Ahoj,
řeším problém s F800gs rv09. Když se teď ochladilo a postavím motorku na centrální stojan, slyším i při letmém pohybu či zavadění o motorku chrastění v pravé části nádrže. Mám podezření na odvzdušňovací ventil nádrže. Zkontroloval jsem dotažení všech šroubů, které drží nádrž i šroub co drží ventil a v pohodě.Mám jí prvním rokem, tudíž jsem zimu zatím neabsolvoval, nevím zdali je to při chladném počasu normál, či to řešit. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Předem dík za radu.
Hejsa napsal:
Ahoj,
řeším problém s F800gs rv09. Když se teď ochladilo a postavím motorku na centrální stojan, slyším i při letmém pohybu či zavadění o motorku chrastění v pravé části nádrže. Mám podezření na odvzdušňovací ventil nádrže. Zkontroloval jsem dotažení všech šroubů, které drží nádrž i šroub co drží ventil a v pohodě.Mám jí prvním rokem, tudíž jsem zimu zatím neabsolvoval, nevím zdali je to při chladném počasu normál, či to řešit. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Předem dík za radu.
zavzdusnovaci ventil je pod sedlem vzadu.. alespon u 08.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No něco tam o něco naráží, spíš to vychází ze zadní pravé části nádrže. zajímavý je, že když motorka není na centrálním stojanu, tak to nedělá a začla to dělat až když se teď ochladilo k nule. Každopádně důležitý zjištění je, že to není standardní chování, takže se na to kouknu dovnitř. Omrknu hrdlo nádrže a ten ventil.
ale ono tam krom toho čerpadla + plováku nic jinýho není ,leda by ti tam nějakej diverzant hodil kuličku z ložiska ale ta by rachotila i v létě
kim přiložený následující obrázek:
čerpadlo
Vyhoď si to čerpadlo ven a prohlídni to ,je to práce na půlhodinky i s cigárem (ne u nádrže) i se složením a budeš vědět hned jestli se tam něco válí nebo ne
kim přiložený následující obrázek:
chlapci netrafili ste sa. V odvzdušňovaní sú dva ventily. Jeden na hadici pod sedlom, ktorý umožňuje nasávanie vzduchu do nádrže a druhý s "kyvadlom" v nádrži, ktorý zase "zakazuje"
benzínu vytekať cez odvzdušňovaciu hadičku pri prevrátení motorky.
Na prvom Kimovom obrázku to kyvadlo vidno na spodku pozície č.3.
Takže ak ti to"chrastí" - hlavne na hlavnom stojane, tak si rozhojdal kyvadlo a ten ventil funguje správne a nie je pridretý.
Upravil Tryskac dne 03.12.2014 14:28
Tak potom je to ještě jednodušší zkontrolovat.A to tam lítá normálně ,tak jak ,,lump v palírni" že to rachotí? já to teda nikdy nezaregistroval na své.
Zrejme to vypadana doopravdyna ten odvzdusnovaci ventil, Na prvnim obrazku dil c.3 prozkoumal jsem dalsi fora mimo nasi kotlinu, nasel jsem vic vlaken presne popisujici ten problem a na vine bylo to "kyvadylko" odvzdusnovaciho ventilu.
Edit: přidávám obrázek ventilu
Hejsa přiložený následující obrázek:
Mě to klepe asi trochu míň. Sundej ten lakovaný plast a povol 4 šrouby a mrkni na to. Je tam to kyvadýlko jak popisujou nahoře. jo a na centrálnim stojanu to klepe víc, asi jak to visí rovně dolu. YouTube Video
Upravil Fox_Martin dne 15.06.2017 17:34
Ventil na odvzdušnění nádrže je v pořádku. Hadičku jsem odpojil od ventilu a zkoušel profouknout . Směrem od ventilu nejde a opačným směrem jde profouknout.
Je to tak v pořádku????
Dělá se totiž občas v nádrži tlak. Není to ale pořád.
jasne ze je to normalni.
to kyvadlo je tam z duvodu padu. kdyz padnes na bok tak se odvzdusnovaci ventil zavre a z hadicky nepotece benzin.
A slysim to same. klepani pri pohybu motorky s vypnutym motorem.Pri behu to slyset neni.
Male jsem s tim dva problemy uz:
1) cele se to kyvadylko rozpadlo a zkoncilo to na dne nadrze. Vypadla osicka.
2) Jednou jsem po blate mel zacpanou tu hadicku a cerpadlo ma takovy vykon,ze normalne vcuclo bok plastove nadrze dovnitr tim podtlakem. Pri otevreni vyka nadrze se to zase dofouklo zpet. Tak jsem na to prisel.
Upravil dufino dne 01.06.2018 11:24
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
jj syceni pro otevreni nadrze na cerpacce... ja mel zarezlou tu kulicku v odvzdusneni asi 2x...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
u mne pod panelem vzadu u sedla
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
já zase měl vyrezlou kovovou přechodku mezi odvzdušňovacímí hadicemi nádrže. Je kousek od toho kyvadla u zadního světla. dlouho jsem špekuloval proč tam mám takový podtlak když kyvadlo funguje a pak jsem objevil ten kovový konektor, který vůbec nešel profoukout. Byla na to i svolávačka-
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90