tam muže byt cokoliv. volnoběžný ventil vypaadlá jeho hadika blbě zapojenej konektor cokoliv. bez demontáže a diagnostiky nic nezjistíš.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Hosani Já su od Hodonína a moto jsem kupoval u Humpolce takže asi nic ale nevadí dneska jsem zjistil že to dela as po zahrati každopádně Rocky zítra donese diagnostiku a uvidíme .
Chlape to je uplne jedno odkud jsi a kde si to kupoval, proste to tam odvez a at to prodejce vyresi nebo mu zavolej at si pro to dojede, popripade mu nauctuj naklady na odvoz.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Takže jsem byl na diagnostice a naprosto bez závad regulátor baterka a alternátor promeren VŠE funguje jak má takže nevím ještě vyměním palivový filtr.
pokud maš 2008 tak tam bude na 90% stříbrnej regulátor palivové pumpy a ten se klidně muže přehřívat protože tam každej narve tunu nesmyslu. typuju regulátor
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ja sem po podobných problemech ve 35000tis vyndal z prostoru pod sedlem u regulatrou veskere "lekarnicky" a je uz 2,5 seziony pokoj - ted mam 62000 aniz by se vymenil jediny dil
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Prodejci jsem volal ma zajem se nejakou castkou podilet jakou nerekl protoze ani nevime co to je .prvni co tak sme mysleli ze je to pumpa .starsi pumpa stoji 3500 kc prodejce jako takovy na to nic nema ani diagnostiku no nic NEJAKY MOUCKA ,motorka je kupovana v Nemecku primo od BMW serviska a kylometry sedi .skusim jeste vymenit ten regulator .
servisak napsal:
pokud maš 2008 tak tam bude na 90% stříbrnej regulátor palivové pumpy a ten se klidně muže přehřívat protože tam každej narve tunu nesmyslu. typuju regulátor
takze myslis ze muze proste vynechavat ? A ukaze to diagnostika kdyz vynecha ?
Kupredu spatki ni krok...
Prave na diagnostice sem byl vcera a nebyla jedina zavada i kdys jsem to nechal zahrad a chcipnut tak to nic neukazalo.nevim jestli to ma neco ukazat kdys je vadny ten regulator u pumpy ale asi ano .zlata 1100 zrovna ten mechanik co me to napichaval ma jedenactku najeto 160 000km a dohromady na ni nic nedelal tyto cinske plastomrdky aspon co sem cetl tady sama zavada.
Pilka Tvoj popis poruchy je dosť biedny.
Problém sa ukazuje rovnako pri plnej aj prázdnej nádrži?
Ked scípne, tak ide hned naštartovať?
Ked scípne a vypneš a zapneš zapaľovanie zavrčí čerpadlo?
Otvorili ste nádrž a skontrolovali a aspoň prečistili filter?
Ak máš obstojného mechanika mohol by vedieť odmerať tlak paliva aj manometrom.
Skúšali ste pripnúť na čerpadlo 12V na priamo mimo regulátor?
PILKA napsal:
Prodejci jsem volal ma zajem se nejakou castkou podilet jakou nerekl protoze ani nevime co to je .prvni co tak sme mysleli ze je to pumpa .starsi pumpa stoji 3500 kc prodejce jako takovy na to nic nema ani diagnostiku no nic NEJAKY MOUCKA ,motorka je kupovana v Nemecku primo od BMW serviska a kylometry sedi .skusim jeste vymenit ten regulator .
Jestli chces mam regulator nahradni na pujceni nebo to proste na zkousku jak pise servisak jen propoj. A ghlavne na co budes kupovat starsi pumpu kup rovnou novou je to obycejnej BOSCH 0580454094 a stoji 50 Ecek, nelekni se origo BMW ma oznaceni BOSCH0580453439, ale ten nesel sehnat aasi produkce jen pro BMW
Upravil schrek dne 14.08.2015 10:00
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček