Ahoj máte někdo zkušenost?
Motorka v pohodě ujela asi 200km a najednou prd a nic.Nemohl jsem nastartovat po chvilce snažení se zase rozběhla s tím, že jsem ujel pár desítek metrů a znovu chcípla, přičemž ručička otáčkoměru lítala jak splašená.čerpadlo na bengo běží normálně, filtr je vyměněný.Zjistil jsem, že to nepálí,ale stačí motorku třeba jen naklonit nebo zatočit řidítkama a zase je slyšet sepnutí čerpadla(při stále zapnutém klíči) a najednou zase pálí.Všechny kabelové spoje jako jsou konektory, kostry apod. jsem očistil a ošetřil kontaktolem.Teď motorka beží a nic se po dobu zkušební jízdy nestalo, ale mám z toho obavu jelikož mě čeká cesta do Albánie tak bych nerad tápal někde v horách.
pozn. Jedná se o R1100GS 99 r.v.
Upravil Reedooo dne 12.06.2015 09:13
Mám něco podobného... umyl jsem moto a pak nastartoval. V pohodě chytl a asi po minutě chcípl jak když bych vypnul klíček. Taky jsem zkontroloval všechny konektory, čerpadlo vrčí, změřil jsem hallův snímač jestli funguje a je OK, pár lehce zoxidovaných konektorů jsem pořádně očistil a moto stále nehází jiskru... Ještě zkontroluji tu kabeláž u spínačky, jak jsem se tady dočetl. Pokud nebude zlomený kabel tak asi jedině indučka asi že? Nemáte ještě někdo nějaký tip co s tím?
Díky Tom.
Ahoj, tak dnes jsme zkusili z funkčního BMW 1150 GS přehodit indukční cívku a potom i relátka, svíčky a ani jedno nepomohlo.... Našel jsem jeden drát od spínací skřínky, který byl opravovaný, ale nespájený (jen zamotaný do sebe). Ten je opravený, ale stále nic....
Za pravym vstrikovacem je zaslepka. Vyndej ji demontuj svicky dej 6tku a pri zapnutem zapalovani a otaceni kolem se pri objeveni znacky OT v okenku musi bzuknout cerpadlo a preskocit jiskra. Pokud to neudela je KO hall.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Vykuchal jsem halluv snímač a tak jak měl Bohumil v jednom příspěvku steřelý dráty tak mám to samý. Zejtra mi to kamarád přetahá na nový a zase bude po problému ;-) Díky za radu ;-)
servisak napsal:
Za pravym vstrikovacem je zaslepka. Vyndej ji demontuj svicky dej 6tku a pri zapnutem zapalovani a otaceni kolem se pri objeveni znacky OT v okenku musi bzuknout cerpadlo a preskocit jiskra. Pokud to neudela je KO hall.
Chcel by som moc poďakovať za tento príspevok. Veľmi mi to pomohlo pri hľadaní závady. V pondelok mi chcípla Brambora tesne pred výjazdom na dovolenku. Deň predtým som ju umýval a zrejme som dopomohol Hall-u k smrti. Ešte raz díky!
Tak mám asi stejný problém. Motorka od jisté doby trochu hůř startovala za studena a dokud se neobjevily dvě čárky na teploměru, nedržela dostatečně volnoběh ani se sytičem. Zvykl jsem si na to, že musím chvíli "ohřívat" lehoulince pod plynem nebo hned vyrazit a ohřát jízdou... no a včera po decentním opláchnutí jsem nastartoval, "ohřál" a když už držela na volnoběh se sytičem, tak po minutě chcíp a od té chvíle nenastartuju... svíčky nedávají jiskru, čerpadlo funguje, kabely na první pohled v pořádku... žeby taky Hall...?
...songs from the wood make you feel much better...
niki-xy napsal:
Tak to mě taky zajímá... Mám úplně stejný problém cca měsíc, ale zatím jsem pojízdný.... Už víš co je špatně...???
Zatím nevím nic určitě. Čekám na návrat kamaráda z dovolené (asi za týden)... pak dám určitě vědět...
...songs from the wood make you feel much better...
Tak se zdá, že můj problém je cívka... s kamarádem navrátivším se z dovolené provedena včera kontrola dle popisu servisáka o tři příspěvky víš a diagnóza byla: "Hall v pořádku, nemaká cívka". Dnes s dalším kámošem provedena zkouška s cívkou z jeho motorky (stejný typ i ročník) a svíčky jiskří... takže jsem objednal novou cívku... a děj se vůle boží...
...songs from the wood make you feel much better...
Dnes jsem nainstaloval novou cívku a už zase "pálí a jede"...
Vyslovuji tímto veřejnou pochvalu před nastoupenou jednotkou Melizoyovi za rychlou a přesnou diagnózu (danke nochmal mein Freund ) a rovněžtak příteli ze vsi Jiřímu za demontování a zapůjčení cívky z jeho motorky pro potvrzení diagnózy.
...songs from the wood make you feel much better...
Zdravym vsetkych, tiez mam podobny problem. Uz na zaciatku sezony mi motorka sem tam na sekundu/dve chcipla pocas jazdy a zas hned naskocila. Pred cca mesiacom som musel az zastavit nechcela ani nastartovat a po cca 5minutach som nastartoval a vsetko bolo OK az do vcera ked mi to chciplo. Vytiahol som sviecky tak ziadna iskra a cestou spat cca 100km mi to chciplo aspon 30krat no dosiel som domov. Dnes rano nastartovala na prvu supu ako keby nic. Ked som vytiahol sviecku a startoval hadze iskru normalne. Zhodil som plastovy kryt remena alternatoru a tocil som kladkou klucom tak v urcitom okamihu akoby v hornej uvrati bzuci cerpadlo, to vyzera byt ok. Neviem co dalej, moze to byt ten spominany Hall ze sem tam ide a sem tam nie.? Za kazdu radu budem vdacny...
citim sa fajn..
Ahoj vsetci, tak hall som vymenil, cerpadlo nove, predfilter aj palivovy filter. Nove plynove lanko a aj synchro, motor ide krasne a plynulo do otacok. Volnobeh stabilny. Vcera som jazdil a asi po 100km mi ju vyplo, vsetko svieti, cerpadlo taha. Dal som si cigu aby som sa upokojil a za cca5 minut nastartovala ako by sa nic nedialo a dosiel som domov v pohode. Najhorsie ze mi ju nevypne na stalo ale len na neaky dobu a potom zas nastartuje a funguje. Uz som zufaly a neviem si rady...Mozno to bude len neaka prkotina...?
citim sa fajn..