...letos jsem ojel sadu Anakee a myslel, že přejdu na špunty, ale možná půjdu v lednu na další operaci s kolenem, tak mi nějaké velké offroudění příští rok stejně nehrozí ...řekl jsem si tedy, že půjdu do klasických Tourance (jsou prý super na silnici a na lehký OFFík v suchu prý také použitelné)
...pak jsem zjistil, že existují Tourance EXP - viděl jsem je na obrázku a zdají se být "silničnější"
Rád bych se zeptal:
...hlavní rozdíly mezi METZELER TOURANCE a METZELER TOURANCE EXP ?
...už jste někdo zkoušel EXP a můžete je srovnat s "klasickými" Tourance ?
prezi napsal:
...letos jsem ojel sadu Anakee a myslel, že přejdu na špunty, ale možná půjdu v lednu na další operaci s kolenem, tak mi nějaké velké offroudění příští rok stejně nehrozí ...řekl jsem si tedy, že půjdu do klasických Tourance (jsou prý super na silnici a na lehký OFFík v suchu prý také použitelné)
...pak jsem zjistil, že existují Tourance EXP - viděl jsem je na obrázku a zdají se být "silničnější"
Rád bych se zeptal:
...hlavní rozdíly mezi METZELER TOURANCE a METZELER TOURANCE EXP ?
...už jste někdo zkoušel EXP a můžete je srovnat s "klasickými" Tourance ?
hele a proc chces prejit z Anakee na Tourancky? Pokud tomu dobre rozumim tak Anakee jsou v zasade o trochu mekci nez Tourancky jinak v zasade stejny, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
EXP je vic silnicni guma, vic prilnava, a i se motorka lip ovlada. Nicmene spousta lidi, kteri ji obuli ji sjeli asi za polovinu kilometru nez klasicky tourance. Neco za neco Uz se to tady resilo. M.
To samé rozdíl mezi anakee a tourance.. Anakee je měkčí a přilnavější než tourancky ale kvůli tomu se rychlej sjede. Já volím tourance. Právě kvůli většímu dojezdu a lepší použitelnosti v "lehkém" offíku
kačeR1100GS
ahoj tak ja môžem porovnávať TOURANCE s EXP nakolko som minulú sezonu jazdil TOURANCE a teraz EXP
1. obidve pneu podľa mňa vydržia rovnako TOURANCE minulú sezonu 16 tis km(je pravda že už mali ale dosť takže optimum asi 12-14 000 km, jazdil som pomer cesta:ľahký terén 90:10, prešiel som naozaj dosť od SR cer RO, BG,MAK,ALB,HR,....) výborne sedia na ceste aj za mokra aj za sucha
2. EXP je viac na "cestu" mokro jej vôbec nevadí ani keď voda "stojí" na ceste. zatiaľ 10 000 km a myslím že 2 - 3 000 km ešte vydržia. veľmi dobre lepia a keď sa zohrejú nie je problém ísť na stupačku
jazdil som aj BRIDGESTONY, MICHELIN ANAKEE ale najviac sa mi pozdávajú TOURANCE EXP
za posledné dve sezóny som najazdil 53 000 km takže si myslím že môžem porovnávať.
Béďo
prezi napsal:
...dík za info ...já volím Klasické Tourance (přece jen sem-tam zabloudím i mimo cestu )
(pro Hickse: Anakee byly fajn a vydržely cca 14 tis.km ale na Tourancky jsou lepší reference, tak je chci zkusit)
ok dik za info...
jen mne zarazilo ze by mely byt tourancky lepsi v terenu... kazdy rika neco trochu jinyho, ale je to podle vas zretelny rozdil?
Predni je pry lepsi v kazdem pripade anakee...
Ja mam ted na Anakee 15000, naprosta vetsina onroad.. casto ve 2. A prezouvam na Battlewings co jsem koupil za super cenu od jaraxe...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Starik napsal(a):
Tourance, zatím na nich mám najeto 14500km a ještě nějaký ten tisíc dají, za celou dobu klouzly na mokru jen 2x.
ja mam zatim Tourance jen predni a prijde mi mooc hodna.. mam ji zatim asi jen 7 tisic.
Jinak zadni Battlewing ma 24 a je to ve stredu slike
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jezdil jsem jen Tourance. Zadek do 1mm vydržel 10tis, předek 15tis.
Brousit se snima dá v pohodě. Mokro nevím, bo se bojím to položit na ucho.
Jak tak koukám mám vzadu vždycky podezřele malou výdrž *pissed*
Libor napsal(a):
Jezdil jsem jen Tourance. Zadek do 1mm vydržel 10tis, předek 15tis.
Brousit se snima dá v pohodě. Mokro nevím, bo se bojím to položit na ucho.
Jak tak koukám mám vzadu vždycky podezřele malou výdrž *pissed*
Taky jsem presel z anakee na tourance,tak uvidim.Anakee mi vydrzela 12000km, ale byly to ty prvni anakee ty maji pry mensi dojezd jak anakee 2.
BMW GS 1200 adventure
itchy napsal(a):
Taky jsem presel z anakee na tourance,tak uvidim.Anakee mi vydrzela 12000km, ale byly to ty prvni anakee ty maji pry mensi dojezd jak anakee 2.
ja na Anakee najel cca 17 tisic predni i zadni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na klasických Tourance mám 13.500km a zbývá mi na zadní ani ne milimetr nad ukazatelem opotřebení (nebo jak ten kontrolní hrb nazvat) a přední je na tom podobně. Vzhledem k tomu, že plánuju, pokud to půjde, opět drandit celou zimu, mám už objednané Anakee. Jednak proto, že by měli být měkčí (do chladu a vlhka vhodnější) a hlavně proto, že bych si rád udělal vlastní srovnání. Co se týče EXP, přijdou mi moc silniční, takže o těch ani neuvažuju.
Vjetrnik: PS: vezmu-li to dle hicksměřítek, zvládl bych minimálně ještě 10.000
Upravil morabo dne 29.11.2009 07:31
Maiali nel Fango!
morabo napsal(a):
Na klasických Tourance mám 13.500km a zbývá mi na zadní ani ne milimetr nad ukazatelem opotřebení (nebo jak ten kontrolní hrb nazvat) a přední je na tom podobně. Vzhledem k tomu, že plánuju, pokud to půjde, opět drandit celou zimu, mám už objednané Anakee. Jednak proto, že by měli být měkčí (do chladu a vlhka vhodnější) a hlavně proto, že bych si rád udělal vlastní srovnání. Co se týče EXP, přijdou mi moc silniční, takže o těch ani neuvažuju.
Vjetrnik: PS: vezmu-li to dle hicksměřítek, zvládl bych minimálně ještě 10.000
takova nova guma a ty ji chces menit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2