ZDRAVIM , NERESIL tu nekde redukci na radialni brzdice, Chtel bych si tam dat radialni brzdice brembo , tak bych prave potreboval jestli to uz tu nikdo nedelal nebo aspon neporadil kde bych o tom mohl najit nejake informca . Je to na 1200gs adv.
Dekuji
Mě by jenom zajímalo k čemu to bude dobrý? Vždyť ta motorka brzdí úplně dokonale. Navíc si myslím že to bude kontra produktivní protože nikdo neví jaký to bude mít vliv na duální systém. Jinak když už bych chtěl něco takovyho dělat, podíval bych se jestli by nešel použít přední vydlice i s třemeny z lc tam už radiální třmeny jsou.
No to je zas picovina. Nak na motorkarich. Jeste tema klickem nebo chcipakakem.
jinak se to tu neresilo. Je tam malo mista aby ta redukce zarucila dostarecnou pevnost pri brzdeni. Jo a asi bude problem s homologaci
Upravil servisak dne 18.11.2014 07:10
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
No to je zas picovina. Nak na motorkarich. Jeste tema klickem nebo chcipakem.
Nevim co vas to tak rozcililo , clovek sem dam otazku a vy ho tu servete jak maleho fakana , za prve mam adventure bez abs a ten NEMA dualni system a za druhe vevym co je na tom spatneho aby motorka lepe brzdila , takze klidek
Myslím, že to bude asi poměrně složité vzhledem k prosotoru a nalitkům na tubusech vidlic....
V poměru k přínosu lepšího účinku brzd na takovouhle motorku si myslím, že to je zcela zbytečná úprava na tomto typu motorky.....asi tady na foru nepochodíš, dělaly se tady různý úpravy, ale tohle na GS asi nikdo neřešil...
Dělal jsem něco podobného, ale u motorek kde to mělo význam na závody...
servisak napsal:
No to je zas picovina. Nak na motorkarich. Jeste tema klickem nebo chcipakem.
Nevim co vas to tak rozcililo , clovek sem dam otazku a vy ho tu servete jak maleho fakana , za prve mam adventure bez abs a ten NEMA dualni system a za druhe vevym co je na tom spatneho aby motorka lepe brzdila , takze klidek
Lepe brzdila? No uz radsi mlcim.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Čus, hele kluci Ti to tady už píšou - ta motorka přeci se seriovýma brzdama brzdí výborně (a pokud ně, tak tam máš někde problém). Na GS se předělává hromada věcí, ale tohle fakt není potřeba řešit. Navíc i obecně si myslím, že radiální třmeny jsou spíš móda a na funkci to při běžným ježdění ani nemůžeš poznat.
Pořeš současný brzdy (vyčistit, novou kapalinu, nějaký vyzkoušený desky) a měl bys z hlediska funkčnosti být maximálně spokojenej...
Hlavně nechápu smysl i toho pokud se zvedne brzdný účinek co na tom bude nazuto za gumu, že to jezdec dokáže přenést na asfalt....a jede s tím tak, že dostává seriové brzdy na mezní hranici....
pochopil by som ta keby si riesil ostre vacky a pod aby to lepsie "jelo"... ale brzdenie??
p.s. ak chces aby motorka lepsie brzdila kup si nove brzdove platnicky idealne napr Brembo zmes SC a za usetrene peniaze mozes pozvat cele forum na pivo (rozumej Krušovice) a este ti mozno aj ostane
Upravil raptor dne 18.11.2014 07:46
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
pochopil by som ta keby si riesil ostre vacky a pod aby to lepsie "jelo"... ale brzdenie??
p.s. ak chces aby motorka lepsie brzdila kup si nove brzdove platnicky idealne napr Brembo zmes SC a za usetrene peniaze mozes pozvat cele forum na pivo (rozumej Krušovice) a este ti mozno aj ostane
Raptore, Krušovice fakt NÉÉÉ Leda by se po slovenském stylu dolily sirupem, potom by se to mohlo vydávat za dávidlo rovnou.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
raptor napsal:
pochopil by som ta keby si riesil ostre vacky a pod aby to lepsie "jelo"... ale brzdenie??
p.s. ak chces aby motorka lepsie brzdila kup si nove brzdove platnicky idealne napr Brembo zmes SC a za usetrene peniaze mozes pozvat cele forum na pivo (rozumej Krušovice) a este ti mozno aj ostane
Raptore, Krušovice fakt NÉÉÉ Leda by se po slovenském stylu dolily sirupem, potom by se to mohlo vydávat za dávidlo rovnou.
Mediku, já myslím, že Raptor schválně psal Krušovice, protože, tam je největší šance, že ti něco zbyde
pozvat cele forum na pivo (rozumej Krušovice) a este ti mozno aj ostane
Upravil stepan dne 18.11.2014 09:34
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
chlapci chlapci.. nenadávajte mi na krušovice lebo vás napojím šarišom a to len potom uvidíte aký klenot máte doma
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
chlapci chlapci.. nenadávajte mi na krušovice lebo vás napojím šarišom a to len potom uvidíte aký klenot máte doma
Na šariš mám nehynoucí vzpomínky z mládí a vlaku.
Když ochutnat ropuštěné slimáky, doporučuji Maďarskou produkci. Stačilo jedno a druhé do půlky. Dál to fakt nešlo.A to jsem byl vyprahlej, jak Sahara v létě. Naštěstí měli lahvovýho Kozla. Europivo, ale lepší než místní. Jo, malopivovary jsou labůžo. Hele, ten "radler" ještě pamatuju. Sirup na pípě (nerezové téčko), zteřelé pivo, ale čerstvá kořalka. Kolorit osumdesátej let na Slováči. Tady to bylo naopak - česrtvé pivo, stará kořalka a bez sirupu. Fakt se mě nestejská. Dneska je větší výběr. Alespoň v pivu.
A Krušovice to mají už v názvu.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Taky celkem nechápu, proč zrovna u BMW řešit brzdy. BMW má fůru věcí kompromisních - podvozek, sedla.. ale zrovna brzdy, to patří k tomu nejlepšímu co znám. Počínaje Dakarem, 1150GSA, K1200LT a konče R1200GS. Mluvím o sériových brzdách, sériových kotoučích a destičkách.
Zkoušel jsem několik různých alternativních kotoučů a různé destičky. Zejména na LT to byl problém, protože LT bylo proslavené "autobusovým pískotem". Ne, že by to nebrzdilo - dokázalo to zvednout spolujezdce do stupaček když jezdec chtěl. Ale pískaly děsně. Tam to řešily jiné destičky a nebo plastová hmota napatlaná na zadní straně destiček. U GS naprosto bezproblémů a brzdný účinek bych řekl dokonce až moc ostrý u modelů s posilovačem a naprosto OK u modelů bez něj.
Nicméně chápu touhu lidí předělávat cokoliv a fandím tomu - takže se rád podívám na výsledek, stejně jako můžu hodiny koukat na stavby, kde je kardan a zadní kolo z BMW napasované na V2 motor otočený o 90° apod.
Upravil TomasTT dne 18.11.2014 11:52
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
medik, aj ked slovenske piva nikdy neboli a nebudu kvalitne ako tie ceske tak kym heineken neskupil polovicu slovenskych pivovarov tak to vobec nebola tragedia a dokonca kazde pivo sa dalo s trochou "treningu" aj pomerne lahko rozoznat
a ked uz offtopicujeme... k teme sedlo... nikdy by som nepovedal ze 1150 GS/A mala oproti 1200 GS/A OHC, DOHC priam dokonale sedlo...
Upravil raptor dne 18.11.2014 13:51
live fast, die young be wild, have fun
česke komerčné europiva sú už obyčajne sračky aké sú aj u nás a v celej europe, mám na mysli hlavne 10"-ky ktoré nepijem. Pamätam ešte na staré poctive piva ktoré boly fakt klenotom, ale tie nové čim väčšia reklama tym väčši kentus. Hold je taka doba a ľudia daju skôr na peknu reklamu ako na srdce a rozum! Rozhodne milujem produkciu z malých lokalnych pivovarkov ktoré je radosť z laskou popijať a to ako českych u ktorých je zase väčšia tradicia a skúsenosť ako u tých slovenských ktorých je zase ako šafranu.
Upravil JRM66 dne 18.11.2014 14:50
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.