...jestli myslíš majitele motorky, tak znám...celý minulý týden jsme byli spolu v Afrických dunách...."Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Stroj jsem viděl v akci v Maroku v říjnu....teď jsme byli v Tunisu na lehkých endurech, tahat ty velké krávy z dun není až taková zábava, jako je skákat na lehkých moto...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Majitel není závodník, takže rally moto to rozhodně není....a jak píše Haus, je to nejlepší a nejhezčí vosmikilo, co znám...ale nejel jsem na ní, není nastavená na mou výšku
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
skoro vsechny doplnky, co jsou v seznamu ( + tlumic rizeni a dalsi malickosti) mam na svem 8kylu uz vic jak 2 roky a rally motorka to nikdy nebude.
Jednoduse do piskovych dun je to tezkyyyyyy....
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
to Dufino: tak na duny to je těžký ,ale nějaká ten offroad maraton čí navigační enduro už by asi šlo ne???(je mi jasné na čístokrevné enduro to nebude mít...)I když mam pocit stímhle obsahem tě stejně nenechají nikde startovat..... Ty tam máš taky ohlins?? Zajímalo by mě totiž jestli existuje i varianta komplet předních vidlic nebo jen cartrige
Cesta je cíl
lacco napsal:
to Dufino: tak na duny to je těžký ,ale nějaká ten offroad maraton čí navigační enduro už by asi šlo ne???(je mi jasné na čístokrevné enduro to nebude mít...)I když mam pocit stímhle obsahem tě stejně nenechají nikde startovat..... Ty tam máš taky ohlins?? Zajímalo by mě totiž jestli existuje i varianta komplet předních vidlic nebo jen cartrige
Pouze cartridge, komplet vidle leda z jiný motorky.
lacco napsal:
to Dufino: tak na duny to je těžký ,ale nějaká ten offroad maraton čí navigační enduro už by asi šlo ne???(je mi jasné na čístokrevné enduro to nebude mít...)I když mam pocit stímhle obsahem tě stejně nenechají nikde startovat..... Ty tam máš taky ohlins?? Zajímalo by mě totiž jestli existuje i varianta komplet předních vidlic nebo jen cartrige
...je to moc těžké, navíc vzadu to nemá 18"...navigační enduro je v našich podmínkách lepší jezdit na základu třeba EXC, ideál je samozřejmě Rally Replica...
...na Rally typu Merzouga, Intercontinental to chce opět Repliku, neb moto typu EXC má krátký rozvor a na dlouhých pistách je to nestabilní, navíc je třeba jinak zpřevodovat, více do rychla...
...prostě chce to Repliku "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ta 690 s Rallye kitem je nádherná....fakt super - opravdová Off motorka - už dlouho přemýšlím, jestli neprodat GS a udělat si pořádnou oranžovou radost
...prostě dalších 1/4 milionu navíc, jako u toho vosmikila, které stojí ale víc v základu a v terénu to bude výrazně lepší svezení...zadarmo to prostě není...i když v porovnání s tímto vlastně ano...
lacco napsal:
to Dufino: tak na duny to je těžký ,ale nějaká ten offroad maraton čí navigační enduro už by asi šlo ne???(je mi jasné na čístokrevné enduro to nebude mít...)I když mam pocit stímhle obsahem tě stejně nenechají nikde startovat..... Ty tam máš taky ohlins?? Zajímalo by mě totiž jestli existuje i varianta komplet předních vidlic nebo jen cartrige
Pouze hluboky pisek je to blby, jinak dlouhe pisty, offroad maraton ci Ceske "rally"je to vyborny.
A taky stale drzim znacku tohohle fora a ne KTM, kt je tam 80%.
Mam tam ohlins predek i zadek. Predek jsou cartrige, ale novejsi nez ma ten kluk v tomto prispevku na te cerne. Ty jsou puvodne z krosky a vydle se musi prevrtavat. Tusim o minuleho roku Ohlins udelal cartrige primo pro F800GS, takze tam pasuji presne bez vrtani a nevyzaduji tolik pece jako ty krosove.
18" kolo vzadu je nutnost! proto je vyskove nastavitelny zadni tlumic.
dalsi veci je kategorie jedno a dvou vlacu, kam spada 8kylo. KTM patri pod jednovalce (krom SE, neznam nikoho kdo na rallyreplice jezdi lokalni rally)
Upravil dufino dne 29.01.2015 09:43
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...