Domácí bastl na mé moto. Co si myslíte o měření tlaku paliva a tlaku oleje?
Bude to užitečné na cestách?
Dík za Vaše názory...
gsman přiložený následující obrázek:
hmm..mozna...neznam pruvodni znaky kdyz odchazi podavaci cerpadlo.nekdo tady na foru psal ze je dobre na dlouhe cesty pribalit !nove! nahradni podavaci cerpadlo....?
Olej jistě ano a ten benál pokud je to dobře uděláno bych bral taky -minimálně proto když to začne někde ,,cukat" tak mrknutím na tlakoměr zjistím že čerpadlo paliva (ne)funguje jak má a mužu hledat jinde
Upravil kim dne 29.01.2015 22:50
kim napsal:
Olej jistě ano a ten benál pokud je to dobře uděláno bych bral taky -minimálně proto když to začne někde ,,cukat" tak mrknutím na tlakoměr zjistím že čerpadlo paliva (ne)funguje jak má a mužu hledat jinde
xarrow napsal:
[quote]gsman napsal:
Domácí bastl na mé moto. Co si myslíte o měření tlaku paliva a tlaku oleje?
Bude to užitečné na cestách?
Dík za Vaše názory...
Nějakej detail jak to máš zapojený, pls.[/
takhle to je ukotveno k palubovce,ten hlinik funguje jako kontra
gsman přiložený následující obrázek:
gsman napsal:
[quote]xarrow napsal:
[quote]gsman napsal:
Domácí bastl na mé moto. Co si myslíte o měření tlaku paliva a tlaku oleje?
Bude to užitečné na cestách?
Dík za Vaše názory...
Nějakej detail jak to máš zapojený, pls.[/
takhle to je ukotveno k palubovce,ten hlinik funguje jako kontra[/qu
s trubkou a takhle je to u obou budiku
gsman přiložený následující obrázek:
gsman napsal:
[quote]xarrow napsal:
[quote]gsman napsal:
Domácí bastl na mé moto. Co si myslíte o měření tlaku paliva a tlaku oleje?
Bude to užitečné na cestách?
Dík za Vaše názory...
Nějakej detail jak to máš zapojený, pls.[/
takhle to je ukotveno k palubovce,ten hlinik funguje jako kontra[/qu
s trubkou a takhle je to u obou budiku
kostka s cidlem a napojeni na soustavu...
gsman přiložený následující obrázek:
gsman napsal:
[quote]xarrow napsal:
[quote]gsman napsal:
Domácí bastl na mé moto. Co si myslíte o měření tlaku paliva a tlaku oleje?
Bude to užitečné na cestách?
Dík za Vaše názory...
Nějakej detail jak to máš zapojený, pls.[/
takhle to je ukotveno k palubovce,ten hlinik funguje jako kontra[/qu
s trubkou a takhle je to u obou budiku
kostka s cidlem a napojeni na soustavu...
na pravo zminovana kostka uprostred jde videt tlakovy regulator paliva zabudovany mimo palivovy filtr a na levo prechod tlakove trubky paliva na hadici k tomuto regulatoru tlaku...
gsman přiložený následující obrázek:
kim napsal:
Olej jistě ano a ten benál pokud je to dobře uděláno bych bral taky -minimálně proto když to začne někde ,,cukat" tak mrknutím na tlakoměr zjistím že čerpadlo paliva (ne)funguje jak má a mužu hledat jinde
Tak moc se mi to líbí, že si to snad nechám někde vyrobit, ale mám ještě pár otázek :-).
Jak je ta kostka připevněná v motoru? Z tohohle pohledu
nevypadá, že by tam bylo místo na našroubování.
Jaký měřáky tlaku tam máš/doporučuješ?
Upravil xarrow dne 11.02.2015 19:37
chlape,mista je tam dost na tu kostku.a diky te dirce to dotahnes.zavit 10 krat 1 mm
jde tam videt i medena podlozka mezi kostkou a blokem motoru ,je to jisteno jeste teflonov.paskou....na tom obrazku to asi nejde videt ale budik je v jednotkach- psi...max ukazuje 100 psi coz je 7 baru
v motoru jsou tlakove regulatory ktere ovlivnuji max a min tlak oleje min tlak je nekde na hranici 3,5 baru-.dle manualu.max je nekde na sesti barech-to uz si presne nepamatuji.z praxe-to tak ukazuje s mensimi rozdily v zavislosti na teplote oleje,kdyz je to teple tak do maxima na budiku to ztezi vytocis ...zkratka olej je teply tedy klade mensi odpor a lepe tece nejen v okruhu mazani ale hlavne pres tlakove regulatory.nutno podotknout ze v praxi jeste nevyzkouseno.jen v dilne.ale otacky motoru jsou stejne jak na ceste tak v dilne
jo a cidlo ma na sobe take napsane hodnoty ...kontrolka mazani na palubovce dle cidla ti zhasne pri 2,5 baru a jen dodavam ze tlakov.regulator pousti tlak min 3,5 bar max je nekde kolem tech 6 bar.... dokonce si vzpominam jak jsem to louskal v manualu tak tam psali premerit a doladit min. a max. tlak v okruhu...a to je preci i jasne protoze kdyz tam bude slaby tlak oleje---zacne se to systematicky zadirat.tedy nezadre se to hned ale po delsim case....aaaa zde je vyhoda tohoto budiku!!!!! apropoooo vsiml sis ze filtr oleje ma na sobe pojistku a kdyz nestiha filtrovat tak pusti natvrdo!!!!!! neprefiltrovany olej do okruhu mazani....hmmm ze to neni mozne???? dle me jo a rad bych kdyby se nekdo ozval a podporil mou teorii.....
Upravil gsman dne 12.02.2015 18:12
>gsman to jištění -obtok ucpaného filtru existuje -už jsem se s tím někde setkal ,ale nevím jak by se dal seřizovat tlak v okruhu mazání-bývá to buďto dáno konstrukcí systému -tzn jakmile se vytvoří větší než provozní vůle tlak logicky klesá a nedá se stím nic krom opravy motoru dělat ,nebo max bývá na přetlakovém ventilu možnost přitahnout pružinu a tím snížit průtok potažmo zvýšit tlak v systemu ale po pravdě nikdy jsem neslyšel a nesetkal se s tím že by to někdo ladil-snad jen jako nouzové řešení ,,na dojetí" do opravy
Upravil kim dne 12.02.2015 19:10
ta kostka je tam normálně příšroubovaná namísto čidla tlaku a podle obrázku to vypadá jak kostka na brzdy ze škoda 120
... servis a diagnostika BMW Motorrad