Mám v merku prikúpit mojej LC "Rozšíření ochranného rámu nerezové". Padáky okolo valcov mám originálne kúpené aj s motorkou. BMW ale horné okolo chladičov neponúka, takže sa musím poobzerať volade inde, u Wunderlich a v Touratech. Wunderlich v katalógu píše že horné nejdú zmontovať s originálnymi. Máte nejaké skúsenosti s hornými padákmi od Touratech? Pasujú k originálom? Prípadne s SW-MOTECH.
HONDA FMX650, KTM 950 ADVENTURE, BMW...
ten prvý padák čo si sem dal vypadá fakt dobre, myslým že to bude vážny kandidát. Ešte skúšam vygúglit foto celej motorky s týmto železom ale nejak sa mi nedarí.
HONDA FMX650, KTM 950 ADVENTURE, BMW...
matelko napsal:
ten prvý padák čo si sem dal vypadá fakt dobre, myslým že to bude vážny kandidát. Ešte skúšam vygúglit foto celej motorky s týmto železom ale nejak sa mi nedarí.
Pánové, nemáte někdo ke stažení návod k montáži origo padáků BMW na LC? Nebo aspoň utahovací momenty... Koupil jsem padáky dodatečně a jediné co je v lestrech napsáno, je že vše potřebné najdu v servisním manuálu. Ten nevlastním...
Dělám s momenťákem, protože mám sklon všechno utahovat až moc a nerad bych strhl závity v bloku motoru. Co je s těma podložkama? Zatím jsem jen zběžně koukal, že v pytlíčku jsou čtyři šrouby a nějaký podložky snad taky. Leží mi to v garáži, dneska jsem to jen sotva stihl vybalit...
Tak si prostě najdi utahovací moment na ten rozměr těch tvojich šroubů a je to ne? Já si třeba pamatuju že u ktm mám na M6 vetšinou 8NM, na M8 16NM Atd. samo že některý šrouby maj třeba víc ale když nevím dám standard.
hajnrich napsal:
Pánové, nemáte někdo ke stažení návod k montáži origo padáků BMW na LC? Nebo aspoň utahovací momenty... Koupil jsem padáky dodatečně a jediné co je v lestrech napsáno, je že vše potřebné najdu v servisním manuálu. Ten nevlastním...
Díky, díky, to je přesně to, co jsem potřeboval. Ušetřil jsi mi čas a zbavil té trapné nejistoty, zda jsem to nabastlil tak, jak je třeba
Jinak, po dvou letech s BMW jsem přešel z dvouvačky vzducháče na LC. Jakmile bude trochu hnusný počasí, sepíšu své ryze subjektivní porovnání mezi těma dvouma motorkama
Tak hotovo, díky návodu mi montáž zabrala jen pár minut. Mám ale jednu otázku pro majitele těchhle origo BMW padáků: taky máte na jedné straně cca poloviční mezeru mezi tou vodorovnou trubkou s gumovým dorazem a hlavou válce, než na druhé straně? Podotýkám, že obě strany jsou přidělány stejně, včetně vymezovacích posložek.
hajnrich napsal:
Tak hotovo, díky návodu mi montáž zabrala jen pár minut. Mám ale jednu otázku pro majitele těchhle origo BMW padáků: taky máte na jedné straně cca poloviční mezeru mezi tou vodorovnou trubkou s gumovým dorazem a hlavou válce, než na druhé straně? Podotýkám, že obě strany jsou přidělány stejně, včetně vymezovacích posložek.
Sice nemám od BMW, ale od TT a mezery také mám jiné, asi proto, že strany obě
nejsou symetrické.
hajnrich napsal:
Tak hotovo, díky návodu mi montáž zabrala jen pár minut. Mám ale jednu otázku pro majitele těchhle origo BMW padáků: taky máte na jedné straně cca poloviční mezeru mezi tou vodorovnou trubkou s gumovým dorazem a hlavou válce, než na druhé straně? Podotýkám, že obě strany jsou přidělány stejně, včetně vymezovacích posložek.
jo, je to odlišné, na jedné straně je blíž
všude dobře, s kávou nejlíp
hajnrich napsal:
Pánové, nemáte někdo ke stažení návod k montáži origo padáků BMW na LC? Nebo aspoň utahovací momenty... Koupil jsem padáky dodatečně a jediné co je v lestrech napsáno, je že vše potřebné najdu v servisním manuálu. Ten nevlastním...
Stačí?
Mám jeden upřesňující dotaz. Mají se zajistit tmelem LOCTITE 243 všechny šrouby, nebo jen ten č.3 ?
Děkuji.