Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Co škrtne dřív.
vlada-adv
#1 
Přidané 15.10.2008 22:36
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Od jara si užívám ježdění na 1200GSA. Celou dobu mi vrtalo v hlavě, co si v zatáčce škrtne o asfalt dřív jestli bota nebo padák. Jak čas plynul škrtla si první bota a já furt nevěděl kolik místa zbývá k padáku. Minulý týden přišli končně fotky z Mostu a odpověď je jasná. Od boto k padáku je místa celkem dost.

viz foto
vlada-adv přiložený následující obrázek:


[71.16Kb]
 
vlada-adv
#2 
Co škrtne dřív.
Přidané 15.10.2008 22:38
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
no pravda jde to i jinak ale to není muj šálek kávy
vlada-adv přiložený následující obrázek:


[68.55Kb]
 
bystricke
#3 
Co škrtne dřív.
Přidané 15.10.2008 23:04
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
taky sem zkoušel,co škrtne dřív a tak sem to dlouho tahal k zemi až sem proškrtal díru na gatích v zadní části,kde je úplný hounoannoy
 
www.begr.cz
Thomasson
#4 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 00:17
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
No, to já mnohdy škrtnu dřív bočním stojánkem, tedy v levotočivých zatáčkách Grin
 
Peacemaker
#5 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 00:58
Avatar člena


Příspěvků: 1360
Registrace: 25.05.07
no, ja uz nekdy musim vypadat jako magor, protoze v levotocivych (ty mi narozdil od pravych jdou) uz nekdy musim zdvihat nohu ze stupacky. chudaka infinity mam pekne na kraji zbrousenou, navic od zubatych stupacek mam na leve podrazce pekne vydlabanou diru. asi budu muset dat na stupacky zpatky gumu. doufam, ze se da koupit jenom leva bota jako nahradni!
 
morabo
#6 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 02:00
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
ja teda nevim, ale možná bych ve větším náklonu radši dával byť na enduru špičku na stupačku, už jsem viděl jak může tenhl estyl dopadnout a nic moc.... stress
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
BIGR
#7 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 08:22
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Když se to umí,tak tam místa moc nezbývá,ale už je to kousek k prodření i jiných částí ,než jen boty...Wink[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:


[88.64Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
vevis
#8 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 08:48
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Zalezi jestli si tou nohou skrtnout chcete nebo ne.Kdyz ji z ty stupacky mas povystrcenou tak je to hned,ale pokud ji pak zastrcis,co to jde tak uz to tak jednoduchy neni.V serpentinach do kopce to je hned,ale jit na stupacku v dlouhy tahly zatacce tak jednoduchy neni.A 650 ta skrta fsude a vsim.Si nekdy pomer s jinou motorkou jak ma ty stupacky nizko.A kdyz jedes ve dvou tak stojankem skrta pri rychlejsi jizde na kazdym hrbolu.Ani nemusis zatacet.Grin
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Remus511
#9 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 09:28
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Když jsem ješte míval R1150GS tak jsem měl obroušené oba plastové kryty válců. Stupačky jdou snadno, ale já měl i pedál brzdy a řadičku thumbs up. A to jsem nejezdil po okruhu. V AuTecu na mě vejrali jako když jsem z marzu Grin Prej jestli made in "flexa" . Ale znáte to, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až....... Angry
Upravil Remus511 dne 16.10.2008 09:29
 
www.scorpiodragster.com
Vjetrnik
#10 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 09:31
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
to Vlada: škrtnutí botou je jasná chyba pilota...motorka začne nejdřív škrtat stojánkem, ani pádáky, ani stupačkami.....ale stojánkem
 
mencas
#11 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 09:46
Avatar člena


Příspěvků: 513
Registrace: 21.05.08
...no máš štěstí, že ti tam zrovna nevykouknul nějakej krtek a neškrtnul sis Grin
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy...... hmm!
 
vevis
#12 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 09:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Se ti z toho otevrel topcase ne?Ale dost dobry!thumbs up
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Vjetrnik
#13 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 10:27
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
to Marek: to spíš nejlepší je ho v zatáčkách dojet a držet se ho, když vidíš ten vyděšený výraz ve zpětném zrcátku, jak se za ním ženě "skříň" velikosti GéeSa a on se marně snaží ujet...Grin...na rovince jej necháš ujet a v serii dalších zatáček opět za ním.....trochu psychoteroru Grin
 
vlada-adv
#14 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 14:48
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
to Vjetrnik: no a to je to co člověk zjisti buď od někoho kdo si už škrt nebo z fotky. Fotilo se v čevenci a na GSu jsem měl odjeto nic moc km. Z toho ta nejistota. Co se škrtnutí botou týče máš pravdu. Jen to schovávání mých 47 bot mě moc nebaví. Grin ale to nevadí 99% času jedu tak aby byla rezerva na úhyb a to se škrtajícím stojanem fakt není. Na mezi úkluzu fakt jen okruh. Prostě mám rád pocit že jízda je pod kontrolou a to dává jasný limit. Ted jsem přezul na zimní Wink t.j. špunty a ejhle zase si zvykám že brzdit je potřeba o trochu dřív neb se na přední E09 GSo při brždění trochu vlní.
 
vlada-adv
#15 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 14:50
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
to Bigr: dobrá fotka příště budu pilně trénovat mít takovou vlastní by bylo prima: D
 
Vjetrnik
#16 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 15:13
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
to Vlada: na broušení špiček jsem zvyklý si dávat pozor se silniční motorky, před lety na okruhu mne to taky dost vyděsilo, takže jsem prostě v zatáčkách být více na špičkách...dlouho jsem si říkal, že limit náklonu GéeSa je obrovský, taky jej mám pár měsíců, jezdíme většinou silnici, podvozek máme přitvrzený silničně a nakonce jsme stejně tuhle ubrousili stojan...ale potom jsem musel chvíli motorku prohlížet, než jsem zjistil, čím škrtáme...takže první jde stojan, potom padáky a až potom stupačky - mluvím o GS 1200 Adventure
 
Alda
#17 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 15:27
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Kdybych nezvedal nohy tak potrebuju tak dvoje boty do mesice.
Padak uz jsem mel na asfaltu taky parkrat, vzdycky se leknu jaxvina Smile
Joo skola z plastovych zmrzlin je znat, Tourancky drzej jak prase!
 
W
#18 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 15:54

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
souhlasím s Vjetrníkem na 12gsa první jde po zemi stojan... pneu Stouny Battlewing. Nohy taky zvedám ze stupaček.blushing
 
JohnyT
#19 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 16:05
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Panove co jsem tak zaslechl do lidi jezdici na trosku jinych typech masin, tak nohy se za stupacky nemaji zvedat, ale chodidlo se ma posunout a stat na spicce Cool ...kdyz uz si teda pletete GS s GSXR Grin
BMW R1150GS MY02
 
W
#20 
Co škrtne dřív.
Přidané 16.10.2008 16:25

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Jasně že se nemaj nohy zvedat, na zmrzlině buď nohu přitáhneš těsně k rámu a nebo ještě lépe, dáš střed chodidla na konec pevný stupačky. Pak se lépe přesedá-vysedá kolenem, přesedáš si lépe, a motorka se řídí nohami s váhou přenesenou do stupaček. Nojo, ale ty silniční boty jsou podstatně užší, než -li třeba moje infinity. Ty sou dole široký a placatý jak sněžniceGrin, tak pořád překukujou ven.A na špičku stupačky je nemá smysl dávat, protože vysedávat a cpát koleno z gsa není nutné. I tak je to v zatáćkách stejné rychlé , ne -li rychlejší ,než vyvěšenci z kelímkú. Jednodušší je dle mě, lehce přizvednout nohu cca 2-3cm nad stupačku , když hrozí opravdu velký náklon. Sice to není vědecký a určitě technicky správně, ale funguje to lol
Upravil W dne 16.10.2008 16:27
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 110
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,731
Nejnovější člen: masilkov

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI