Tak jsem se začetl do testu v Motocyklu 7/2015. V Motorraderu velmi podobné. Jen ještě okořeněné o komentáře testujících. Gerhard Klinker: "Jezdím BMW od 1968 a jestli jsme tohle vyrobili po letech testování a zkušeností? Pokud se nad sebou továrna okamžitě nezamyslí, je to konec dlouho budovaného renomé!!!". A nestačí úpravy. Celkově je to bohužel špatný výrobek/produkt." Tak teď mudruj
docik napsal:
Tak jsem se začetl do testu v Motocyklu 7/2015. V Motorraderu velmi podobné. Jen ještě okořeněné o komentáře testujících. Gerhard Klinker: "Jezdím BMW od 1968 a jestli jsme tohle vyrobili po letech testování a zkušeností? Pokud se nad sebou továrna okamžitě nezamyslí, je to konec dlouho budovaného renomé!!!". A nestačí úpravy. Celkově je to bohužel špatný výrobek/produkt." Tak teď mudruj
Oni v BMW nejsou blbci...dělaj přesně to,co lidi chtěji,protože oni jim za to platí...že jsou lidi(kupující) blbci,tak s tím nikdo nic neudělá.
Všichni si koupí GS pro image a pak remcají,že je to vysoký,těžký a slabý...tak mají,co chtěli ...nízkou,lehkou a silnou jebku
To,že by 5% z nich chtělo enduro(od slova Endurance) nikoho nezajímá.
Pozéři vládnou trhu
Koupit si RT,RS nebo GT není IN ,lepší je GS a časem to RT a GT z toho vyremcat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
docik napsal:
Tak jsem se začetl do testu v Motocyklu 7/2015. V Motorraderu velmi podobné. Jen ještě okořeněné o komentáře testujících. Gerhard Klinker: "Jezdím BMW od 1968 a jestli jsme tohle vyrobili po letech testování a zkušeností? Pokud se nad sebou továrna okamžitě nezamyslí, je to konec dlouho budovaného renomé!!!". A nestačí úpravy. Celkově je to bohužel špatný výrobek/produkt." Tak teď mudruj
Oni v BMW nejsou blbci...dělaj přesně to,co lidi chtěji,protože oni jim za to platí...že jsou lidi(kupující) blbci,tak s tím nikdo nic neudělá.
Všichni si koupí GS pro image a pak remcají,že je to vysoký,těžký a slabý...tak mají,co chtěli ...nízkou,lehkou a silnou jebku
To,že by 5% z nich chtělo enduro(od slova Endurance) nikoho nezajímá.
Pozéři vládnou trhu
Koupit si RT,RS nebo GT není IN ,lepší je GS a časem to RT a GT z toho vyremcat
No, a co takhle dát odkaz na test, nebo říct, co konkrétně na tom pan tester kritizoval? jaký on má pohled na GS, jakým by se mělo ubírat směrem? Které u něj je to pravé?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Když jsem kupoval 1100GS, tak nikdo neveřil, že cestovní enduro se vstřikováním, abs, palivovým čerpadlem, prostě motorkou prošpikovanou řídící jednotkou a hromadou další složité elektroniky jako třeba blinkry, světla, vyhř.hefty, fid (víc toho asi neni) může někdo mimo asfalt doject dále než 15kilometrů. Pro staromilce to vypadalo jako kompjůtr na kolech.
Ale ta motorka dala novej směr a funguje dodnes. Minimálně právě ty nespolehlivé kabely jsou asi to nejspolehlivější na této motorce. Konkurence se vzpamatovávala vlastně přes 10let a nedali dokupy nic, co by bylo na stejné úrovni.
Takže bmw s LC nedělá nic jiného, než dělala před 22lety, když přecházela na složitý elektronicky řízený 4ventil, tehdy přetechnizovaný, dnes směšně jednoduchý traktor.
Věřím, že si zákazníky najde, kutilové budou pár let držkovat, než cestovatelé dokážou její funkčnost.
Krom toho.... kde se ještě legálně svezete v pravé divočině? Ta motorka je poplatná dnešnímu trhu a je dobrá.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kompletní a objektivní test ve fundovaném měsíčníku pro motorkáře na způsob Aha/Blesk, kde každou motorku nakonec je dobré zkusit/koupit, a jaký způsobí rozruch. Účel?
Četli jste vůbec ten test? Byl to test na 50t km, kterej Motorrad dělá asi jako jeden z mála médií, kdy ostatní si půjčí motorku na 300 km a pak mudrují.
Šlo o to, že se několikrát měnilo těsnění víčka nádrže, několikrát se sama od sebe zavzdušnila spojka a nikdo nedokázal říct proč, kritizovali hlučné řazení a korunu tomu nasadilo totální zničení motoru po 43t km, kdy se rozletělo jednořadé kuličkové ložisko v převodovce za pár korun, ale výsledkem byla výměna motoru za bratru 250.000 kč.
Nakonec ale tu motorku jako celek stejně pochválili....
Hrabe_X napsal:
Když jsem kupoval 1100GS, tak nikdo neveřil, že cestovní enduro se vstřikováním, abs, palivovým čerpadlem, prostě motorkou prošpikovanou řídící jednotkou a hromadou další složité elektroniky jako třeba blinkry, světla, vyhř.hefty, fid (víc toho asi neni) může někdo mimo asfalt doject dále než 15kilometrů. Pro staromilce to vypadalo jako kompjůtr na kolech.
Ale ta motorka dala novej směr a funguje dodnes. Minimálně právě ty nespolehlivé kabely jsou asi to nejspolehlivější na této motorce. Konkurence se vzpamatovávala vlastně přes 10let a nedali dokupy nic, co by bylo na stejné úrovni.
Takže bmw s LC nedělá nic jiného, než dělala před 22lety, když přecházela na složitý elektronicky řízený 4ventil, tehdy přetechnizovaný, dnes směšně jednoduchý traktor.
Věřím, že si zákazníky najde, kutilové budou pár let držkovat, než cestovatelé dokážou její funkčnost.
Krom toho.... kde se ještě legálně svezete v pravé divočině? Ta motorka je poplatná dnešnímu trhu a je dobrá.
ámen !!
jas som sa vcera odviezol na GSA 1200 LC... sice len po parkovisku ale dojmy take kadejake protichodne aj dobre
1, je to megaovladatelne... este o cosi lahsie jak moja aktualna GS DOHC 2010 a to ma ta motorka sirsie pneu a je tazsia... to som fakt cumel...
2, fakt divne zvuky z motora... r.v. 2014 ... a to som clovek ktory vyrástol na GS takze nie som predposrany z toho ze BMW nema zvuk ako Honda
3, nevedel som si zvyknut na spojku.. taka nejaka, japonska bez spatnej odozvy... ale to je asi naozaj iba vec zvyku
4, ide za plynom jak kkt
live fast, die young be wild, have fun
TomP napsal:
Jelikož je tu dost takových, kteří LC vlastní, tak by stálo za to napsat realitu o kvalitě LCček.
Bez omáčky, jak jezdí (poměr ON/OFF), styl jízdy (střelec, matka od dětí, dědeček, ... ) jaké závady a na jakých km je skutečně potkaly.
Jinak to, promiňte, je celé jenom "jedna paní povídala a možná hanění závistivců."
Je pár takových, kteří o LC uvažují a nemají zatím nic objektivnějšího, než test Motocyklu a "povídačky".
to je pravda!
ale nemá cenu přesvědčovat nebo psát fakta, zkušenosti někomu kdo je zde v diskuzi jen aby mohl něco poplivat jak je to špatný/dobrý nebo přetechnizovaný a sám se nesveze..... právě protože jedna paní povídala
všude dobře, s kávou nejlíp
Tak můžeš být první. Podle fotky jsi jedním ze snad šťastnějších z nás
MichalD napsal:
TomP napsal:
Jelikož je tu dost takových, kteří LC vlastní, tak by stálo za to napsat realitu o kvalitě LCček.
Bez omáčky, jak jezdí (poměr ON/OFF), styl jízdy (střelec, matka od dětí, dědeček, ... ) jaké závady a na jakých km je skutečně potkaly.
Jinak to, promiňte, je celé jenom "jedna paní povídala a možná hanění závistivců."
Je pár takových, kteří o LC uvažují a nemají zatím nic objektivnějšího, než test Motocyklu a "povídačky".
to je pravda!
ale nemá cenu přesvědčovat nebo psát fakta, zkušenosti někomu kdo je zde v diskuzi jen aby mohl něco poplivat jak je to špatný/dobrý nebo přetechnizovaný a sám se nesveze..... právě protože jedna paní povídala
Skoro vše, co se tu píše, vnímám, s prominutím, jako nicneříkající kecy. Kdo LC má a nic se mu nerozbilo, s testem souhlasit nebude. Kdo nemá ale vnímá celosvětový poosun ke spotřebě, snižování kvality, častějšímu servisu, přesunu výroby, její části nebo komponentů do "levnějších " zemí, u BMW i orientaci na jiné zákazníky než před 20 lety, těm test potvrdil, co si mysleli. Trochu se to pokusil uvést do správných kolejí Brzda - Motorrad test po 50 tis.km je desítky let uznávaný a respektovaný způsob ověření kvality motocyklu v delším časovém horizontu.
Vyprskl jsem smíchy po přečtení příspěvku, že testující jezdec je 70-letý pán a blablabla. Ani Raptorův příspěvek "svezl jsem se a..." není k tématu, protože ta motorka je opravdu vynikající! Tuhle byl u nás známý na půjčeném LC, byl na něm na TT na Manu, ujel 8000 km. Je nadšen! Všechno funguje, skvělá ovladatelnost, výkon, stabilita, nic se nerozbilo, no dobrá, trochu drnčí plasty a nenašel polohu plexi bez turbulencí, ale to nemění jeho dobrý pocit. Já musím uznat, že ze svárů rámu nových LC už se mi nechce zvracet jako u prvních sérií, takže posun tu je a jak jsem napsal, motorka je vynikající. Jen prostě už ne celkově tak kvalitně udělaná, potřebující častější (a tím pádem dražší servis), trpí některými triviálními, zbytečnými závadami (časemse snad odstraní), prostě stejná jako japonsko/italsko americká konkurence. Výlučnost pro skalní fandy a cestovatele se vytrácí. Kdybych jel na cestu kolem světa, s klidným svědomím pojedu na svém dobře udržovaném 1150 ADV se 150 tisíci km, ale ne na LC a z toho důvodu jsem opět vyprskl u zmínky o závistivcích - ne, já opravdu nezávidím, věřte mi.
PS: A opravdu nepovažuji LC za špatnou motorku. Jen.....
Ivan napsal:
Skoro vše, co se tu píše, vnímám, s prominutím, jako nicneříkající kecy. Kdo LC má a nic se mu nerozbilo, s testem souhlasit nebude. Kdo nemá ale vnímá celosvětový poosun ke spotřebě, snižování kvality, častějšímu servisu, přesunu výroby, její části nebo komponentů do "levnějších " zemí, u BMW i orientaci na jiné zákazníky než před 20 lety, těm test potvrdil, co si mysleli. Trochu se to pokusil uvést do správných kolejí Brzda - Motorrad test po 50 tis.km je desítky let uznávaný a respektovaný způsob ověření kvality motocyklu v delším časovém horizontu.
Vyprskl jsem smíchy po přečtení příspěvku, že testující jezdec je 70-letý pán a blablabla. Ani Raptorův příspěvek "svezl jsem se a..." není k tématu, protože ta motorka je opravdu vynikající! Tuhle byl u nás známý na půjčeném LC, byl na něm na TT na Manu, ujel 8000 km. Je nadšen! Všechno funguje, skvělá ovladatelnost, výkon, stabilita, nic se nerozbilo, no dobrá, trochu drnčí plasty a nenašel polohu plexi bez turbulencí, ale to nemění jeho dobrý pocit. Já musím uznat, že ze svárů rámu nových LC už se mi nechce zvracet jako u prvních sérií, takže posun tu je a jak jsem napsal, motorka je vynikající. Jen prostě už ne celkově tak kvalitně udělaná, potřebující častější (a tím pádem dražší servis), trpí některými triviálními, zbytečnými závadami (časemse snad odstraní), prostě stejná jako japonsko/italsko americká konkurence. Výlučnost pro skalní fandy a cestovatele se vytrácí. Kdybych jel na cestu kolem světa, s klidným svědomím pojedu na svém dobře udržovaném 1150 ADV se 150 tisíci km, ale ne na LC a z toho důvodu jsem opět vyprskl u zmínky o závistivcích - ne, já opravdu nezávidím, věřte mi.
PS: A opravdu nepovažuji LC za špatnou motorku. Jen.....
"ta motorka je opravdu vynikající! Tuhle byl u nás známý na půjčeném LC" ... a tohle je přesně ta o ničem nevypovídající "jedna paní povídala"
.... takže teď víme, že půjčené LC ujede bez závady 8000km pokud to tedy známý známému nepřekroutil...
Závěr je jasný: Půjčujte si LC, protože 8000km ujede bez problému
TomP napsal:
opravdu nikdo z majitelů nedokáže vyvrátit nebo potvrdit test Motocyklu?
co chces potzvrzovat a vyvracet ? ja se na tom projel znam par lidi co to maj a jsou spokojeny. Ten test vlastne nevysel spatne. Az na ten motor coz urcite byla fakt nahoda a smula ze to potkalo zrovna tuhle moto v testu. O LC uz tady v jinejch vlaknech bylo napsano dost
______________________________________________
Sto jezdců, sto názorů, sto problémů, sto nadšení... je zbytečné něco vyvracet nebo potvrzovat...
Takže jen pár vět a postřehů o tom mém LC Adventure...
Bral jsem jej loni v květnu, protože jsem pouštěl Varadero s více než 170tis. najetými km a chtěl jsem něco víc do rozumného terénu, protože jezdíme delší výlety směrem východ a jih...
Teď ,začátkem června, mám na budíku 41tis. km a jsem spokojený...
* kdo umí v terénu s těžší motorkou nemá problém ani s tímto mastodontem, je to o jezdci, ne o motorce...
* to co se zdá jako těžkotonážní cisterna se po kopnutí jedničky změní ve snadno ovladatelnou milenku...
* výkon motoru je až zbytečně velký, pro rozumný dojezd gum je třeba ho krotit vhodně zvolenou palivovou mapou (nájezd zadní gumy může být v "race" i poloviční proti "rain"...
* vypnutí kontroly trakce a ABS při sjetí z asfaltu je po pár stovkách kilometrů už podmíněný reflex... prvních pár stovek km doporučuji pevné nervy a praxi vlka z první ruské elektronické hry "Nu pogodi!"...
* z písku se vykopává stejně blbě jako Varadero, ale daleko méně často v něm skončí...
* rachot motoru mě po taky prvně chvíli vadil, ale pak to přebil rachot gum Karoo 3 a problém odpadl...
* plexi v maximální výšce se v terénu hodně třese, je třeba ho stáhnou na nejnižší pozici nebo počkat až upadne samo...
* snad už se soudruzi z NDR naučili dělat pořádně plastové ovladače na řídítkách (výměna po cca 10tis. km)
* převodovka taky nejsou švýcarské hodinky, zvláště "3" a "4", ale třeba kopu blbě...
* bez dodatečných plastových krytů na bocích je člověk zachcaný až do půli zad - zřejmě úmysl pro podpoření prodeje doplňků...
* originál BMW kufry jsou dobré na asfalt do Beskyd či Alp, ale na Kavkaz, či do pouště, kde chtě-nechtě občas je třeba miláčka něžně odložit, jsou na houby... po sebemenší deformaci je plastový límec jen na okrasu...
* plastové kryty řídítek jsou pěkné do prvního jemného odložení v terénu, ale zase je třeba podpořit výrobce lepících pásek...
* strašně rychle opotřebovává motorový olej... Jen loni jsem ho musel měnit čtyřikrát...
* hromadí se mi v garáži poloprázdné spreje na řetěz, které jsem vždy kolem komína vypotřeboval...
Doufám, že brzy přestane pršet, ať si tady nemusím hrát na grafomana, ale raději se potkáme někde na polní cestě či u brodu...
je pekne, ze se s problemy dokazes hezky porvat
Treba zvuky z motoru zakryt zvukem gum, nekvalitni plasty slepit paskou, plexi radeji urvat nebo nechat upadnout a ovladace si nechat vymenit
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Tak se po dlouhé době zapojuji do diskuse a musím hned napsat, že mám velmi dobrou náladu. Sice mám na GS LC najeto v polovině druhé sezony pouze 11.000 km, prrotože mám ještě další dvě motorky, ale jsem velmi spokojen, ne bez výhrad, pochopitelně. V minulém čísle časopisu Motocykl jsem se všiml upoutávky na test LC po 50.000 km. Upoutávka nevyzněla příliš optimisticky, takže jsem si nové číslo s testem kupoval s obavami, co mne čeká....
Byl jsem ale příjemně překvapen, jelikož závada na motoru, která byla příčinou jeho výměny, se mne v podstatě netýká, problémem s víčkem nádrže se asi taky nemusím zabývat, a spojka zatím dobrá...
No a pak je to hlavně samá chvála. Hlavně byl velmi chválen motor, jeho nízké opotřebení a taky kardan, jeho klouby a převod, náklady atd. Paráda.
Byl jsem tedy potěšen a říkal jsem si, že se tady o testu bude jistě hodně diskutovat a že se tedy podívám. Neměl jsem o tomto fóru po mých zkušenostech valné mínění, ale musím přiznat, že jsem se dnes díky tomuto fóru pobavil podruhé. Z článku si každý vezme jen to co se mu hodí, aby si přihřál polívčičku, faktická hodnoto příspěvků prakticky nulová. Nejvíc mne ale pobavil opět pan Mr GS, který si neodpustil léčit si mindrák i zde a potěšil majitele LC několika řádky hnoje. On sám sice LC nemá, dost možná mu ho ani nikdo nepůjčil, ale diskuse o něm se zúčastnil. Každý si udělejte obrázek, zdali to bylo potřeba. Já osobně bych jeho příspěvek oželel. Komické je, že příspěvek od Mr GS je prakticky totožný, jaký jsem od něj četl před asi rokem a půl, kdy jsem takto marnil čas naposledy. Tehdy se pochopitelně jednalo o jiné téma .
BMMW R1200GS LC 2014