a odpověď je jasná. Od boto k padáku je místa celkem dost.
no, ja uz nekdy musim vypadat jako magor, protoze v levotocivych (ty mi narozdil od pravych jdou) uz nekdy musim zdvihat nohu ze stupacky. chudaka infinity mam pekne na kraji zbrousenou, navic od zubatych stupacek mam na leve podrazce pekne vydlabanou diru. asi budu muset dat na stupacky zpatky gumu. doufam, ze se da koupit jenom leva bota jako nahradni!
ja teda nevim, ale možná bych ve větším náklonu radši dával byť na enduru špičku na stupačku, už jsem viděl jak může tenhl estyl dopadnout a nic moc....
Maiali nel Fango!
Zalezi jestli si tou nohou skrtnout chcete nebo ne.Kdyz ji z ty stupacky mas povystrcenou tak je to hned,ale pokud ji pak zastrcis,co to jde tak uz to tak jednoduchy neni.V serpentinach do kopce to je hned,ale jit na stupacku v dlouhy tahly zatacce tak jednoduchy neni.A 650 ta skrta fsude a vsim.Si nekdy pomer s jinou motorkou jak ma ty stupacky nizko.A kdyz jedes ve dvou tak stojankem skrta pri rychlejsi jizde na kazdym hrbolu.Ani nemusis zatacet.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Když jsem ješte míval R1150GS tak jsem měl obroušené oba plastové kryty válců. Stupačky jdou snadno, ale já měl i pedál brzdy a řadičku . A to jsem nejezdil po okruhu. V AuTecu na mě vejrali jako když jsem z marzu Prej jestli made in "flexa" . Ale znáte to, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až.......
Upravil Remus511 dne 16.10.2008 09:29
to Marek: to spíš nejlepší je ho v zatáčkách dojet a držet se ho, když vidíš ten vyděšený výraz ve zpětném zrcátku, jak se za ním ženě "skříň" velikosti GéeSa a on se marně snaží ujet......na rovince jej necháš ujet a v serii dalších zatáček opět za ním.....trochu psychoteroru
to Vjetrnik: no a to je to co člověk zjisti buď od někoho kdo si už škrt nebo z fotky. Fotilo se v čevenci a na GSu jsem měl odjeto nic moc km. Z toho ta nejistota. Co se škrtnutí botou týče máš pravdu. Jen to schovávání mých 47 bot mě moc nebaví. ale to nevadí 99% času jedu tak aby byla rezerva na úhyb a to se škrtajícím stojanem fakt není. Na mezi úkluzu fakt jen okruh. Prostě mám rád pocit že jízda je pod kontrolou a to dává jasný limit. Ted jsem přezul na zimní t.j. špunty a ejhle zase si zvykám že brzdit je potřeba o trochu dřív neb se na přední E09 GSo při brždění trochu vlní.
to Vlada: na broušení špiček jsem zvyklý si dávat pozor se silniční motorky, před lety na okruhu mne to taky dost vyděsilo, takže jsem prostě v zatáčkách být více na špičkách...dlouho jsem si říkal, že limit náklonu GéeSa je obrovský, taky jej mám pár měsíců, jezdíme většinou silnici, podvozek máme přitvrzený silničně a nakonce jsme stejně tuhle ubrousili stojan...ale potom jsem musel chvíli motorku prohlížet, než jsem zjistil, čím škrtáme...takže první jde stojan, potom padáky a až potom stupačky - mluvím o GS 1200 Adventure
Kdybych nezvedal nohy tak potrebuju tak dvoje boty do mesice.
Padak uz jsem mel na asfaltu taky parkrat, vzdycky se leknu jaxvina
Joo skola z plastovych zmrzlin je znat, Tourancky drzej jak prase!
Panove co jsem tak zaslechl do lidi jezdici na trosku jinych typech masin, tak nohy se za stupacky nemaji zvedat, ale chodidlo se ma posunout a stat na spicce ...kdyz uz si teda pletete GS s GSXR
BMW R1150GS MY02
Jasně že se nemaj nohy zvedat, na zmrzlině buď nohu přitáhneš těsně k rámu a nebo ještě lépe, dáš střed chodidla na konec pevný stupačky. Pak se lépe přesedá-vysedá kolenem, přesedáš si lépe, a motorka se řídí nohami s váhou přenesenou do stupaček. Nojo, ale ty silniční boty jsou podstatně užší, než -li třeba moje infinity. Ty sou dole široký a placatý jak sněžnice, tak pořád překukujou ven.A na špičku stupačky je nemá smysl dávat, protože vysedávat a cpát koleno z gsa není nutné. I tak je to v zatáćkách stejné rychlé , ne -li rychlejší ,než vyvěšenci z kelímkú. Jednodušší je dle mě, lehce přizvednout nohu cca 2-3cm nad stupačku , když hrozí opravdu velký náklon. Sice to není vědecký a určitě technicky správně, ale funguje to
Upravil W dne 16.10.2008 16:27