tak ted jsem udelal opak nikdy jsem nejezdil s katem takze vcil jsem ho tam dal a jedu se projet pak napisu svoje poznatky jestli se neco zmnenilo
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zjisteno asi nic noveho gs ztichlo asi do 2500ot se mi zdalo ze min tahne ale zato 2500-4000 bych si dovolil rict ze je sviznejsi nez s y-svodem nevim ale pripadlo mi totak jinak super do lesa neuveritelne ztichla opravdu tim ze je ticha tak si vychutnam nejen jizdu ale i zvuky prirody nic naplat kdybych y-svod nemel tak bych si ho asi nekupoval ale snad uz je to takovy trend majitelu gs nikoli nutnost zaver: alespon me to donuti vycistit svody jsou takovy zasly od bahna a vody,skoro uz se sam citim ze se kni nechovam jak bych se mel tot asi vse
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Já jsem KAT vyhodil a ještě místo klasického vzduch filtru dal KN.Jezdím tak už přes rok a výkon motoru hlavně v nižších otáčkách (odpadlo takovéto cukání na 3) je znatelně lepší, na druhou stranu ale o něco hlučnější+semtam nějaký ten výstřel z výfuku, což je třeba tady v Práglu docela prča, když vidím, jak se lidi na chodníku leknou, že někdo začal střílet.
Žijeme jen jednou!
Je to zvláštní ale občas když jedu po lese, tak by mohlo být GS ještě tišší... Byl jsem zvyklej na ctrval 1200ccm bez ladaku a to byl takovej motorek jen bzzzzzz, GS byl celkem velekj skok. Zvyknul jsem si, ale mit tam y svod a jeste ladaky, tak se asi zblaznim :-) Jinak KN filtr muzu doporucit, motorka od spodu jede lip.
BMW R1150GS MY02
Taky mám Y svod + koncovku Remus, poslední dobou když přidám kolem 4000tis/ot plyn třeba při předjíždění začne prskat a po chvíli přestane včera jsem dal ještě vzduch KN tak to vyzkoším a uvidím jestli se to nezlepší. Svíčky nové.
R1150 GS Adventure
vyhodil jsem katalizátor a zároveň dal KN filtr,1 den asi 120 km těžká střelba až jsem se bál,že se mi origoš výfuk rozpadne,nebo něco horšího v motoru,další den cca 50 km a nic,včera 430 km a ani jednou,tak se to asi srovnalo
AHoj, ja u 1200 mam KN a potvrdzujem predosle komentare - lepsi tah odpodu. Este by to chcelo doladit vyfuk, ale uprednostnim ticho a necham to takto. Ide to po rozjazde na jednicku krasne za plynom kontrolovane i na zadne, sem tak i dvojecka zdvihne predne kolo, ked trafim otacky. Doporucujem otvorit sanie, motorka dostane "gule" a netvari sa tak sterilne.
kat jsem vyndal ven a proč ne když to nikdo nekontroluje,proč bych si ho ku...l,když nemusím,ktomu sem dal kn,zpočátku těžká střelba,ale další jízdu nic.laďák jsem nikdy neměl a nemám a podle toho co slyším já,tak mi připadá zvuk furt a kravál stejnej
v 98tis km,které motorka najela občas s tankováním bůhvíjakého svinstva nepředpokládám,že tam Kat ještě bude, takže to nechávám tak,jak to výrobce slepil.... na dlouhé cestování se mi zdá motorka dost hlučná už z motoru,takže s otevřeným vejfuckem by mě cestování asi obtěžovalo. Krom toho,že mi tichost stroje vyhovuje kvůli ježdění a nocování ve vinicích,sadech atd...,kdy se docela hodí,aby jsi majitele nevyplašil nějakým duněním a nevzbudil se ráno s vidlema v břiše.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Loni Krym s katem a 3500 km na olovnatý benzín. Po dojezdu dom jsem jel ze zvědavosti na emise a kat fungoval uplně špičkově.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Saturnin napsal:
Jak je to s policejníma prohlídkama? Nepindaj u toho poliši moc, když tam kaťák není?
Proč by pindali? Na koncovce homologaci máš. Navíc nezasvěcení si toho, že tam katík není, ani nevšimnou
A kdyby si to chtěl dotáhnout do homologační dokonalosti, tak je možnost pořídit sadu laďák+Y-svod třeba od firem Remus, Sebring, BOS, atd.