Som tu new. Momentalne jazdim na VFR800FI, no chcel by som kupit R1100GS pripadne R1150GS. Je ta 1150 vyrazne lepsia ? nejde mi o design.. obe su krasne .. len uz chcem jednoducho motorku ktoru si necham a preto ak tam su nejake velke rozdieli do ktorych sa oplati investovat, tak radsej pockam posetrim koruny a kupim potom novsiu. Preto potrebujem od Vas poradit. Pripadne na co si davat pozor pri kupe takejto motorky.
Dakujem pekne.
S pozdravom Junior.
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Dost se o tom psalo na jiném místě - jdi do diskuse, čtyřventilová technika a Koupit 1100GS, tam se dozvíš víc. V zásadě záleží jen na Tobě, koupí 1100GS ve výborném stavu nic nezkazíš, nemusíš mít strach a ušetříš korunky. Pokud se Ti víc líbí 1150 tak si kup raději tu, navíc se bude možná jednou lépe prodávat. 1150 je samozřějmě modernější, má to šestku, kapalinovou spojku, lépe vyřešené startování na bočním stojanu atd., ale stejně tak jsou na ní vidět úsporné tendence výrobce a také je o něco těžší než 1100. Přeji dobrou volbu.
Jinak se podívej, jestli neprosakuje olej z motoru (ze zadu), jestli není naprasklá podsedlovka nebo jiné díly. Asi trochu výhodou bude motorka, která jezdila spíše po silnici. A ptej se po servisce.
Je to sice můj osobní názor, ale asi bych šel spíše do 1150 i z toho důvodu, že je to motorka na delší čas.
Samozřejmě se zeptej na co chceš, rád poradím, pokud to vím. Sedlal jsem jak 1100 a teď 1150, ale moc jsem toho nenajezdil. Ivan má mnohem více zkušeností. K tomu bych doporučil si přečíst Ivanův článek Výměna BMW R 1100 GS za BMW R 1150 GS Adventure - http://www.bmwgs....icle_id=55.
Já osobně jezdim teď na R1100GS a sem nadmíru spokojenej,je to vážně užasnej stroj,na 1150 semneměl prachy a ani toho nelituju protože mi 11náctka bohatě stačí a sem spokojenej asi už na pořád,dřív sem jezdil na Varaderu a to se vubec nedá v ničem srovnat,R1100GS je ve všech směrech lepší i když je o něco starší nez Varadero co jsem měl,třeba spotřeba to je nádhera jezdim pořád kolem 5l/100km což je na cestování užasný,najeto má 96tkm a všechno je v naprosto parádnim stavu až na věci co sem na ní já zničil,je to taková správná kovařina která něco vydrží a není tam zbytečně moc plastů,stejně sou ty plasty jen pro zlost při každym malim pádu to hned praská a štípe se,takže ať zvolíš jak zvolíš neuděláš vubec chybu a jistě budeš spokojenej
shimi jazdis aj v terene ? lebo to je prave to co mi chyba. Kedy kolvek si vyrazit na polne cesty .. do pristupneho lesa a tak. Mal som pozicane varadero a to sa nedalo nic.. to som mal pocit ze na mojej VFR prejdem bezpecnejsie polnu cestu ako na tom. Ako je to pri tejto masine ? Ako tak citam od rana tie skusenosti tak 1100 by mi mozno este viac vyhovovala lebo je lahsia a ja som takej dost stihlej postavy. mam 174cm a 70Kg... co nieje moc na velku masinu ..
Dakujem za odpoved.
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Junior napsal:
...Mal som pozicane varadero a to sa nedalo nic..
Snad už naposledy zmíním enduro den v Mohelnici. Byl tam kluk na Varaderu a vyjel skoro všechno. Od toho co jsem ho viděl, tak si už nemyslím, že Varan není vhodný do terénu . Zkrátka, kdo umí, ten umí a já jen čumím
Milos napsal:
Asi jsem to už i psal, ale Shimi mi opravdu připoměl, že na 1100 jsem jezdil do 5 l/100 km, teď na 1150 spíše za 6l a více a to tam je navíc šestka.
no tak to je přece jasný né,když máš 5 kvaltů tak o jezdí za 5litrů no a když máš 6kvaltů tak to jezdí za 6litrů to je přece podle německý kogiky
vekládal mi tudle jeden dobré kořen z brna, nebudo menovat/fanóš/ jak dokážó v tom trutnově udělat za starý křapky pěkné kočár.tož na ten pjeknej kůsek opatrně.