zdravim,
po nastartovani nezhasne kontrolka dobijeni, zhasne az kdyz pridam plyn. pak uz je to ok. remen je ok. rek bych ze je to rele, ale nerad bych kupoval nove zbytecne. nicim jinym to uz asi byt nemuze, ze?
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
turby napsal:
zdravim,
po nastartovani nezhasne kontrolka dobijeni, zhasne az kdyz pridam plyn. pak uz je to ok. remen je ok. rek bych ze je to rele, ale nerad bych kupoval nove zbytecne. nicim jinym to uz asi byt nemuze, ze?
Teoreticky to ještě může být načnutá dioda v alternátoru,nebo špinavé zběrací kroužkly,uhlíky taky tam. Prohlíni to a proměř. Taky bych změřil voltmetrem kolik máš na baterce voltů při nastartování a jak se to mnění když přidáš plyn až do doby kdy zhasne kontrolka.
Cesty proudu jsou nevyzpitatelný...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
na baterce to nezmerim neb tam to zacne tyct z altiku az po sepnuti rele. zkusim to zmerit pred rele. po sepnuti rele je na baterce +/- 13.8V coz je ok.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
turby napsal:
na baterce to nezmerim neb tam to zacne tyct z altiku az po sepnuti rele. zkusim to zmerit pred rele. po sepnuti rele je na baterce +/- 13.8V coz je ok.
To jo. Překontroluj taky konektory na altiku a relé někdy stačí volný konektor a vzniká přechodový odpor a tím pádem menší průchodnost proudu atd.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Není to vůbec ničím, co píšete. Altik se musí nabudit a to se stane po lehkém zvýšení otáček. Je to uplně normální jev. Mě to dělá taky. Neřeš to. Stejně to nevyřešíš. A pokud tě to fakt tak štve, tak si zvyš volnoběžný otáčky. Kdo má doma Favorita, tak tam to dělá taky, je to prostě normální.
Upravil Cycli dne 19.10.2008 12:47
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Není to vůbec ničím, co píšete. Altik se musí nabudit a to se stane po lehkém zvýšení otáček. Je to uplně normální jev. Mě to dělá taky. Neřeš to. Stejně to nevyřešíš. A pokud tě to fakt tak štve, tak si zvyš volnoběžný otáčky. Kdo má doma Favorita, tak tam to dělá taky, je to prostě normální.
Budeš se divit,ale já měl kdysi stejnou závadu na Š100. Zezačátku se to projevovalo stejně jako tady,ale pak se to zhoršovalo. Stačilo vzít kus kabelu a nabudit altík na krátko a zase to chvíli běhalo. Nakonec už nic nepomáhalo a byla to jedna dioda v můstku. Samozřejmě to může být víc věcí,nebo nic a jen má nízké otáčky. Otázka zněla čím vším to může být. Tak jsem se snažil poradit.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Cycli napsal:
Není to vůbec ničím, co píšete. Altik se musí nabudit a to se stane po lehkém zvýšení otáček. Je to uplně normální jev. Mě to dělá taky. Neřeš to. Stejně to nevyřešíš. A pokud tě to fakt tak štve, tak si zvyš volnoběžný otáčky. Kdo má doma Favorita, tak tam to dělá taky, je to prostě normální.
pro bystricke: dik za podporu , vypada to ale az na jaro , GS do operace slapalo jak hodinky, jak jinak, kdyz je od Boba . Kazdej, kdyz nastartuje, tak si polechta heft , a to uz samozrejme nesviti zadny kontrolky, az na ABS. Nevim , jak to do jara vydrzim , kazdej den se na ni chodim divat do garaze
vyky
mě to dělá BMW taky - dokonce jsem i koupil favorita, abych si ověřil, že Cycli nekecá
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /